חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג סיכום טיול המלצות ודיס המלצות

פראג סיכום טיול המלצות ודיס המלצות למטיילים ישראלים! כל מה שצריך לדעת תאכלס על פראג במקום אחד!
מלון גרנדיור מלון מומלץ ביותר אנחנו הזמנו חדרי דלקס כי היה הבדל לא משמעותי במחיר. מלון מפנק מיקום טוב הוא אמנם לא ממש בעיר בעתיקה אבל במרחק הליכה קצר. שרות מעולה. קיבלנו הצעה להסעה מטעם בית המלון עלה לנו 48 יורו הלוך חזור . במלון יש גם קזינו נחמד למי שאוהב . ארוחת בוקר טובה וקיים דלפק שעוזר בכל מה שרוצים כמו כרטיסים לתחבורה הציבורית כרטיסים למופעים ואטרקציות שונות והשכרת רכב במחירים טובים.
נסענו יום אחד לדרזדן בגלל שהיינו שני זוגות החלטנו להשכיר רכב ולסוע כדי לא להיות תלויים ברכבת או בטיול מאורגן. דרזדן יפיפיה ארמון צוינגר והסביבה מדהימים. לא רק קניות למרות שיש שם בשפע.
מסעדות : פסטה פרסקה נחמדה מאוד , sasazu מסעדה מדהימה ביופיה נמצאת ליד השוק הויאטנמי פחות אהבנו את המנות הקטנות ולנו אישית לא היו טעימות.
השוק הויאטנמי לאוהבי הזיופים … מטיילים בשוק מה שמוצג בחוץ נראה ממש עלוב ואז פונים אליך בשקט הרוכלים ומציעים שמות מותגים ברגע שרואים שיש התענינות לוקחים אותכם למחסנים סודיים שמלאים בזיופים מכל הסוגים והמינים…לא לשכוח להתמקח הם מפציצים במחירים להוריד לפחות לשליש . רק לבעלי סבלנות ועצבים .

נכנסנו לחנות צעצועים hamleys מדהימה בגודלה (3 קומות) ליד כיכר ווצלאב ועם כל סוגי הצעצועים שאפשר לחלום עליהם. והאמת לא כזה יקר.
מלא חנויות של כל המותגים שאפשר לחשוב ואוכל רחוב מעולה. פראג מדהימה!

חוץ מזה פראג מהממת אתרי חובה העיר העתיקה המצודה גבעת פטרין היפיפיה והפסטורלית והרובע היהודי – ממליצה לשלם ולהכנס לכל בתי הכנסת.

לאכול המון אוכל רחוב ולטעום כמה שיותר אוכל מקומי.

והמלצה אחרונה שמתאימה לכל טיול בחול: לטייל עם מפות גוגל . מציג את המסלול הכי קצר ומדייק בזמני הגעת התחבורה .

רכב עלה לנו 74 יורו כולל כל התוספות על ביטוח הכול כלול . נסיעה בערך שעה וחצי . היו עבודות בכביש המהיר אז קצת האריך לנו את הדרך. דלק עלה בסביבות ה 100 שח . וצריך לקחת בחשבון גם את החניה בדרזדן. לא זול אבל היינו שני זוגות כל שלא נורא והיה מאוד נחמד לסוע ממקום למקום ולא להיות תלויים ברכבת. ראינו גם בדרזדן גלגל ענק והחלטנו שנוסעים לשם היה ממש נחמד . יכול להיות שאם באמת מזמינים מראש זה המחיר רק חשוב לבדוק שאכן בביטוח אין השתתפות עצמית על זה היתה להו תוספת של 15 יורו. אנחנו הזמנו יום לפני ובדקנו באתרים ואלו היו בערך המחירים. אם אתם יודעים את היום המדויק שתסעו אולי באמת כדאי להזמין מראש .

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן