חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קצת על פראג

טיסות ישירות לפראג מנתב"ג תל אביב

אטרקציות בפראג, סיורים ופעילויות שאסור לפספס!

מדריך חינמי למטייל העצמאי בפראג

פראג … העיר הזאת כל כך יפה! כבר מאות שנים נמשכים אליה אנשים מכל רחבי העולם, אל הפאר והיופי שלה, אל הריח ההיסטורי המסקרן ואפילו חידתי של העיר. מהרגע הראשון שלכם בפראג תתאהבו לתמיד ביופי והקסם שלה. האווירה של מסתורין, אהבה ורומנטיקה מורגשים בכל פינה בעיר. פראג יפה בכל שעות היום עם חמימות של אורות זהובים בלילה וגגות רעפים אדומים ביום. מי יודע, אולי זו הסיבה שהבירה הצ'כית נקראת גם פראג הזהב? פראג נחשבת לאחת הערים היפות והמרשימות ביותר באירופה, לכן מדי שנה זורמות לכאן כמויות של תיירים.

פשוט בלתי אפשרי להתרגל ליופי שלה – כל פעם תגלו את העיר מחדש. והכי חשוב, לא תפסיקו ליהנות מלהכיר אותה שוב ושוב. גדולה עוצרת נשימה של קתדרלות וכנסיות הפזורות ברחבי העיר, חומות גבוהות של העיר העתיקה. שתיקה מאיימת של טירות ומגדלים מדהימים בני מאות שנים. אורות זוהרים של מרכזי קניות מודרניים כנגד צבעוניות ופשטות של שווקים. המון פארקים פורחים ומרשימים אשר מזמינים לשקוע בתוך העולם הירוק שלהם, גשרים מרהיבים מעל נהר הוולטבה ועוד. עוד הרבה אתרים בפראג, נשאר רק לבחור!

פראג נחשבת, ובצדק, לאחת מהערים היפות באירופה ובעולם כולו. מזה זמן רב שפראג משמשת כאתר תיירות ומוקד משיכה למבקרים מכל העולם וכמובן שגם מישראל. מיקומה הגיאוגרפי של העיר, תרם רבות לפיתוחה, אופייה ויופייה של העיר, את ההשפעות השונות ניתן לראות בעת סיור רגלי בסמטאות העיר העתיקה והעיר הקטנה. אתר זה הוקם על ידי ישראלי החי בעיר ומטרתו לסייע לישראלים המעוניינים לבקר בעיר. האתר מכיל בתוכו מידע שיקל עליכם לתכנן את שהייתכם בעיר. וכמובן תוכלו לפנות אלי בשאלות. אשמח לקבל מכם את הערותיכם והארותיכם, על מנת לתת מידע למבקרים הבאים. בדף הקישורים, תוכלו למצוא מספר קישורים שיעזרו לכם לתכנן את ביקורכם כמו גם דרכי התקשרות עם מספר מדריכים דוברי עברית.

פראג – בירתה ההיסטורית והנוכחית של הרפובליקה הצ'כית (לפנים צ'כוסלובקיה) התעוררה בעשור האחרון משנת הדב, שכפה עליה השלטון הקומוניסטי. אף כי, חזותה הבסיסית של העיר לא נפגעה, במרוצת המאה הקודמת, שהייתה רוויות שינויים ומהפכות בעיר, הרי שמהפיכת הקטיפה ב-9891 והקמתה מחדש של הרפובליקה הצ'כית, מחזירה לעיר את מקומה הטבעי והמרכזי באירופה.

האתר שלנו מסייע לחבר ולקרב את ציבור המטיילים הישראלים – לפראג ולרפובליקה הצ'כית – ובכך גם למקצת מהצדדים היפים בחיינו. ישראלים רבים השאירו במרכז אירופה חלקים מעברם וזהותם, במהלך מלחמת העולם השנייה והשואה שעברה על העם היהודי. אנו מקווים להפגיש את הישראלים עם פראג, שאינה רק רבת תענוגות, אלא מחוברת מאד לזהותנו כיהודים וכישראלים.

כותבת ההיסטוריונית פניה עוז-זלצברגר, בספרה "ישראלים, ברלין" (הוצאת כתר 1002): "…ונבוא לחפש את החושניות המרכז אירופאית האבודה, את שנת הצהרים שאפילו ברחביה כבר לא ישנים, את שוק חג המולד שכבר מותר לשתות בו יין חם ולהישיר בו מבט אל הלוגמים ממול. כמו הישראלים שחוזרים לחפש את מה שאיבדו בבזארים של מרקש, ועוד ייסעו לסמטאות של צנעא, ועוד ייסעו אל חורשות הדקלים של בגדד, כך יהיו גם ישראלים שיבואו לכאן מן הטעם הפשוט, הפשוט כל-כך, שהם איבדו כאן משהו. והם עכשיו חופשים, ממרחק של שלושה דורות, לבוא וליטול ירושה…".

מלבד זאת, נראה שיציאה לחופשה רווית תרבות ונינוחות, למקום שונה כל-כך מזה שבו אנו חיים, תמלא את המצברים, לפחות עד החופשה הבאה. פראג היא העיר האידיאלית העשויה לגרום אושר למבקרים בה – ובזה שכרנו.

שלא תצטרכו אבל אם כן: שגרירות ישראל בפראג:
כתובת: BADENIHO 2,17000 PRAGUE 7
טלפון (420)2-33097500/1:

חופשה בפראג

ביקור בפראג הוא הנופש המושלם ומתאים לכולם, עם מגוון רחב של אטרקציות ואפשרויות לטייל. הוא יכול להיות קצר או ארוך יותר. תאגרו כוחות ותתחילו לארגן את הנסיעה שלכם לפראג!

  • זוג אוהבים יכולים לתכנן חופשה רומנטית שתהפוך לאחת המרגשות ביותר בחיים.
  • חבר'ה צעירים או קבוצת חברים ימצאו בפראג נופש מאתגר עם מחייה זולה, חיי לילה תוססים, הופעות חיות של אמנים פופולאריים, פאבים הומי אנשים עם הבירה הצ'כית האגדית.
  • טיול משפחות עם ילדים יהפוך לח-ופשה לכל הגילאים. ביקור בגן חיות או גן הבוטני מהמם, נסיעה לפארק המים או מוזאון הצעעצוים יהיו מענים וכיפיים לילדים וגם להורים.
  • בנסיעה לפראג אפשר להכיר את עולם התרבות של פראג. לבקר במוזאונים מגוונים, גלריות ותערוכות. לראות הצגה בתיאטרון השחור או לשמוע קונצרט באחת הכנסיות. לעשות טיול שורשים ברובע היהודי או לעבור חוויה קולינארית יוצאת דופן.

ואלה שבטוחים ששלושה ימים מספיקים לראות את הכל בפראג ולא צריך יותר או שביקור יהיה משעמם ואירופאי יותר מדי – טועים בלשון המעטה. תזכרו אלפי תיירים מכל העולם שחוזרים לפראג שוב ושוב ומואהבים בעיר הזהב ללא הרף רק מוכיחים זאת! נסיעה טובה !

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

אז איפה ומה אוכלים?

חוויה בפראג מתחילה כאן