חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג בפעם השנייה

רוצים לטוס לפראג בפעם השנייה? פראג בפעם השנייה יכולה להיות חופשה חלומית! כבר ראיתם את העיר ועכשיו אתם יכולים להינות רק מהדברים הטובים והיפים שיש לפראג להציע בפעם 2!

פראג בפעם השניה! במילה אחת- וואו!!!! הסיבה שבביקור הראשון פחות עפתי על העיר מיד תיכתב לפניכם.
אחרי ביקורים ב 80 אחוז מהערים המרכזיות התיירותיות במערב ובמזרח אירופה,בחלקן אפילו יותר מפעם אחת , ותאמינו לי אין פה טיפת הגזמה! פראג חד משמעית היא העיר היפה ביותר שטיילתי בה! בלי ספק זו העיר הקלאסית,היפה,והמהנה ביותר מבין כל הערים שקוראות לכם לבוא ולבזבז שם את הכסף שלכם! לחובבי האינסטגרם,לא יכולתם לבקש תמונות יפות יותר בעמוד שלכם.
אבל..ויש פה אבל מאוד מאוד גדול!!! הסיבה היחידה שהפכה את הטיול שלנו לכל כך מהנה ומלא ברגעי אושר זה ללא ספק העניין שלא השתמשנו במוניות,לא באובר, ולא חרשנו קניונים! ותאמינו לי שהיה לא פשוט לשכנע את אשתי שמכורה לשופינג לא לרוץ לכל קניון שמופיע במפה הצ'כית !
קמנו כל בוקר וטיילנו בלי סוף ברגל,לכל מקום אפשרי!! פעמיים בדיוק השתמשנו באובר רק למקומות שהיו במרחק של 10 קילומטר,חוץ מזה לא נגענו באפליקציה!!
וואו כמה יופי,כמה סימטאות ציוריות,כמה אוכל מדהים, כמה אנשים נחמדים!! כל 5 דקות אמרתי לאשתי "תראי מה זה הכל כמו תפאורה של סרט של דיסני"!
אני נתקל כל יום באין ספור פניות בקבוצות השונות באנשים שמבקשים המלצות על מלונות,על שופינג ,על מקומות מרכזיים, אז אם אתם מבקשים המלצות תנסו גם להפנים אותם!!!! עזבו את המוניות,עזבו את הקניונים!!! זארה,ברשקה וניו יורקר יש בכל פינת רחוב ואפילו יותר זול מהקניונים , ככה שתרוויחו גם שופינג וגם טיולים מדהימים על הדרך,לא יותר עדיף? תאמינו לי הקניונים בארץ לא שונים מאוד ממה שיש בכל עיר אירופאית אז מה העניין?
רובכם מחפשים מלונות מרכזיים,מבקשים המלצות וחורשים ביקורות בבוקינג,מוסיפים מאות שקלים על מלון במרכז העיר אבל כל היום מתניידים באובר ומוניות! אז מה הערך מוסף של מלון מרכזי?! אל תהיו מקרה קלאסי של לפספס את היופי שנמצא מתחת לאף שלכם.
בקיצור יש לי המון טיפים, אני ארכז מאוד מאוד בקצרה על אוכל ולינה,מי שירצה מעבר אענה בפרטי!
אז מלון, התאמצנו לא להקשיב להמלצות האגרסיביות של הסוכנים ולא לסגור במלונות גרנדיור,גרנדיום,אמבסדור וכו ואני חלילה לא מוריד מרמתם לרגע! סגרנו את מלון אלקרון! קישור למלון : alcron hotel
תקשיבו,אין לי מילים!! המלון הכי מרכזי בכיכר ואצלב! הכי מרכזי בשדרה! מתחתיו כל המסעדות ,בתי קפה ורשתות הביגוד, ועדיין במלון יש שקט מופתי! במרחק הליכה של 5 דקות בדיוק תגיעו גם לעיר העתיקה ואיזור גשר קארל! מעבר לקרבה לכל מקום,המלון פשוט שיא הפאר!!! חמישה כוכבים, ציון 9.6 בבוקינג!! יוקרתי בטירוף,חדרים גדולים ומהממים,שירות ברמה היסטרית והכי חשוב,במחיר זול יותר מכל המלונות שהסוכנים דוחפים לכם!! המלצה שלי בלי אינטרס,עופו עליו!!!
ארוחת בוקר אך ורק ב if cafe!! וואו איזה עוגות וקינוחים,ואיזה ארוחות בוקר מדהימות אין דברים כאלו!!! מחירים בהחלט זולים.
ארוחת צהריים אכלנו כמעט כל יום במקום אחר, אבל ממליץ בטירוף על מסעדת יפו!!! שירות מחבק בטירוף,אוכל מדהים ואוירה מדהימה!!
המבורגר שכמעט לא ראיתי פוסטים עליו נמצא במסעדה בשם ג'יימס דין! פשוט וואו!!! אוירה מיוחדת,כל המסעדה מעוצבת באוירת שנות ה 70,המלצריות לבושות כמו בשנות ה 70,ברקע אלוויס פרסלי וההמבורגר טעים בקטע הזוי!!!
לגבי שופינג,כמו בכל מקום,בכל פינה תמצאו זארה,ברשקה, c&a , ניו יורקר וכו אז אין לי המלצה ספיציפית.
בקיצור פראג מושלמת, מדהימה,טעימה,אוירתית,אינסטגרמית! טוסו אליה בענק.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן