חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זוג בפראג 3 ימים

זוג בפראג 3 ימים מלאים? רוצים לקבל המון מידע, טיפים והמלצות שוות על טיול זוגי בפראג? לפניכם פוסט סיכום טיול המלצות של מטיילת ישראלית שהייתה עם בן זוגה במשך 3 ימים בפראג! שלושה ימים בפראג המלצות לזוג:

1. טיסות: טסנו עם חברת Smartwings. בהלוך היה עיכוב של שעה. המטוס היה קטן, לא היה מספיק מרווח לרגליים ולא מגישים אוכל. רכשנו כרטיס לטרולי בלבד, עד 8 קג. הגענו גם עם תיק גב ולא עשו לנו בעיות (אני מניחה שזה עניין של מזל). גם לרוב בהלוך לא עושים בעיות. ואמרנו שאם בכל זאת תהייה בעיה, אז נכניס את התיק גב לתוך הטרולי.
בחזור לא היה עיכוב, ואפילו הנחיתה הוקדמה ב20 דקות. המטוס היה גדול ומרווח יותר. לא מגישים אוכל. אין אפשרות לעשות צ'ק אין לפני הטיסה לא בהלוך ולא בחזור.
בעמדת הצ'ק אין כן בדקו משקלים, ושאכן הגעת עם הכבודה המתאימה לעלות הכרטיס. במידה ולא, אז מחייבים אותך.
מאחר והיה לנו over weight בטרולי וגם היה לכל אחד תיק גב, אז ביקשו שנשלח את הטרולי לבטן המטוס מבלי לשלם אקסטרא.
בזמן ההמתנה לעליה למטוס, עברו אחד אחד כדי לוודא שהטרולי שלהם עומד במידות הנכונות, ומי שלא, אז אמרו להם שהם מחוייבים לשלוח את הטרולי לבטן המטוס, ולא חייבו בעלויות.
2. תחבורה ציבורית: תחבורה מעולה!!! לא השתמשנו בהובר/בולט או מונית. אך ורק בתחבורה ציבורית וברגליים. הכרטיס נסיעה תקף לכל כלי התחבורה הציבוריים.
נחתנו בשדה תעופה ורכשנו כרטיס נסיעה במכונת כרטיסים שבתוך שדה התעופה. יש 4 אופציות: כרטיס ל 30 דקות (לא זוכרת עלות וגם לדעתי פחות רלוונטי). כרטיס ל90 דקות בעלות של 24 קרונות, כרטיס ל24 שעות בעלות של 110 קרונות וכרטיס ל 72 שעות (לא זוכרת עלות). אנחנו רכשנו את הכרטיס של ה90 דקות. במכונה ניתן לרשום לאן אתה צריך להגיע, ואז הוא מראה לך אילו קווים יש לקחת. לקחנו קו 119 ולאחר מכן קו 26 וזה הביא אותנו כ300 מטר מהמלון. ביום האחרון רכשנו את הכרטיס של ה 24 שעות והשתמשנו בו כדי להגיע לקניון ווסטפילד חודוב, כיכר ואצלב, קניון אטריום פלורה, לגשר קארל וחזרה לשדה תעופה. התחבורה הציבורית עומדת בזמנים, גם האוטובוסים! ובהחלט ניתן להעזר Google maps בכדי לדעת אילו קווים לקחת. בשאר הימים הלכנו ברגל וחווינו את היופי והאווירה של פראג.
3. ביגוד: אני אחת שסובלת מקור. היינו בפראג מה 13.02 ועד ה 15.02. חשוב להגיע עם מעיל טוב, גופיה מתחת לחולצה, צעיף/מחמם צוואר, כובע, גרביים מחממות, כפפות ונעלי הליכה טובות.
4. מלון: היינו במלון מעולה!!! במיקום מעולה!! Kings court

לחצו כאן למעבר לדף הזמנת המלון בבוקינג!

זה נמצא כיכר רפאבליקה, מול קניון פלדיום וכ300 מטר מגשר קארל וכמובן שזה בקרבת תחבורה ציבורית. המלון הינו 5 כוכבים עם ארוחת בוקר מעולה!! ומה שהכי אהבתי שם, שבארוחת בוקר ניתן לשבת בחוץ (זה מקורה ועם פטריות חימום) ותוך כדי לצפות ברחוב….
5. כסף: מומלץ להגיע עם קרונות מהארץ, ואת השאר להמיר בפראג. כעקרון הרבה המליצו על אלפא צ'יינג' שנמצא מצד שמאל לקניון פלאדיום, ואכן הוא היה די הוגן לעומת שאר החברות (לדוגמא הוא נתן מיורו לקרונות ב 24.6 לעומת השאר שנתנו 24 ומטה! ). לא להתקרב לחברת Interchange! הם היחידים שלא שקופים בכניסה לגבי עלויות המרה, והם מוכרים בהכי נמוך (סביב ה 23).
ביום האחרון במקרה נתקלתי בחברת המרה בשם Exchange אם אני זוכרת נכון (בדרך לגשר קארל) וראיתי שהם מוכרים בשער הכי טוב (לדוגמא אלפא צ'ינג' מכר ב 24.5 ביום האחרון, והם מכרו ב 24.8). האוכל מאוד זול! הרבה המליצו לאכול במסעדת יפו, אבל אנחנו לא אכלנו שם. באחד הפעמים הלכנו לאכול במסעדת "אל אמיר". לא ממליצה כלל!! העלות מתקרבת ל40 יורו לאדם, וזה ממש לא שווה!! ממליצה בחום לעשות מסאג'ים. במיוחד כשהולכים הרבה ברגל, זה בהחלט שווה. וניתן להתמקח על המחיר.
מי שטס רק בשביל להינות מהאווירה ולטייל בפראג בלבד, אז 3 ימים זה בהחלט מספיק. מי שרוצה לשלב גם קניות וטיולים מחוץ לפראג אז מומלץ לנסוע סביב ה4/5 ימים.
לגבי עלויות , זה מאוד תלוי בסוג המסאג.
בלילה הראשון עשינו foot massage במשך 30 דקות. שילמנו 323 קרונות לאחד במקום 359 קרונות (וזה הכי זול שמצאנו). ובלילה השני רצינו לעשות מסאג שוודי ומצאנו באחד מהמקומות בעלות של 890 קרונות לשעה וזה היה הכי זול שמצאנו, אבל לא היה מקום, ובסוף הלכנו למקום אחר שרצה 1399 קרונות לאחד והורדתי אותם ל1000 קרונות לאחד. ברוב המקומות ניתן להתמקח.

6. קניות: לא טסנו לשם בשביל קניות מאחר והגענו לזמן קצוב, אבל ממה שראיתי, קניון פלאדיום לא זול במיוחד (מחירים דומים לארץ), אבל קניון חודוב בהחלט זול יותר, כנ"ל לקניון אטריום פלורה.
מקווה שעזרתי!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן