חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חופשה קצרה בפראג – יומיים מלאים בפראג

יש לכם אפשרות לעשות חופשה קצרה בפראג? אל תתבעסו! תוכלו להספיק הרבה ולעשות הרבה! לפניכם סיכום טיול למטיילים הישראלים של יומיים מלאים בפראג!

מלון – התארחנו במלון pytloun, המלון ממוקם ממש ליד ואצלב ובמרחק של כמה דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה, המיקום מצוין ולא ממש השתמשנו בתחבורה ציבורית. המלון חדש ומפנק מאוד, בחדר יש מגוון כריות, אמבטיית ג'קוזי, אורות מיוחדים והרבה חידושים טכנולגיים. ארוחת בוקר נהדרת ומוגשת עד 12:00, אחר כך יש נשנושים לאורך כל היום. ביקשנו מיטה לתינוק והיא חיכתה לנו בחדר.

מבחינת התניידות, התניידנו בתוך העיר רק ברגל, הכל קרוב וכיף ללכת ברחובות כי תמיד מגלים דברים בדרך למקומות הרחוקים יותר נסענו באובר (כל מי שמתלבט זה חובה!! זול ונוח וסידר לנו את הנסיעות לקניונים הרחוקים יותר ולשדה) רוב הזמן התניידנו ברגל, לשדה התעופה ובחזרה נסענו עם הסעה שסגרנו דרך דניס, הנהג שלו הגיע בזמן עם סלקל לתינוק, שילמנו 20 יורו לכיוון.

אוכל:
בתור שני חובבי אוכל (אוכלים לא כשר) אפשר להגיד שהתמקדנו מאוד באוכל טוב ויש המלצות ויש גם אי המלצות
Coffee and waffles- בית קפה קטן שהקונספט הוא שהכל מוגש על וופל בלגי, אכלנו וופל בלגי עם ביצת עין, שעועית נקניקיות ולקינוח וופל בלגי עם תותים וקצפת, שווה ביותר

המסעדה האסייתית zebra- לא תכננתי ללכת אבל שמעתי עליה כאן בקבוצה אז ידעתי על קיומה ואז עברנו לידה והיינו רעבים אז נכנסנו, לדעתי ממש ממש לא מומלץ, מחירים גבוהים ואוכל סביר מינוס, היה אכיל אבל לא נהנתי ממנו ככה שאני לא ממש ממליצה.

בגן חיות של פראג יש דוכני אוכל מפוזרים- מי שהולך, ליד הכלוב של הפילים יש דוכן שמוכר בירה וקיורטוש וזה היה הקיורטוש הכי טעים שאכלנו כל הטיול אז לגמרי מומלץ, אכלנו בלי כלום וזה אחרי הרבה טעימות הכי מוצלח.

מי שמגיע בתקופה הקרובה, מחוץ לקניון פלדיום יש שוק כרגע לא יודעת אם הוא נעלם בקרוב😅 יש בו נקניקיות וצורוס שחייב לטעום.

אחת המציאות הכי מוצלחות של הטיול שלנו- בית קפה בשם Renue, מצאנו במקרה אבל היה מיוחד וטעים תפריט מצומצם אבל כל דבר בו טעים ברמות, אנחנן אכלנו את הביצים עם הרוטב עגבניות ובזיליקום ובייצים עם בטטה ואבוקדו (מצרפת תמונות)

Lokal- לא אכלנו ממש ארוחה אלא רק גולאש כי מיהרנו אבל הוא היה מעולה ובאופן כללי המקום מגניב ברמות ככה שרק להגיע כדי לנשנש שווה את זה

Malostranska beseda- מסעדה של אוכל מקומי ליד גשר קרלק, אכלנו מרק גולאש מדהיםם וכמובן ברווז עם דמפלין

קיורטוש- ניסינו את הקיורטוש של good food הוא מהמם ויפה אבל היה לי כבד ומסורבל ולדעתי הכי טעים זה קיורטוש חם וטעים בלי כלום בפנים

הההה מסעדה שהכי נהנינו ממנה הייתה הפתעה לגמרי, בקניון פלדיום בקומה השניה יש מסעדה שקוראים לה Thai Thai מסעדה תאילנדית, אכלנו ראמן ומוקפץ מדהימייםם וממליצים מאוד

לסיום האוכל, שוק manifesto פשוט מדהים ואני לא ארחיב

מבחינת אטרקציות,
מגדל אבק השריפה- עלינו את ה200 מדרגות למעלה והיה שווה כל מדרגה, תצפית מהממת

גן החיות- העברנו שם כמעט 5 שעות, גן עצום ומעניין ועושים בין לבין הפסקות אוכל ממש מוצלחות ככה שבכיף מעבירים שם חצי יום

המליס, החנות צעצועים- חנות עצומה ומגניבה וגם בה העברנו שעה וחצי רק מלהתלהב מכל הצעצועים והמגלשה

Captain candy- חנות ממתקים וסוכריות גומי מגניבה

גבעת פטרין והמגדל- מקום יפה מאוד להסתובב בו, יש גנים וכמובן את המגדל ששווה לעלות כי התצפית מטורפת

מוזאון השעווה והשוקולד- מוזאון השעווה היה מגניב וכייפי ונהננו מאוד, קנינו כרטיס משולב גם למוזיאון השוקולד והוא לא היה מעניין בכלל, תצוגה ארוכה ומתישה על ההיסטוריה של השוקולד בעיקר על קקאו

ברור שיש עוד את כל הכנסיות והאטרקציות הרגילות אבל אלא הדברים המיוחדים יחסית שהיינו בהם.

מצודת פראג – שמענו סיפורי זוועות על התורים הארוכים, אנחנו הגענו ב11:50 ומצאנו נקודה מצויינת לעמוד בה. גם הכניסה אחרי טקס חילופי המשמר הייתה פשוטה וחיכינו אולי 2 דקות בתור. הרבה ממליצים להגיע לשם בנסיעה בחשמלית. אנחנו הלכנו ברגל עם עגלת תינוק וזה ממש בקטנה וגם ההליכה מאוד נעימה והדרך יפה.
גבעת פטרין – אם אין לכם הרבה זמן בעיני ממש לא אתר חובה. ההגעה לשם ארוכה. אחרי שמגיעים לתחתית הגבעה לוקחים פינוקולור שיוצא כל רבע שעה. אנחנו חיכינו כמעט ארבעים דקות רק כדי לעלות עליו. המגדל עצמו הוא חיקוי די עלוב של אייפל ואם הייתם בפריז אז הוא ממש ממש מאכזב. הגבעה נחמדה אבל לא שווה את הנסיעה לדעתי.

קניות:
קניון פלדיום לא כלכך עשיר במותגים, כיף להסתובב בו לפעמים ולעשות קניות בקטנה אבל את הקניות העיקריות עשינו בחודוב ( נסענו עם אובר בערך 20 דקות נסיעה) קניון עצום ולא ראינו חלקיק ממנו אז מומלץ לבוא ממוקדים, וקרוב אליו יש דקטלון שגם אליו הגענו עם אובר והיינו גם באווטלט ארנה שהיה נחמד, הנייק בשיפוצים כרגע זה היה קצת מאכזב אבל מחירים טובים מאוד

סיור – עשינו סיור בעיר העתיקה וברובע היהודי דרך free tour. המדריכה הייתה מצויינת עברה בכל האתרים החשובים. זה סיור קצר ונעים (שעתיים וחצי כולל הפסקה של רבע שעה). מעניין מאוד לשמוע קצת על האתרים וההיסטוריה בעיניים של מקומיים. המדריכה גם נתנה טיפים על מקומות בילוי ומסעדות מומלצות. אני מצרפת בתמונות את דף ההמלצות שלה. הסיור בחינם ובסוף משאירים טיפ.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן