חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג פוסט המלצות

לפניכם פוסט סיכום המלצות על טיול מהמם בעיר פראג. עיר רומנטית וקסומה שבה מומלץ לטייל עם פוסט המלצות כמו זה מסודר בכדי לא ליפול במלכודת תיירים בפראג!

*מלון royal hotel prague – מלון נהדר ! מיקום מעולה ממש כמה דקות בחשמלית לעיר העתיקה ולקניון פלדיום. יש תחנות רכבת וחשמלית במרחק דקה מהמלון. שרות נהדר. ביקשנו לעשות צ'ק אאוט מאוחר(18:00) הוספנו 40 יורו למי שיש טיסת לילה אז לדעתי פתרון מעולה . ארוחת הבוקר הייתה טובה יחסית למלונות באירופה. מומלץ בחום

*מסעדת vapiano – לוקחים כרטיס בכניסה ובכל פעם שלוקחים מנה מעבירים כרטיס ולפני היציאה הולכים לקופה לשלם. מנות נחמדות מאוד אבל זה כמובן עניין של טעם. יש כאלה שממש אהבו ויש כאלה שממש לא.

* מסעדה הודית sangam נמצאת בכתובת Sokolovská 71, 186 00 Karlín
כמה דקות בחשמלית בקו 8 ואתם שם. אוכל הודי אותנטי במחירים ממש סבירים, המקום נראה מעולה ושרות נהדר . אל תוותרו על הקינוחים שם!
ב 5 ימים היינו שם 3 פעמים !!! באמת באמת מומלץ אם אתם בקטע של אוכל הודי.

פראג ממש יפה , להתלבש כמו שצריך , קררר.

תחבורה – הובר זה אח! ממש זול וזמין, זמן המתנה ממוצע לנהג עד 2 דק'.

קניות- אאוטלט ארנה- מצויין, זול, מלא מותגים.

מעדניה Naše maso: חוויה אחרת, מקום מפוצץ באנשים, בשר מופלא , אווירה מגניבה לגמרי.
העומס מוכיח שהמקום מצויין… לא לוותר בחיים!!!!!

מסעדה איטלקית על רחוב ואצלב- Ristorante Italiano Buschetto, המלצות בגוגל , אבל סהכ,
מבחר קטן, אוכל סביר מינוס.

קניון פלדיום- אני לא מבין גדול בקניות, אשתי לא התלהבה.

מוזיאון השוקולד והשעווה- נחמד, לא מעבר…
אין מה להשוות למוזיאוני השעווה המוכרים.

* קניון חודוב (Westfield ) הרבה יותר עדיף לדעתי מהפלדיום. מי שאוהבת איפור אז הספורה שם פי אלף יותר טוב מסניפים אחרים. יש עמדה בקומה התחתונה שאפשר להפקיד מעילים שזה תמיד נחמד ומומלץ. בעלות של 10 קורונה למעיל.

* אאוטלאט ארנה- חלק יגידו לכם שמומלץ וחלק שלא. לדעתי אם אתם בקטע של מותגים אז כן תוכלו למצוא מציאות אבל כמו בכל אאוטלאט בעולם ובארץ הכל תלוי בסחורה שמגיעה לחנויות וכמובן בתקציב שלכם. למי שרגיל לקנות מותגים במחירים מלאים בהחלט ימצא פה מציאות.

* העיר העתיקה – פשוט לרדת בתחנה קרובה להתחיל לטייל ברגל. שימו לב שיש שם חנויות עם מחירים מאוד מופקעים אז לפני שקונים משהו עדיף לנסות כמה חנויות כי הרבה מהם הם מלכודת תיירים…
יש שם כמה דוכנים שקרובים לבית הכנסת ובית הקברות היהודי שם המחירים דווקא די סבירים למזכרות לפי השוואה שלנו.

*נסיעות- אחרי שקניתם סים מקומי ניתן להוריד את אפליקציית bolt. שימו לב שהמוכר בחנות של הסים ירשום לכם את המספר המקומי שלכם כי תצטרכו להזין אותו באפליקציה (נשמע ברור מאליו נכון ? אז זהו .. שלא !)
האמת שלא הצטרכנו בכלל להזמין כי הרכבות והחשמליות כל כך נוחות שלא הרגשנו צורך בכלל …

*דרזדן- סגרנו סיור עם הקבוצה של דניס וולרי. בסך הכל סיור נחמד . לגבי המרכז קניות ופריימרק.. אנחנו אישית לא התרשמנו כל כך . אחרי שביקרנו בפריימרק בלונדון ובאמסטרדם אז של דרזדן נראה ממש מעפן לפחות לנו. אבל יש חנויות כמו loccitane שהמחירים שם הרבה יותר טובים מהארץ ואפילו מפראג.
במבט לאחור היינו מוותרים אבל כמובן שכל אחד והחוויה שלו.


Pizza coloseum- אוכל איטלקי הכי טעים שאכלנו בפראג. מחירים מעולים, אווירה מדהימה ושירות מצויין.

PAUL- רשת של קונדיטוריה מצויינת. יש עמדות שלהם מפוזרות בהרבה מקומות והמסעדה עצמה נמצאת בשדרת ואצלב מול נייק. קינוחים טעימים ואחלה קפה במחירים
שווים.

בית כנסת ירושלים!- מבנה מדהים! לא הייתה אפשרות להכנס כיוון שהם סגורים עד ה15/03/20 אז שימו ❤️

אלפא ציינג- משמאל לפלדיום, ציינג אמין עמלה נמוכה מאוד!!!
סים מקומי- רשת Vodafone בתוך הפלדיום, עבד בכל מקום בקליטה מצויינת.

1.צאו לטיול לבית העירייה הזיכרון הישן, עברו באולמות, ירדו עם מדריך לצינוק וקחו את המעלית אל מרפסת התצפית, פראג יפה מאוד מלמעלה, תוכלו לראות את כל העיר, זה ייקח 5-6 שעות, מעניין.

2. תמורת 35 יורו תוכלו לנסוע בנוחות לדרזדן, לשמוע סיפור על ההיסטוריה של העיר, לטייל בעיר העתיקה, ביציע הלאומי, לאכול במסעדה, לבצע רכישות, כל אחד יבחר לעצמו ויחזור לפראג.

3. טירת פראג,
תקפים ליומיים, אם לוקחים כרטיס מלא לביקור בכל המקומות.

4.גן חיות לכל היום. שטח גדול.
5.יום אחד תוכלו להקדיש טיול בעיר, לאורך הנהר, מוזיאון שעווה, גן עדן פרפרים טרופי בחנות צעצועים, מוזיאון לגו, מוזיאון אשליה, מוזיאון שוקולד ועווה, מוזיאון פלדה. פשוט הרבה לטאל וגם תשתמשו תחבורה ציבורית נוחה, זולה ופשוטה!
חופשה נעימה🛩🙏

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן