חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שופינג בפראג (קניונים ושווקים)

לפניכם המדריך המלא לחופשת שופינג וקניות בפראג. חשוב לדעת איפה הרחובות המומלצים לקניות, מהם הקניונים הזולים והמומלצים ואיפה הרשתות המובילות נמצאות בפראג!

קניות – 🛍🛒🛍🛒🛍
פראג לא כזאת זולה וצריך לדעת לאן ללכת!
קודם כל בכל העיר העתיקה יש מלא חנויות תסתובבו שם ותראו מחירים.
קניון פלדיום יקר יחסית.
🛍ארנה פאשן- מקום שמסודר בצורת עיגול נוח וכיף להסתובב, כל החנויות אאוטלט וזולות, יש מציאות, רבע שעה נסיעה מהמרכז, קנינו משם בנייק ובלוויס ויצא זול, בנוסף ההמלצה שאתם חייבים לזכור יש שם 2 חנויות שוקולדים אחת של לינדור ואחת של טובלרון מחירים פשוט ברצפה !!! חובה להכנס!
🛍קניון חודוב – מגיעים במטרו הקניון ממש מעל , קניון ענק ענק עם מלא חנויות קצת נאבדנו שם אבל מחירים זולים ממש (לא הכל) בברשקה ראיתי גינסים ב50,100 שקל ועוד ועוד פריטים. קניון גדול ונקי.
🛍קניון ארקדי – מגיעים במטרו הקניון ממש מעל, אהבנו אותו ממש כי הוא מסודר בצורה טובה והוא לא ענק ברמה של להאבד , יש שם מחירים ממש טובים והמון חנויות נעליים ראינו, ממש ממליצה הוא נוח ולא עמוס.
🛍דרזדן – – נסענו לדרזדן עם וולרי המקסים 35 יורו לבנאדם , מי שבא לקניות אל תוותרו על זה! אין שם רק פריימרק יש מלא מלא חנויות שוות ומחירים חצי מהארץ – פול אנד בר , ברשקה , זארה ועוד, אנחנו קנינו את רוב הדברים משם , באמת זול וכיף לקנות במחירים כאלה. ואפשר לשים שקיות ברכב של וולרי.
🛍שוק הוויאטנמי – מרחק הליכה של 20 דקות מהמרכז, מגיעים לשם ורואים דוכנים די מעפנים כאלה ואז המוכרים קראו לנו והכניסו אותו למחסנים יש שם סחורה מזוייפת ברמה גבוה וזה ממש חוויתי להתמקח עם המוכרים, קנינו שם ארנק של טומי הורדנו את המוכר מ500 קורונה ל100 קורונה, קנינו גם חולצה של קווין קליין והורדנו אותו ביותר מחצי מחיר ועוד , בשניה שאמרנו לו שאנחנו לא רוצים הוא הסכים על המחיר שלנו, וזה מצחיק וכיף אנחנו נהננו שם.
🛍בכללי יש בפראג המון המון חנויות
במרכזי קניות יש אפילו את אותם חנויות אבל לא אותה סחורה . ממליצה לקנות שוקולדים מהסופרים מחירי רצפה פשוט לעומת הארץ.

קניון פלדיום – קניון חמוד, לא וואו אבל ממש סבבה להסתובב שם ויש שם מתחם אוכל נחמד בקומה העליונה.

קניון חודוב – וואוווו!! קניון ענק ומטורף, ראיתי פה הרבה אנשים שהתבאסו עליו וממש לא הבנו איך! קניון עצום בגודלו עם כל כך הרבה סוגים של חנויות קשה לי להבין איך לא מצאו שם כלום. מבחינת מחירים יש דברים שזולים משמעותיים מהארץ, לדוגמא קניתי טייץ של נייק שבארץ עולה סביב 350 – 400 ש"ח ושם עלה לי 120 ש"ח. קיצור קניון שלגמרי שווה ביקור ותבואו מלאי אנרגיות כי הוא באמת מפלצתי.

את רוב הקניות שלנו עשינו בשדרות ואצלב – המוןןןן רחובות וסמטאות עם עשרות חנויות פשוט טיילנו ונכנסנו לחנויות. טיפ ממני – אל תכנסו רק לרשתות המוכרות אלא דווקא לחנויות המקומיות והלא מוכרות יש שם באמת אוצרות ובמחירים ברצפה!

כל מה שצריך לדעת על שופינג וקניות בפראג:

קניון פלאדיום – מלבד חנות הספורט (ספורטיסימו) זהו קניון יקר מאוד, לקנות SIM ב T-MOBAIL להמיר כסף בצ'יינג' אלפא מחוץ לפלאדיום וזהו.

צ'רני מוסט – קניון סנטר צ'רני מוסט מרוחק ממרכז העיר וכדי להגיע אליו יש לנסוע במטרו הצהוב עד תחנת צ'רני מוסט שהיא התחנה האחרונה, מחירים טובים, רוב החנויות זולות, בקניון יש את רשת דקטלון למוצרי ובגדי ספורט.

פאשן ארנה אאוטלט – קניון פתוח בסגנון של "בחג" כאן בארץ, (חנויות מחוממות אז לא נורא בחורף), רוב החנויות זה מותגים של ביגוד הנעלה ותכשיטים, עדיפות להגיע עם הובר טיפה מרוחק.

קניון נובי סמיחוב – נסיעה ברכבת התחתית עד לתחנת ANDEL, משם כ5 דקות הליכה, הרבה מאוד מציאות, דברים זולים (זארה ילדים, נקסט,מנגו, קלווין קליין ועוד כ200 חנויות), יש בקניון את רשת TESCO רשת סופרים ענקית שמוכרת הכל מהכל.

קניון לטנאני – קניון עם כ200 חנויות, זארה מנגו H&M והמון חנויות נעלים זולות מאוד.

ארקאדי פנקרס- סופר מרקט ענק (אלברט) חנות ספורט (ספורטיסימו).

רחוב פריקופה – ( NA PRIKOPE ) רחוב שמתחיל מקניון פלאדיום ועד כיכר וואצלב, מלא בחנויות מותגים, מסעדות, דוכני רחוב, ברחוב זה נמצא את חנות צעצועי הילדים HEMLEYS – חנות בריטית עם צעצועים לילדים עד גיל 6.

רחוב פריצקה – יוצא מכיכר העיר העתיקה לכיוון הרובע היהודי ועד לגשר צ'כוב, שדרת יוקרה עמוסה בחנויות.

• סופר מרקט אלברט מומלץ מאוד ( או רשת BILA )
• רשת ניו יורקר בכיכר וואצלב.
• חנות נעלים foot locker עם מותגים כמו נייק ואדידס.
• DM רשת איפור גדולה וזולה, (בדזדן היא זולה כמעט בחצי מפראג).

כל השווקים ומרכזי הקניות בפראג כולל מידע איך להגיע

שדרת ואצלב (Vaclavske namesti) מכונה גם “שוק הסוסים”.
שדרת פז'ישסקה (Parizska), המכונה שדרת פריז.
-קניון נובי סמיחוב (Novy Smichov) – קניון בסגנון מערבי, הממוקם בליבה של שכונת אנדל (Andel).
-קניון פלדיום (Palladium) – נמצא ליד מגדל אבק השריפה וכיכר הרפובליקה (Namesti Republiky) .
-קניון לטנאני (Letnany) הוא מרכז קניות גדול המונה כ-200 חנויות, הרבה רשתות.
-מתחם העודפים פאשן ארנה (Fashion Arena) – קניון עודפים גדול שנמצא הרחק ממרכז העיר בצידה המזרחי של פראג.
-קניון ארקדי פאנקראץ (Pankrac) – קניון מומלץ למי שרוצה לנסוע ישר לבקר בשני קניונים הקרובים זה לזה. נמצא לא רחוק מהמרכז, 4 תחנות במטרו מכיכר ואצלב.
-קניון חודוב (Chodov) – קניון גדול המשתרע על פני שלוש קומות, הממוקם בשכונת חודוב.

שדרת וואצלאב Václavské náměstí
מותגים בינלאומיים מוכרים כמו Marks&Spencer, H&M, C&A ו-Reserved. בתחילה השדרה ממוקמת חנות בגדים ענקית בת כמה קומות בשם NewYorker – בה הסחורה איכותית ויש מבצעים משתלמים.

שדרת חנויות גדולה – Na Přikopě במרכז העיר הממוקמת סמוך לשדרת וואצלאב, בה תמצאו בין היתר חנויות של Zara, Mango, Adidas, Nike ו-GAP.
כיכר הרפובליקה Náměstí Republiky
מרכז אטרקטיבי מאוד, בו ממוקמים שני קניונים צמודים, זה מול זה: פלאדון וקוטבה.
רחוב Celetnáulice celetna
הרבה חנויות מזכרות ותכשיטים, ביניהם תמצאו גם את חנות המותג Swarovski.

רחוב ראשי בפראג :
רחוב פריזקה Ulice Pařižská
אחד מהרחובות העתיקים והמפורסמים ביותר של פראג,מיקום מושלם לחנויות המותגים היקרות בעולם. לואי ויטון ופראדה – אבל גם זארה ומרקס אנד ספנסר.
רחוב Karoliny Svetle
שאנז אליזה הצ'כי הכולל לא מעט בוטיקי וינטג'.
קניונים:
קניון פלאדון Paladium
קניון עם למעלה מ-200 חנויות מותגים וקומת מסעדות. מומלצת חנות הספורט Sportsimo שבקומה התחתונה, וחנות הנעליים הזולה הצמודה אליה – Deichmann. בקומה התחתונה תמצאו גם את החנות Sparky's, המוכרת מתנות וצעצועים לילדים במחירים נוחים. הקניון ממוקם בכיכר הרפובליקה. מגיעים עם מטרו B צהוב לתחנת Náměstí Republiky או עם טראם בקו 24 לתחנת ,nám Republiky

קניון קוטבה Kotva
קניון עם חנויות בגדים וכלים לבית. בקומה הרביעית יש משחקיה לילדים. הקניון ממוקם בכיכר הרפובליקה. מגיעים עם מטרו B צהוב לתחנת Náměstí Republiky או עם טראם בקו 24 לתחנת Náměstí Republiky.Revoluční 1/655
קניון :palace flore
קניון המשתרע על פני ארבע קומות ומציע מאות חנויות, אולמות קולנוע, בתי קפה וכמובן מסעדות. הקניון נמצא ליד תחנת המטרו "פלורה".
Vinohradská 2828/151
קניון Nový Smíchov
במידה ובית המלון שלכם ממוקם בשכונת פראג 5, כדאי לכם להיכנס ולבלות בקניון הענק עם חמשת הקומות הכוללות חנויות, מסעדות, בתי קפה ואולמות קולנוע. הקניון ממוקם בסמוך לתחנת Anděl של מטרו B צהוב.-Plzeňská 8
קניון אופנתי במיוחד עם חנויות ביגוד ואלקטרוניקה הסמוך ל לתחנת המטרו -Plzeňská 8

שווקים
שוק הבאלסקה Havelská tržnice
שוק סוחרים הממוקם כ-5 דקות הליכה מכיכר ואצלב וכיכר העיר העתיקה Staroměstská. בשוק הזה נמכרים פירות ויקרות טריים (מומלץ לנסות את פירות היער), מזכרות, יצירות אמנות ומתנות. השוק פעיל בימי א'-ו' מהבוקר ועד הערב. תחנת Mustek של מטרו A או B.
Havelska Street
השוק החקלאי Farmařský trh
השוק שליד קניון פלאדיום מציע תוצרת כפרית ואיכותית של פירות, ירקות, ריבות ודבש, אבל גם ממתקים צ'כיים ומזכרות וכלי בית נחמדים. השוק פעיל בימי א'-ו' מהבוקר ועד הערב.

השוק הויטמאמי Pražská tržnice
השוק הגדול ביותר בעיר, הממוקם רק כ-10 דקות נסיעה ממרכז פראג. המוכרים הוויאטנמים יתמקחו איתכם על מחירי הסחורה, שכוללת בעיקר חיקויי בגדים מסין. לא צריך לדבר צ'כית או אפילו אנגלית –השפה הבינלאומית פה היא המחשבון, עליו מקליד כל צד את הסכום או אותו הוא מבקש לשלם/לקבל. השוק פעיל בימי א'-ו' מהבוקר ועד הערב.
Bubenské nábř. 306/13
שוק הפשפשים של פראג BLESI TRHY
שוק פשפשים כיפי כמו שהייתם יכולים לצפות ממדינה שהייתה תחת המשטר הסובייטי. תמצאו שם עתיקות, פרטי אספנות וביגוד מכל התקופות,השוק פעיל בימי שבת וראשון.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן