חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית הפרפרים Papilonia

לא מפחדים מפרפרים? הכירו את בית הפרפרים של פראג הנקרא Papilonia והוא פשוט מקום קסום וחלומי כמו באגדות!

בית הפרפרים (או חוות הפרפרים אם תרצו) הוא מערכת אקולוגית שנבנתה במיוחד ונגישה לציבור המדמה את התנאים הטבעיים לחיים בריאים ופעילים של פרפרים אקזוטיים. בית הפרפרים מאפשר לקהל הרחב לראות מאות פרפרים חיים מאזורי יערות הגשם בדרום אמריקה, מקסיקו, תאילנד, הפיליפינים, אפריקה שמדרום לסהרה ואזורים אחרים.

לפרפרים אקזוטיים אין פחד מולד מאנשים, והם צפויים לבוא לקיים עם האנשים שנמצאים בבית הפרפרים אינטראקציה בזמן שאתה מטייל בתצוגות השונות..אז אם אתם מפחדים מפרפרים ומעופפים זה לא המקום בשבילכם! ראו את היצורים היפים הללו מקרוב וניצלו הזדמנויות צילום מצוינות רבות.

בית הפרפרים בפראג הוא מושג ייחודי בקנה מידה עולמי בקרב בתי פרפרים שכן הוא נבנה בתאורה מלאכותית ומופעל ללא תלות בתנאי האקלים או מזג האוויר. הודות לכך, לפרפרים הנוכחיים תנאי מחיה עקביים ואידיאליים.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסי כניסה לבית הפרפרים של פראג לחצו כאן!

קצת המלצות על Butterfly House

תרשו לעצמכם כמה דקות של חסד במסע אחר הפרפרים היפיפיים האלה. נכנסים לחנות הצעצועים המלח ועולים לקומה ראשונה, כניסה בסך הכל 130 קרונות. מקום קצת קטן אבל ממש ממש חמוד עם מלא פרפרים מכל מיני סוגים. מאוד יפה וכיף להעביר שם קצת זמן. אחרי חצי שעה בערך כבר ממצים את העניין. גינת הפרפרים ממוקמת בתוך חנות הצעצועים hemleys.
לסיכום: בבית הפרפרים יש כ-600 פרפרים על 150 מ"ר. חוויה נהדרת לצעירים ולמבוגרים.

כתובת:

Hamleys (1. patro, Na Příkopě 854/14, Nové Město

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן