חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיסות לואו קוסט לפראג

מציאת טיסות ישירות לפראג במחיר הזול ביותר עם סקייסקנר!

דילים לפראג

אין כמעט אדם אשר ביקר בפראג, בירת צ'כיה, ואיננו מוכן לחזור אליה שוב. מדובר על עיר באמת יפיפייה, ציורית מאוד, מרגשת, אשר יכולה להציע לכול תייר, לפחות משהו אחד המעניין אותו. מכיוון שזוהי עיר כה אטרקטיבית ופופולארית, כול שנה, פוקדים אותה מיליוני תיירים, ביניהם גם כמובן תיירים מארץ הקודש. דילים לפראג הינם נפוצים בקרב כול חברות הנופש הישראליות. ניתן למצוא את הדילים הללו מעל דפי העיתונות, לרוב מדובר על מודעות קטנטנות למדיי, אך בהחלט מומלץ להקדיש להן תשומת לב. בנוסף, ניתן גם לגלוש לאתרי האינטרנט של חברות הנופש, ושם להתוודע לדילים השונים. תוכלו גם למלא ברובריקות המתאימות את תאריך הטיסה המועדף עליכם, מספר ימים, רמת מלון, ולקבל הצעת מחיר מתאימה.

סוגי דילים

קיימים מגוון רחב של אפשרויות נופש בפראג. חברות תיירות מציעות דילים לפראג והמגוון הוא באמת   עצום וישנם אפילו דילים רומנטיים. צ'כיה מאפשר לזוגות, חתונה אזרחית, וניתן למצוא חבילות נופש רומנטיות אשר מציעות לכם לא רק כרטיס טיסה ושהות בבית מלון, אלא גם סיוע בכול הקשור להליך הבירוקרטי הכרוך בחתונה האזרחית. אם אתם מחשיבים עצמכם לספונטניים, ויכולים לארוז את עצמכם מעכשיו לעכשיו ללא קושי, הרבה מאוד חברות נופש מציעות דילים חמים של הרגע האחרון. הדילים כוללים גם את מחיר הטיסה וגם את השהות בבית מלון, אך בתעריף מוזל במיוחד, ולכן לא מומלץ לפספס אותם. חבילות הנופש כוללות שהות של מספר ימים בבית מלון, יכולה להיות זו חבילת נופש לשלושה ימים, ארבעה, חמישה או אפילו יותר. מחיר חבילת הנופש, תלוי בעונת השנה ובמספר כוכבי המלון. ישנם דילים שאף מגדילים לעשות, הם מציעים לכם לא רק טיסה עם בית מלון, אלא גם אטרקציות כגון טיולים או שיט הכלולים כבר במחיר. מומלץ להיכנס לאתרי האינטרנט של חברות הנופש המובילות בתחום כגון : השטיח המעופף, גוליבר, איסתא והדקה ה-90.

מתי כדאי לטוס לפראג?

אם אתם סובלים מקור, ואין לכם שום עניין מיוחד בסקי, לא מומלץ לכם לבקר בתקופת החורף. תקופה זו היא קרה במיוחד בצ'כיה, מעט מאוד ישראלים יסתדרו עם סוג זה של אקלים. הקיץ לעומת זאת, מאופיין באקלים נעים להפליא, אך, אליה וקוץ בה, בתקופת הקיץ העיר פראג עמוסה עד לעייפה בכמויות של תיירים מכול העולם. לכן, התקופות המומלצות ביותר לביקור, הינן הסתיו והאביב.

טיסות לפראג

הרבה מאוד תיירים ישראלים, אבל לא רק הם, אלא גם תיירים ממדינות רבות אחרות, מוצאים את פראג, כיעד תיירותי מבוקש במיוחד. העיר פראג, מציעה לתיירים שלל אטרקציות, חנויות מודרניות, אתרים היסטוריים, מבנים ארכיטקטוניים עתיקים, שמחזירים אתכם אחורה במנהרת הזמן. אבל, לא רק, אלא גם אוכל נפלא, מופעים ותיאטראות, בתי קזינו, נוף עוצר נשימה, מחירים נוחים, ומה בעצם לא? הטיסה לפראג מהארץ, הינה קצרה יחסית ואיננה יקרה. כמעט ולא ניתן למצוא כיום חברות נופש שאינן מציעות טיסות לפראג, ישנו מגוון של דילים ההופכים את הטיסה והשהות בעיר הנהדרת הזו לעסקה מצוינת.

מתי לטוס לפראג?

לפראג, מומלץ לטוס בכול עונות השנה, אפילו בקיץ, האקלים בצ'כיה הוא נוח ונעים. לפני שאתם בוחרים בית מלון, בררו אם יש בו מיזוג אוויר. בתקופת החורף, מציעות חברות הנופש, חבילות סקי אטרקטיביות. במשך כול ימות השנה, ניתן לטוס לפראג באמצעות טיסות שכר מוזלות, במחירים שווים לכול כיס. העיר פראג מציעה באותה העת, ישן לצד חדש. מכיוון שמדובר על יעד תיירותי מובהק, תמצאו את התושבים המקומיים כמסבירי פנים לתיירים. שוחרי התרבות והאומנות, ימצאו בפראג מגוון מוזיאונים, אתרי היסטוריה ומורשת, מופעי תיאטרון, מופעי אופרה וארמונות. בתקופת האביב, העיר משופעת במגוון פסטיבלים, ומזג האוויר בה הוא נהדר. לתיירים הישראלים, מומלץ לבקר ברובע היהודי אשר נמצא בעיר העתיקה. שם תמצאו את המוזיאון היהודי, בית הקברות היהודי ובית הכנסת העתיק. פראג מציעה גם הצעות אטרקטיביות לשוחרי חיי הלילה. בעיר ישנם הרבה מאוד מועדונים, בארים ופאבים, בהם עדיין… מותר לעשן. מי שרוצה לנוח ולמצוא מרגוע לגופו הדואב, ישנם בפראג הרבה מאוד אתרי ספא. מומלץ לטוס לשם במסגרת חבילת ספא הכוללת הן את מחיר כרטיס הטיסה והן את מחיר השהות במלון הספא. באתרי הספא, תמצאו מעינות חמים, בריכות בוץ ואת מיטב אנשי המקצוע בתחום.

היכן מוצאים את הדילים החמים ביותר?

מומלץ להיכנס לאתרי האינטרנט של חברות הנופש השונות בקישור , ולהתרשם מהדילים שהן מציעות למי שמעוניין לבקר בעיר פראג. כול יום יוצאות מנתב"ג טיסות לבירה, ניתן לטוס עם חברת אל-על הישראלית, או עם חברת התעופה הצ'כית, נתיבי אוויר צ'כיים. ישנן גם חברות תעופה אחרות המציעות טיסות צ'רטר מוזלות. חווית הביקור בעיר היא כה מהנה, לא לחינם חוזרים אליה התיירים שזה לא מכבר ביקרו בה, שוב ושוב.

לצפייה בכל הטיסות הזולות הנוכחיות של חברות לואו קוסט (כולל קונקשנים) לחצו כאן!

רשימת טיסות לואו קוסט לפראג – טיסות ישירות ללא עצירות:

 

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן