חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור רגלי ברובע היהודי

מחפשים סיור ברובע היהודי בפראג להכרת המורשת והקהילה היהודית? יש אפשרות לצאת לסיור הליכה רגלי עם מדריך מקומי שייקח אתכם לכל המקומות החשובים להיסטוריה היהודית בפראג! טיול מודרך באיזור רובע יוספוב (Josefov)!

סיור הליכה רגלי ברובע היהודי של פראג ובו תוכלו לחקור את הרובע היהודי בפראג כדי לקבל סקירה כללית על ההיסטוריה של האזור והחיים המודרניים של היהודים בפראג, החל מחוץ לרודולפיניום בכיכר יאן פאלאץ'. סיור של 2.5 שעות ומתחיל ב10 בבוקר.

אולם הקונצרטים הניאו-רנסנס ממוקם על גדות נהר הוולטאבה, והוא מהעתיקים באירופה וקיים את קונצרט הבכורה שלו בשנת 1896, כאשר ניצח אנטונין דבוז'אק. תוכלו ללכת ברובע היהודי, המכונה יוספוב. לשמוע סיפורים על הקהילה היהודית ואנשיה המפורסמים ביותר.

הביטו בתוך אחד מארבעת בתי הכנסת (בית הכנסת מייזל, בית הכנסת פנקס, בית הכנסת קלוזן, בית הכנסת הספרדי) באזור והלכו לבית העלמין היהודי העתיק, מהעתיקים במרכז אירופה. המדריך שלך הוא מומחה להיסטוריה היהודית של פראג והקהילה היהודית בעיר, ויספר סיפורים שמעוררים את ההיסטוריה של הרובע היהודי ובתי הכנסת שבו. הסיור מסתיים בבית הכנסת הספרדי, שנסגר כעת לבנייה מחדש עד שנת 2022, שנבנה בשנת 1868 במקום בית התפילה היהודי העתיק ביותר בפראג, המכונה "Old Shul."

נקודת מפגש: פגוש את המדריך שלך מול רודולפיניום בכיכר יאן פאלאך, פראג. המדריך יחזיק מטריה פתוחה בכחול לבן.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים לסיור ברובע היהודי של פראג עם מדריך מקומי!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן