חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג ודרזדן (ומה עם לונדון?) עם ילדים

רוצים לטוס אל פראג ודרזדן ואולי אפילו לשלב לונדון? לפניכם טיפים למטיילים ישראלים שרוצים לטוס עם ילדים לחופשה אירופאית קלאסית בלונדון, פראג ודרזדן! כל מה שצריך לדעת לגבי תכנון הטיול המשולב כאן לפניכם:

תובנות לגבי טיול קצר עם ילדים בחו"ל: נסענו לפראג ל-4 ימים לשבועיים לאחר מכן ללונדון. ילדים בגיל :4/7.5.
1. לונדון יקרה פי שתיים מפראג
2. בפראג ישנו במלון דירות מאוד מרווח (50 יורו ללילה) בלונדון במלון עם חדר משפחה (150 פאונד ללילה)
3. מיקום בפראג היה פראג 2, לקחנו כל בוקר רכבת תחתית ותוך 10 דק' היינו במרכז העיר. בלונדון ישנו באיזור וואטרלו והכל נעשה ברגל, למעט נסיעה אחת אשר מחיר לכרטיס (4.5 פאונד לאבן, ילד עד גיל 10 בחינם). לדעתי תחבורה בלונדון מאוד יקרה. רכישת כרטיס יומי משתלמת רק אם יש לכם כוונה לנסוע יותר משלוש פעמים באותו היום.
4. פראג הייתה בטוחה וללא אינטריגות מיותרות, בלונדון: פעם אחת נאמר לנו לחזור לארץ ממנה הגענו וגם פינו אותנו מחנות צעצועים המליז בחשד לחפץ חשוד….עפנו משם מהר לסוהו.
5. אוכל- בפראג אכלנו הכל מהכל מבלי לומר מילה לא על שום רצון להתנסות במאכל כזה או אחר. בלונדון האוכל היחיד שהיה טעים (במחיר סביר הכוונה) וא אסיאתי.
6. מבחינת עניין: שתיהן הבנות מאוד נהנו, טיילנו ברחבי העיר וביקרנו בכל האתרי "חובה" בשני הערים.
(למאן הוגנות בשתי הערים טיילנו עם משפחה מקומית, כך שראינו גם קצת חיי העיר בעניין מקומיות).
קניות לא עשיתי בשום עיר, בלונדון קנינו מארמייט אשר הוחרם בשדה וכך הסתכם הנושא של שופינג מבחינתי.
תובנה (סובייקטיבית כמובן): אם אתם רוצים לטייל עם ילדים כמה ימים באירופה בכיף סעו לפראג.

פראג ודרזדן סיכום חמישה ימים : (זוג ושני ילדים3,5)
בזכות הקבוצה הורכב ותוכנן הטיול. תודה לכולם 😊
טיסות: אל על אפ. הפתיעו לטובה. עמדו בלוחות הזמנים. העלו את שלושת המזוודות שלנו למטוס למרות ששילמנו רק על אחת, ואפילו הכניסו את הילד לקוקפיט בטיסה חזרה. להצטייד בכריכים לפני. בהלוך קנינו ולא היו מוצלחים.
טפ כללי: לא להתלבט ולהביא טיולון עד גיל 5 לדעתי גם חשוב להסתובבות וגם מקנה עדיפות ברורה בשדה התעופה בפראג. בזכות העגלה עברנו בכל המעברים המהירים ולא המתנו דקה. לא תופס בישראל 😜.
מזג האויר: היה מושלם. 20 מעלות כל הימים. לא יכולתנו לבקש טוב יותר.
סיורים: השטיח המעופף או דרך פראג2גו. אותה קבוצה. מומלץ בחום. מצרפת את הברושור שלהם. לקחנו את הסיור של פראג במיטבה ולדרזדן. היו מצויינים. אדיבים , שירותיים ומלאי ידע.

מילה על הסיור לדרזדן. עיר מהממת. לא לוותר על הסיור בעיר העתיקה. ישאר מספיק זמן לקניות. מי שכמונו לא בא לקנות הגענו לפארק שעשועים מדהים ליד האלטמרקט גלרי ושהינו שם כשעה. הילדים נהנו מאוד!
מלון: קוסמופוליטן. מצויין. לקחנו את הסוויטה לארבעה לילות. עלה לנו1100 יורו. מלון מצויין במיקום מעולה ממש קרוב לפלדיום ולאיביס אולדטאון.
גן החיות: מה עוד ניתן להגיד. יעד חובה עם ילדים. מעורר השראה. כבוד לכל בעלי החיים וגם לילדים. מלא פינות משחק והנאה. הספקנו רק חצי. לקחת בחשבון יום שלם.

עוד אטרקציות לילדים
חנות הצעצועים המליס( חובה), מוזיאון וחנות הלגו (חביב) מוזיאון השוקולד (לא הספקנו)
טיפ אחרון לשדה בפראג. יש משחקיה לילדים עד גיל 5. חפשו אותה ולא תתאכזבו. קצת יותר מושקעת מנתבג 😀

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן