חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מצודת פראג – כרטיס כולל "דלג על התור"

מצודת פראג או טירת פראג (Prague Castle) כפי שישראלים קוראים לה היא אחת מהאטרקציות שנחשבות לחובה כאשר מגיעים לפראג. הטירה היא הטירה העתיקה והגדולה ביותר בעולם והיא נחשבת לאתר מורשת עולמי של אונסק"ו.

בעקבות הפופולאריות הרבה שיש לטירה זו, ברוב עונות השנה יש תורים ארוכים בכניסה ולכן יש כרטיס מיוחד שמאפשר לדלג על כל התורים הללו וישר להכנס פנימה. האופציה של הכרטיס נקראת Skip The Line ואתם תהנו מכניסה מהירה יותר פנימה לתוך המצודה.

לחצו כאן לרכישת כרטיסי כניסה למצודת פראג כולל דילוג על התור!

טירת פראג היא סמל עתיק של צ'כיה, והיא אחת ממוסדות התרבות החשובים ביותר בצ'כיה. פעם לב ליבה של האימפריה הרומית הקדושה הייתה טירת פראג, טירת פראג היא כיום ביתם של נשיא צ'כיה ומקום מושבם של תכשיטי הכתר.

על פי ספר השיאים של גינס, טירת פראג היא מתחם הטירה הקוהרנטית הגדולה בעולם, בשטח של כמעט 70,000 מ"ר. הכותרת 'הקוהרנטית' הזו אינה רעה עבור טירה שנבנתה כבר בשנות ה -80. הטירה עברה שיפוצים שונים, עברה גם שריפות והיתה גם אתר המרד של פראג השנייה – מעשה שהוביל למרד בוהמיה.

הטירה הזו מתנשאת מעל פראג כמו איור מהאגדות. יפה כמו שהיא מרחוק, ברגע שאתם בתוך המצודה תוכלו לראות אוסף של מוזיאונים, גלריות ואוצרות תרבותיות רבות. לכן זה אחד המקומות הפופולריים ביותר בעיר.

איך להפעיל את הכרטיס שיהיה עם דילוג על התורים בכניסה? אתם רוכשים את הכרטיס, מגיעים בתאריך ובשעה שקבעתם אל קתדרלת סנט ויטוס ומשם אוספים את הכרטיסים, לאחר מכן תמשיך ישירות למעגל טירת פראג B. כרטיס זה כולל כניסה אל חללי הטירה, הארמון המלכותי העתיק, בזיליקת סנט ג'ורג ', שדרת הזהב המדהימה להפליא, ואת חלונות הזכוכית המוכתמות של קתדרלת ויטוס הקדוש.

כתובת מפגש איסוף כרטיסים:
III. nádvoří 48/2, 119 01, Prague
תפגוש את נציגנו מול הכניסה הראשית של קתדרלת ויטוס הקדוש בטירה. הנציג יחזיק מטרייה פתוחה בכחול לבן וימתין לפחות 10 דקות, אז אל תאחר – אחרת אתה לא יכול להשתמש בכרטיס שלך. רצוי להקדים כ-45 דקות לפני זמן הגעה משוער.

כתובת מצודת פראג:
Pražský hrad, Prague

מוזמנים לבדוק ביומן לגבי זמינות הכרטיסים עם דילוג על התור בהתאם לימי החופשה שלכם בפראג:

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן