חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור טעימות בירה צ'כית מקומית

אוהבים בירות? חושבים שיש לכם קיבולת לשתות בירה במשך שעה וחצי? צאו לסיור טעימות בירה צ'כית מקומית! חוויה כיפית ומהנה לגילאי 18 ומעלה!

תוכלו לטעום את הבירות הטובות ביותר בצ'כיה במהלך מפגש טעימות זה של שעה וחצי בפראג. מדריך הבירה שלכם יסביר את ההיבטים החשובים ביותר בטעימת בירה מקצועית ויספר הכל על מסורות בישול הבירה של צ'כיה.

ערב מהנה וחינוכי זה מציע תובנה לעולם בישול הבירה בפראג. תיהנו מחוויה נינוחה אך מתוחכמת בזמן שאתם טועמים בירות משלוש מבשלות צ'כיות גדולות שמייצרות להמונים, כמו גם 4 בירות מיוחדות ממבשלות מיקרו מקומיות. למדו את מורכבות הבירה באמצעות הכללים הבסיסיים של טעימה נכונה: בחינת ההיבט, הארומה, הטעם, הגוף והגימור.

לרכישת כרטיסים להשתתפות בסיורי טעימות בירה לחצו כאן!

ההפעלה מנוהלת על ידי מומחה בירה שיסביר את תהליכי הבישול והמרכיבים השונים הנדרשים להכנת כל בירה, וכן יעזור לך לחדד את כישורי הטעימה שלך. תוכלו ללמוד גם על ההיסטוריה של בישול הבירה בצ'כיה ועל מסורות הבישול החשובות ביותר של מבשלות הבירה הצ'כיות.

פאבים רבים בפראג מחזיקים בירות של מבשלת בירה אחת בלבד. טעימת בירה צ'כית זו מאפשרת לכם לנסות מגוון רחב בישיבה אחת, בדיוק במקום בו הם מוערכים ביותר: בלב פראג.

סיור זה מתקיים מדי יום בשעה 17:00. נקודת המפגש היא: Hrzanska Passage Celetna 12 פראג 1

עוד סיורי בירות ואלכוהול שווים בפראג

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן