חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג 3 ימים "ללכת לאיבוד"

פראג מהממת ומושלמת, בכל מקום אפשר לראות דברים יפים גם ב-3 ימי חופשה .. "ללכת לאיבוד" מומלץ מאוד!!
ממליצה לזרום עם הטיול ולא ללכת כמו רובוט לפי המסלול שבנינו , אפשר להתעכב על דברים מעניינים יותר ולהזדרז באלו שפחות מעניינים אותנו..
4 ימים לא מספיקים בפראג – אמנם מספיק לראות את רוב הדברים העיקריים בפראג 1 , ואנחנו אפילו הצלחנו לנסוע לדרזדן.. אבל יש עוד כל כך הרבה מקומות יפים שלא הספקנו להגיע אליהם..
טרוול סרוויס – לא ברור ממש מה קורה עם המשקל וכמה מותר- בארץ שקלו לי 20 קילו לבטן המטוס ו5 קילו כבודת יד . בחזור – 15 קילו לבטן המטוס ו8 קילו כבודת יד( ככה רשום על המסכים,לא שקלו לי). לא לקחנו מראש סיכון כי לא ידענו מה יהיה . מטוסים צפופים נורא וצריך לקחת את זה בחשבון.
התמצאות – ביום הראשון שהגענו נסענו לקניון פלדיום לקנות כרטיס סים לאינטרנט – אני ראיתי 2 חברות . T מובייל ו o2.. קנינו בo2 שני כרטיסים של 500 מגה ב250 קרונות לשניהם (לא יודעת אם המחיר טוב או לא בהשוואה לחברות האחרות) 500 מגה הספיק לנו ל3 ימים ( האינטרנט לא עובד בדרזדן) .
בארץ שמרתי בגוגל מפות כל מיני מקומות שידענו שאנחנו רוצים להגיע אליהם ופשוט נורא נוח להגיע לכל מקום .. יש אופציה ברגל או בתחבורה , מראה לכם אוטובוסים, מטרו, חשמלית .. נורא נוח !
תחבורה ציבורית – נורא קל להתנייד בפראג , המלון שלנו היה בפראג 5 אבל צמוד לתחנת "אנדל" ככה שהגענו לכל מקום בקלות.. בימים שידענו שאנחנו הולכים לנסוע הרבה עם האוטובוס קנינו כרטיס ל24 שעות (עלה 110 קורונות). מחתימים פעם אחת במכונה שעולים וזה הכל. המכונה מקבלת רק מטבעות אז מומלץ לבקש קצת כסף קטן שממירים.

מלון מומלץ: Kings Court Hotelמלון 5 כוכבים, מטר מהפלדיום, חדר גדול ומפואר, ארוחת בוקר מפנקת, שירות מצויין. באמת כל מה שאפשר לצפות ממלון 5 כוכבים. לא סתם בחרנו אותו שוב בפעם השניה, נהננו והתפנקו מכל רגע. צוות המלון מאוד שירותי ונחמד ובאמת שהמלון הזה שווה כל שקל…

צ'ינג- כמו שהומלץ פה צ'ינג אלפא נותן את התמורה הכי טובה . בלית ברירה החלפנו יום אחד בצינג ממול הפלדיום עם שלט אדום – נורא לא משתלם..
נסיעה לדרזדן- נסענו למטרת שופינג , אני אישית מצאתי ה מ ו ן דברים.. אז אני מאמינה שזה בחירה אישית של כל אחד.. ביום ההגעה נסענו לתחנת פלורנס – יש שמה כל מיני עמדות של חברות , בחרנו לנסוע עם פליקסבאס – עלה לנו 24 יורו לכרטיס הלוך חזור, בחרנו את השעות. חשוב לבוא לקנות את הכרטיסים עם הדרכונים. אוטובוסים נוחים מאוד . יש וויפי ושירותים.

עשינו שייט של שעתיים כולל ארוחה.. חוויה נחמדה ממש אבל שעתיים הרגיש קצת יותר מידי.

היה קריר, היינו בסוף אוגוסט תחילת ספטמבר.. מוקדם בבוקר היה טיפטוף ובערב גם.. במהלך היום הייתה שמש נעימה.. להביא מטריה וגקט והמזג אוויר לא הורס ..

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן