חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג – קניות ושופינג

רוצים לטוס אל פראג לביצוע שופינג? להלן מידע על מרכזי החנויות שיאפשרו לכם קניות זולות בפראג.

שופינג בפראג הוא דבר שאסור לכם לפספס כשאתם מבקרים בבירה ובעיר הגדולה ביותר בצ'כיה. קניות בפראג, צ'כיה היא חובה לעשות – חובה להחמיץ – בזמן חופשה – צריך לחוות כאן, וזה אחד מאותם דברים שאסור לפספס בעת ביקור.

אם אתם מחפשים קניות יוקרתיות בפראג, אל תחמיצו את רחוב Parizska, שפירושו "רחוב פריזאי צ'כי". במרכז הקניות העצום הזה בכיכר הרפובליקה, הרבה תיירים ומקומיים קונים בפראג. כאן נמצאת דירת משפחתנו, ולמרות שלא תכננו לקנות דבר, כדאי לבקר בחנות זו אם אתם נמצאים ברחוב הקניות. מבין כל המקומות שבהם אתה יכול לבקר כדי לראות את המלאכות המפוכחות – חצץ והתרבות המקומית, הקניות בפראג הן ללא תחרות.

אם אתם במרכז העיר או בשכונות שמסביב, יש גם מגוון של חנויות עתיקות, וחנויות אופנה פשוטות נראות בקלות כשמחפשים אותן. מרכזי קניות קטנים אחרים באזורים מרוחקים יותר של פראג [5] הם מרכז הקניות של העיר העתיקה ומרכז הקניות של פראג [6], כמו גם מספר מרכזי קניות קטנים יותר בפאתי העיר.

מרכז הקניות בן שלוש הקומות בפראג חדש יחסית ויש בו כל החנויות תחת קורת גג אחת. מרכזי הקניות העיקריים ממוקמים ברחוב נא פריקופ, המחבר בין כיכר ואצלב לכיכר הרפובליקה. יש מספר חנויות ברחוב הראשי וכמה קטנות יותר ברחובות אחרים, אך רחוב פריקופ מוביל לגן עדן לקניות, פלאדיום פראג, ומחובר לכיכר ואצלב בהליכה קצרה ממרכז הקניות בעיר העתיקה [6 ].

קניות למזכרות בפראג ובווינה הפכו לבילוי מרתק, ואתה מקבל משהו לכל דבר והמתנות הטובות ביותר שאתה יכול להביא מחו"ל. מרכז קניות זה בפראג מציע הכל במחיר זהה למרכז הקניות בעיר העתיקה, למעט כמה חנויות מזכרות כמו פייר ד'אלסנדרו והמוזיאון הצ'כי.

יש גם מבחר רחב של בגדים ואביזרים המשלימים את סצנת האופנה ההולכת וגדלה בפראג. למרכזי הקניות בפראג יש כוח מדהים והמבקרים יתפלאו ממגוון החנויות, כמו מרכז הקניות בעיר העתיקה ומרכז הקניות בפראג. חופשה היא לעולם לא חופשה בלי מעט קניות, אז דאגו לבקר באחד ממרכזי הקניות הפופולאריים ביותר בצ'כיה, מרכז הקניות בפראג.

לפני שאתם יוצאים לקניות בפראג, דאגו לקרוא את המאמרים הבאים שיעזרו לכם להימנע מחוויות לא נעימות. התכונן לטעום את התרבות התוססת כאן, ואם אתה יודע יותר על אפשרויות הקניות הנפלאות בפראג, אנא יידע אותי.

אם אתם מחפשים בדיוק את זה, תגלו כי בפראג יש משהו לכל אחד, לא משנה מה התקציב שלכם. אם ברצונכם לקנות מאכלים שונים, לבקר במרכזי הקניות במרכז העיר פראג יעזרו לכם רבות, כמו גם טיול ברחובות פראג וגילוי שווקים רבים והזדמנויות קניות באזור. ואז טיילו ברחובות העיר התוססים תוך כדי ליהנות מקניות בצ'כוסלובקיה.

בשנים האחרונות קמו בפראג קניונים גדולים גדולים המציעים מגוון רחב של ביגוד, אביזרים ובוטיקים, כמו גם מסעדות. מחנויות בגדים צ'כיות ועד חנויות אופנה יוקרתיות, בפראג יש אפשרויות קניות רבות המתאימות לסגנון, לתקציב ולהעדפות של האדם.

אם אתה לא כל כך בטוח מה לקנות בפראג ורוצה למצוא משהו שתופס את העין שלך, מרכז קניות יהיה מקום טוב להתחיל בו. אם יש לך פחות משלושה ימים לפראג, זה עשוי להיות המקום עבורך לעשות קניות. תאר לעצמך שאתה הולך למרכז קניות גדול עם מבחר רחב של בגדים, אביזרים ובוטיקים ושוכח מהזמן לקנות ולקנות דברים.

בואו נסתכל על כמה ממרכזי הקניות בפראג ונראה מה הם מציעים באילו מחירים. אם תסתכלו על הקניונים שהיו במהפכה ותראו את המציאות הגדולות, מתחשק לכם לעשות קניות לפי נפשכם. רשימה של מקומות שבהם תוכלו לבלות בקניות בצ'כוסלובקיה, צ'כיה ובאזורים אחרים באירופה בזמן שאתם קונים בפראג.

כשאתם קונים בפראג, כדאי בהחלט לקחת הפסקה ולהירגע מההמולה. אם אתם חובבי קניות גדולים, אני מציע לכם להתכונן לגן עדן שיקרע אתכם בקניוני פראג.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן