חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון הלגו בפראג

מוזיאון הלגו בפראג - הבילוי המושלם למשפחות עם ילדים בפראג

מוזיאון הלגו בפראג לבילוי משפחתי מושלם

להזמנת כרטיסים

לאורך ההיסטוריה אמנים חיפשו דרכים וכלים ליצירת רעיונות, בהתחלה הם השתמשו אם מה שהיה בסביבה ובמרוצת השנים הכלים התפתחו יחד עם הרעיונות איך כל זה מתקשר ללגו? מוזיאון הלגו בפראג מחזיק את האוסף הגדול ביותר בעולם של לגו.

מוזיאון הלגו בפראג מציג את התפתחות הלגו לדורותיו עם יצירות לגו עוצרות נשימה ומגוון דגמים נדירים וייחודיים שנמצאים רק במוזיאון הלגו בפראג, מתאים לחשוב שביקור במוזיאון הוא לילדים וזה לגמרי נכון אך גם אם אתם מטיילים בפראג בלי הילדים ממש מומלץ לבקר במוזיאון הלגו בפראג.

כאן ניתן לרכוש כרטיסים למוזיאון לגו פראג

מה יש לראות במוזיאון הלגו בפראג

מוזיאון הלגו בפראג מכיל את האוסף הפרטי הגדול ביותר בעולם האוסף מכיל כמעט שבעת אלפים סטים מקוריים שונים, 

בשנת אלפיים עשרים הוא הוא שבר את השיא ונכנס גם לספר השיאים של צ'כיה.

האספן הפרטי שאגר את האוסף האדיר הוא מילוש קריצ'ק זה התחיל להיות מוגזם כאשר הוא צבר בבית יותר מאלף דגמי לגו מקוריים, וכבר היה ברור שבבית כבר אי אפשר יהיה להציג את כל האוסף. הרעיון להקים מוזיאון פרטי היה הפתרון המושלם

במשך הזמן חילק מילוש את האוסף שלו מפני שהוא היה כל כך עצום לחמישה סניפים של מוזיאון הלגו בפראג, וטנה הורה, פודבראדי, שפינדלרוב מלין וג'סניק. כיום מחזיקים המוזיאונים אוסף עצום המכיל שבעת אלפיים סוגים שונים של דגמי לגו, ובכל שנה הם גדלים בעוד שלוש מאות דגמים נוספים.

המוזיאון מחזיק בדגמים החדשים ביותר לצד דגמים נדירים אשר נחשבים בעיני אספנים לבעלי ערך עצום וגם בתחום הזה האוסף ממשיך לגדול כל הזמן. 

מוזיאון הלגו בפראג מכיל את האוסף הפרטי הגדול ביותר בעולם של לגו
מוזיאון הלגו בפראג מכיל את האוסף הפרטי הגדול ביותר בעולם של לגו
דארק ואיידר במוזיאון הלגו בפראג
דארק ואיידר במוזיאון הלגו בפראג
מוזיאון הלגו בפראג מציג את התפתחות הלגו לדורותיו עם יצירות לגו עוצרות נשימה
מוזיאון הלגו בפראג מציג את התפתחות הלגו לדורותיו עם יצירות לגו עוצרות נשימה

חברת לגו הרשמית משחררת מדי שנה עשרות דגמים חדשים. רובם דגמים סטנדרטיים, אך חלקם נחשבים לנדירים יותר, אחר ההיצע של החברה תוכלו לעקוב פעמיים בשנה בקטלוג שהמוזיאון מוציא. 

התערוכות במוזיאון נבנו על ידי יותר ממיליון חתיכות לגו שונות, סיור במוזיאון הוא חוויה אדירה עובר ילדים ומבוגרים כאחד. בין היצירות במוזיאון תוכלו לראות ספינת פיראטים, או לחזור חזרה בזמן לעידן שבו אבירים נלחמו, אחת האטרקציות זוהי תערוכה בנושא חלל מאוד מרשימה ומאוד אהובה על המבקרים

תוכלו למצוא אזורים גם של דמויות מפורסמות מסרטים גדולים כמו לדוגמא הארי פוטר, או דמות ההרפתקאות המפורסמת אינדיאנה ג'ונס האהוב, כמובן שביקור במוזיאון הלגו של פראג מומלץ מאוד כאשר אתם מגיעים לטייל בפראג הקסומה.

מוזיאון הלגו בפראג מציג את ההיסטוריה וההתפתחות של הלגו תוכלו לראות מספר רב של מהדורות מוגבלות וערכות פרומו מיוחדות שאולי המבוגרים מבינכם יזהו חלק מהם מהילדות שלהם, בכל פינה במוזיאון תמצאו פינות משחק עם סטים של לגו ואפילו מדריך שיעזור לכם ליצור אמנות באמצעות לגו.

אם אתם פריקים אמיתיים של חגו תוכלו למצוא בחנות של המוזיאון מבחר גדול מאוד של סטים שלא בטוח תראו בכל חנות לגו בעיר, גם המחירים בהחלט סבירים כך שזאת יכולה להיות הזדמנות מצוינת לקנות מתנה לילדים ומי יודע אולי גם אתם תרצו לשחק מפעם לפעם.

שאלות ותשובות בנוגע למוזיאון הלגו בפראג

מחיר כרטיס כניסה עבור ילדים עד גיל שתים עשרה עולה חמישה עשר שקלים, ילדים עד גיל שמונה עשרה ישלמו עשרים וחמישה שקלים ואדם בוגר ישלם ארבעים שקל.

מוזיאון הלגו בפראג מונה חמישה סניפים שונים, מוזיאון הלגו בפראג, וטנה הורה, פודבראדי, שפינדלרוב מלין וג'סניק.

מוזיאון הלגו בפראג מכיל את האוסף הפרטי הגדול ביותר בעולם של לגו הוא כל כך עצום שהמוזיאון מחולק לחמישה סניפים שונים, יש המון תערוכות בנושאים מאוד מעניינים מאוד מומלץ לבקר במוזיאון הלגו בפראג?

את המוזיאון הקים האספן שאגר את האוסף האדיר מילוש קריצ'ק לאחר שבגיל חמש קיבל את הסט הראשון שלו ומאז הוא לא הפסיק להגדיל את האוסף עד עצם היום הזה.

עוד רעיונות מה לעשות עם ילדים בפראג

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן