חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג המלצות למטיילים ישראלים

פראג למטיילים ישראלים היא מדהימה! חופשה מושלמת בפראג למטייל הישראלי מתחילה כאן!

פראג מדהימה, ההמלצה הכי הכי טובה פשוט ללכת לאיבוד שם, להכנס לרחובות לסמטאות ולהאבד שם.

– מסעדת AGAVE קרובה לשעון האסטרונומי, מסעדה על סטייל מקסיקני מנות ראשונות נדירות (צ׳יפס אבוקדו בתמונות) וקוקטיילים נדירים הזמנו גם בוריטו ענק (כמו רולדה) ממולא בבשר תפוחי אדמה וקוביות גבינה (מי שלא שומר כשרות כמובן)

– קפה קלואה, מגניב רק בשביל התמונה חחחח יש בסהכ 3 שולחנות לייד הקיר עם הפרחים, והאוכל שם לא טעים בכלל והלוואי והיה טעים כמו שהוא יפה, בקיצור מקום נטו להצטלם וללכת.

-מוזיאון החושים, מקום נדיר!!! כיף מצחיק ובאמת אחלה של דבר להעביר בו שעה וחצי שעתייפ בכיף בלי לשים לב, ממליצה מאוד! מוזיאון החושים – מגניב לגמרי! אם אתם אחרי בירה בראש טוב אז בכלל חוויה.
העברות – לקחנו בחבילה שהרכיב לנו סוכן נסיעות, חבל על הזמן, מדויק, משתלם, נקי ושירות מהמם. כל השאר השתמשנו בתחבורה הציבורית ולא במוניות/אובר, כי זה פשוט קל, זמין ומהיר.
**לבוא עם נעליים נוחות בלבד** גם כי מטיילים הרבה, גם כי הרצפה לא נוחה, למי שדמיינה להביא עקבים חבל, הם ישארו במזוודה.
ביקרנו גם בברנו, עיר מאד יפה, שעתיים וחצי נסיעה לכיוון, 20 יורו לזוג, אני ממליץ על Flixbus שיוצאים מתחנת florenc שסמוכה למרכז העיר, יש להם נסיעות לכל מקום בצ'כיה וגם מחוץ לצ'כיה (גם לדרזדן, צ'סקי וקרלובי) הגענו לפראג באוטובוס שלהם מברלין. היה מושלם.
צעצועים- כולם הולכים להמליס וזה נהדר חנות מהממת, שווה לבקר, אבל לקנות צעצועים עדיף בחנות צעצועים בקומה -1 בפלדיום, זול יותר.

-גן חיות, עצום!!! פשוט מושלם לא מתקרב למה שיש בארץ, ככ הרבה חיות ככ הרבה מה לראות ופשוט בין הדברים הכי כייפים שעשיתי שם במשך החמישה ימים שם.

-גשר קארל, נחמד בסהכ להסתובב לטייל להצטלם, יש מקום ממש איך שנגמר הגשר שמוכרים קיורטוש שיא!! כל המוכרים לבושים עם בגדים עתיקים שמתאימים לפאנץ׳ של המקום, בקיצור טעים ברמות!

– מסעדת יפו, טעימה אבל לא וואו, אם כבר טסים לחול לדעתי אין מה לאכול אוכל ישראלי, אבל שירות מצויין בעל המקום דובר עברית אפילו היו שירים בעברית עדן בן זקן שרית חדד וכאלה 😉 לא יקר בכלל יחסית למנה כזאת בארץ (יצא 180 שקל לזוג) ויצאנו מפורקיםםםם!

– ופיאנו vapiano מסעדה נדירה קונספט מגניב לאללה, מכינים את כל הפסטות מול העיינים שלכם מגוון מטורף של רטבים, טעים בטירוף וזול מאוד!

– פאשן ארנה, שלמות של מקום!! מחירי רצפה קניתי שתי חליפות אחת אדידס אחת נייק ועוד טייצים וגוזיות ספורט כל זה ב350 שקל!!!

-קניון חודוב, קניון ענק!! יש בו הכל מהכל, ממליצה להגיע לשם מהבוקר לכל היום, אנחנו הלכנו לשם אחרי שהיינו כל היום בפאשן ארנה ונשברו לנו הרגליים מהגודל של הקניון הזה, אבל שווה ממש.

-crazy daisy בר חמוד המקום ממש ממש יפה וקוקטיילים מוגשים בצורה ממש ממש יפה, המקום קצת חבוי לא גלוי ממש לעין נמצא בשדרות וואצלב בתוך מסדרון.

היינו במלון duo מלון נחמד עם ארוחת בוקר סבבה לגמרי, לא ממש במרכז 6 תחנות במטרו מה שלא הפריע לנו בכלל.
התניידנו עם bolt לכל מקום כמעט, זול ברמות מטורפות מומלץ מאוד מאוד!!!

קיורטוש – תעזבו את התמונה לאינסטגרם וצאו מהGOOD FOOD הזה שליד גשר קארל!! קיורטוש דוחה, ואומר את זה אחד שאכל כל יום אחד, והכי חשוב בקיורטוש – לבקש אחד חם מהגחלים, אחרת זה לא אותו דבר בכלל (תנסו ותבינו).
בתור אחד שהיה שם כמה פעמים ההמלצה הכי טובה שלי זה פשוט ללכת לאיבוד בפראג. פשוט ללכת.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן