חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול חברות לפני צבא

כל הבנות רוצות לטוס לפראג לפני הגיוס? לפני הצבא פראג יכולה להיות מושלמת לטיול חברות! כל מה שצריך לדעת על פראג לבנות בנות 17-18! המלצות וטיפים טיול לפני גיוס צבא בפראג – חופשת בנות בעיר פראג!

2 בחורות בנות 18 לפני גיוס באנו לטיול קליל בלי יותר מידי הכנה מראש, ידענו מה יש לעשות בפראג אבל לא קבענו מראש מה נעשה פשוט זרמנו… הזמנו מלון טיסה והסעות כל דבר בנפרד.
יום רביעי ה31.8 טיסת up שהתארחה בחברה צ׳כית טיסה קלילה וזריזה נחתנו בסביבות 21:00 בערב.
הזמנו שירות הסעה מראש דרך המלון Ibis old town שבו כמובן התארחנו, הנהג שכח מאיתנו ואחרי בירור דרך ההורים בארץ שלחו לנו נהג שהגיע תוך שעה. לא ממליצה להזמין דרך המלון אבל הנהגים של prague airport transfar עמדו וחיכו בזמן כמו ילדים טובים.
הגענו למלון סביב 22:45 עשינו צ׳ק אין מהיר שמנו את המזוודות בחדר וירדנו מהר למסעדה מתחת למלון כדי לאכול לפני שתיסגר ב23:00.
במסעדה לקחו לנו משהו בסביבות ה3 שקלים על מלח ופלפל וזה ממש הצחיק אותנו 😂
המלון ממש אחלה, החדרים נקיים וענו על כל הצרכים שהיו לנו הצוות בקבלה לא ממש היה שמח לעזור לנו, הצ׳כים בכללי לא נחמדים וחסרי סבלנות… קצת הפריע לנו אבל בסוף הסתדרנו.
יום חמישי ה1.9 פתחנו את הבוקר בסטארבאקס שהיה 3 דקות מהמלון, יש לציין שהזמנו את המלון ללא ארוחת בוקר שתינו לא חובבות ארוחות בוקר של בתי מלון באירופה. הלכנו להחליף כסף בצ׳ינג שנתן לנו את השער הכי טוב- יוצאים מהמלון שמאלה ממשיכים ישר עד שרואים שלט כחול שמסמן לצ׳ינג ופונים שמאלה שוב.
הלכנו לקניון פלדיום שהיה שנייה מהמלון שלנו שרפנו שם כמה שעות טובות ואכלנו גם צהריים אחלה קניון אני ממש אהבתי… אחרי זה חזרנו למלון נחנו ויצאנו להסתובב באיזור שלנו כיכר העיר העתיקה, מגדל אבק השריפה, שדרות ואצלב וכיכר ואצלב המלון באמת סופר מרכזי… הייתה שם מסעדה איטלקית אחת הטעימות שיצא לי לאכול בהן בשם pizza pasta factory אכלנו שם מנה ראשונה פיצה ופסטה שהיו מצוינות ובהמשך הטיול חזרנו לשם, הם מחלקים שם שמיכות למי שקר לו וזה ממש מקסים.
יום שישי ה2.9 נסענו לפארק מים אקווה פאלאס שנמצא מחוץ לעיר- הצוות של המלון הטעה אותנו בטירוף עם דרך ההגעה לשם שאלנו כמה נציגים כל אחד אמר משהו אחר ולא את הדרך הנכונה. תדאגו שתהיה לכם את המפה של המטרו זה ממש עזר לנו. בסופו של דבר שאלנו מישהו ברחוב ואחרי שקיבלנו המון לא לא לא הסתדרנו ולקחנו את המטרו האדום מהתחנה פלורנס עד לתחנה האחרונה אופטוב וממנה יש שאטל כל חצי שעה של הפארק מים.
בבוקר הלכנו לסופר קנינו לחמניות וגבינה הכנו לנו כריכים וקנינו כמה חטיפים זה סידר אותנו לכל היום.
הפארק מים מדהים ומושלם הרבה מילים סתם יגרמו לכם להפסיד את ההפתעות שם. אחת האטרקציות הכי טובות שהיו לנו אני חושבת שאסור לוותר עליו!!!
כשעלינו לשאטל בדרך חזרה הנהג התחיל לצעוק עליי בצ׳כית ולא הבנתי מה הוא אומר כל האנשים באוטובוס התחילו לצחוק עלינו חוויה ממש מגעילה בסופו של דבר צדיקה אחת בסדום החליטה לתרגם ולהסביר לי שאני צריכה לשלם כי הכרטיס תחבורה ציבורית שלי תופס רק בתוך פראג , מה שהיה ממש מוזר כי בדרך הלוך לא שילמנו. שילמנו לו 100 קורונה והוא נירגע ואז מישהו הסביר לנו שאנחנו צריכות להראות קבלה של הפארק ואז לא נצטרך לשלם ועשינו את זה וקיבלנו כסף בחזרה, שימו לב שלא יעשו עליכם קופה.
חזרנו אחר הצהריים הלכנו לנוח במלון ויצאנו להרד רוק קפה שהיה מצוין.
יום שבת ה3.9
פתחנו שוב את הבוקר בסטארבאקס אכלנו סנדוויץ ועוגת גבינה, והמשכנו לפלדיום אפשר לשרוף שם 3 ימים בכיף אם אתם חולי שופינג כמונו 😉
חזרנו למלון ויצאנו שוב להסתובב באיזור שלנו הסתובבנו קצת באיזור המוזיאון שוקולד ואפילו רצינו לעשות סיור וויתרנו נכנסנו לחנות ממתקים מדהימה והסתובבנו קצת בוואצלב בחנות ניו יורקר שממש אהבנו.
בערב שוב קנינו בסופר לחמניות וגבינות וטונה ועשינו ארוחת ממש חמודה במלון.
יום ראשון ה4.9
נסענו לאוטלט פאשן ארנה שהיה לגמרי לגמרי אכזבה בשבילנו
המחירים לא היו טובים בכלל, סחורה מעפנה הקניון פתוח וחם בקיצור ממש לא נהנו. אני לא קניתי כלום חברה שלי קנתה באדידס ונייק דברים שאני פחות מתחברת אליהם …
בכל מקרה חזרנו נחנו והלכנו שוב למסעדה המצויינת של הפיצה ופסטה.
יום שני ה5.9
ביום הזה החלטנו לטייל בפראג ולא בקניונים ודווקא ביום הזה היה גשם ….
התחלנו את הבוקר בנסיעה לשוק באיזור פראג 7 (אין לי מושג איך הגענו לשם) משם נסענו לכיוון גבעת פטרז׳ין ירדנו בתחנת מטרו שהיה בה מרכז מסחרי וכמובן שהצלחנו לשרוף שם שעה שעתיים לפחות…
יצאנו והמשכנו לכיוון הגבעה עלינו ברכבל למעלה חוויה ממש כיפית ויפייפיה.
לאחר מכן אכלנו צהריים וחזרנו לסביבת המלון.
בערב יצאנו לכיוון גשר צ׳רלס המדהים הסתובבנו שם טיפה עד שהתחיל גשם. התכנון היה להמשיך למצודה אבל וויתרנו כי הגשם ממש התחזק אז חזרנו למלון.
יום שלישי ה6.9
הזמנו שוב הסעה דרך המלון ל18:30 הטיסה הייתה ב22:15
קמנו בבוקר בקלילות אכלנו לאט ארוחת בוקר ועשינו צקאוט ב12 הלכנו לקניון לקניות אחרונות, גם הלכנו לניו יורקר ולואצלב שדברים אחרונים שרצינו האווירה שם כל כך כיפית.
הגענו חזרה למלון ב17:30 ישבנו בלובי ופתאום קיבלנו הודעה שהטיסה נדחתה ל00:00 היה קצת מבאס ומעצבן אז איחרנו את ההסעה בשעה אבל לא נורא…
לסיכום הטיול היה ממש מהנה פראג מהממת נוחה וכיפית, אחלה של טיול קליל לפני צבא
פראג יותר טוב לקניות מבודפשט
ממליצה בחום על המלון המעולה, אשמח לענות לכל השאלות ותודה למי שקרא את כל החפירה 

יום ראשון הכרות קצרה עם העיר וארוחת ערב במסעדת פפרנצ'ינו ליד הדירה. מסעדה בחצר של בית אוכל איטלקי עם ניחוח קרואטי.
ביום השני סיור ארוך עם מדריך פרטי דייגו ישראלי שגר כבר 20 שנה בפראג ובעל ידע על כל פראג בייחוד התחום היהודי. סיירנו ברובע נכנסנו לבתי כנסת שמענו סיפורים והיה מאוד מעניין ומלמד.
לאחר מכן המשכנו בגשר קארל והמשכנו לשמוע סיפורים נקלענו לשוק צרפתי טעמנו קצת גבינות טובות ומולים.
יום שלישי היה מוקדש לפארק מיים שנמצא בפרברי פראג ההגעה לא מסובכת במטרו חשמלית ואוטובוס ואני מזכירה לכם שאני עדיין לבד עם שלושת בנותי.
היה מאוד כייף בפארק כניסה לארבעה אנשים ליום שלם עלתה 300 שח .יש אפשרות מוזלת יותר ל3 שעות אבל לא רצינו להיות מוגבלות בזמן.
יום רביעי יו סגרירי עם גשם וקררר. המדריך דייגו לקח אותנו ברכבו הפרטי למצודה. היינו בטקס החלפת המשמרות לאחר מכן הלכנו למוזיאון הצעצועים וסיירנו בגינות המלכותיות.
אכלנו במסעדה מעולה שנקראת פסטה פרסקה ממש ליקקנו את האצבעות.
ביום החמישי בעלי כבר הגיע עשינו לו סיור בעיר היינו במגדל אבק השריפה בכיכר השעון קצת טיילנו בקניון הפלדיום ואז אכלנו במסעדה אסייתית מצויינת בשם זברה.
יום לאחר מכן נסענו עם חברת פראג טוגו לדרזדן נסיעה יפה עם הרבה סיפורים הסטוריים וכמובן קניות בפרימרק.
בערב חזרנו ויצאנו למסעדה פלצנית מאוד טעימה אך המנות קטנות להחריד. למסעדה קוראים זזזו.
ביום הבא נסענו לגלוש במגלשות אלפיניות גם בפרברי העיר ממש לא רחוק כחצי שעה נסיעה מהמרכז.
גם אנחנו וגם הבנות נהנו מגלישה של למעלה מקילומטר בכל פעם כאשר השליטה על מהירות הגלישה בידי הגולש.
הייתה חוויה כייפית הבנות לא רצו ללכת משם.
ביום האחרון היה יום מאוד נעים טיילנו קצת בשדרת וואצלב ואז נסענו לגן חיות בפראג.
גן חיות ענק מימדים עם דובי קוטב פינגווינים כלבי ים ועוד.
חויה מהנה גם לנו וגם לבנות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן