חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המלצה מה לעשות בפראג?

לא יודעים מה לראות או מה לעשות בעיר פראג במשך היום? רוצים עזרה בתכנון המסלול ובהחלטה מה אתם תעשו כל יום בעיר ולאן תלכו? לפניכם ההמלצות מה עושים ומה רואים בפראג!

המלצה להתחלה של טיול *במצודת פראג* – מקום מדהים ומתוייר כיף להסתובב שם ויש שם סטארבקס להתרעננות, יורדת את כל הירידה ומטיילים בדרך יש חנויות מזכרות וחנוית נחמדות, מגיעים לסוף של *גשר קארל* מסתובבים ומצטלמים בגשר, ממשיכים ישר בצד שמאל יש את *גשר המנעולים* , מי שאוהב איפה שההתחלה של הגשר (אם באים מהמצודה זה הסוף של הגשר) והולכים בכיוון הכביש בצד ימין יש את *המועדון 5 קומות* וממול יש את *הלוקה בר*.
ממול הגשר ממשיכים בסמטאות יש עוד המון חנויות מזכרות מוזיאונים.
מהפלדיום יש ממש חמש דקות הליכה ומגיעים *למוזיאון השוקולד ומוזיאון השעווה* זה באותו מקום, ממשיכים עוד ישר בסמטאות יש את *חנות השוקולד*, ממשיכים עוד ישר יש מלא מלא חנויות ומסעדות שקראתי בקבוצה ופתאום ראיתי באזור: פסטה פרסקה, dan noc של הפנקייקים , גוד פוד, ועוד. בהמשך יש את *כיכר ואצלב* שממש כיף שם *והשעון האסטרנומי* שכל שעה עגולה יש שם מופע כזה של בובות.
באזור שם באחד הסמטאות אם ממשיכים ישר מגיעים לאזור של חנויות : זארה, ניורקר , חנות הצעצועים- מדהימה שווה ביקור 3 קומות היינו שם איזה שעה ומשהו ונהנו, אבל הצעצועים יקרים מאוד יותר מהארץ, קפטן קנדי , ועוד מלא חנויות מקומיות.
אנחנו היינו בעוד מלא מקומות ולא ידענו שהיינו .
**כמה מקומות נוספים שכדאי להכיר:
מוזיאון הפלדה: דמויות מפורסמות, רכבים ואופנועים מחלקי מתכת. ממש מגניב ולדעתי יותר מיוחד ממוזיאון השעווה.
בניין העירייה הישן (צמוד למגדל אבק השריפה), כניסה חופשית.
פסל הסוס ההפוך ב-Lucerna Palace שצמוד לואצלב.
מוזיאון פרנץ קפקא במאלה סטרנה – לא נכנסו למוזיאון אבל ברחבה יש פסלים מסתובבים ומשתינים, נחמד להיכנס לראות כמה דקות. ממש ליד המוזיאון נמצא הרחוב הצר בפראג, יש בו רמזור כי אי אפשר לעבור יותר מאדם אחד. גימיק נחמד ולוקח דקה 😉
הבניין הרוקד.
פסל הראש המסתובב.
פסל המהר"ל מחוץ לבניין העירייה החדש, מול הקלמנטינום (קרוב לגשר קארל).
הספרייה הלאומית ועמוד הספרים, מול הקלמנטינום. לא נכנסנו כי היה סגור (יום א). הצצנו מהדלת וזה מראה מיוחד.
אגב, מחוץ לפלדיום ביום שבת היו דוכנים עם מאכלים מקומיים – קנינו לביבת תפו"א ענקית, וגבינה מטוגנת עם ריבה על לחם. שאר השבוע יש שוק אחר…

לגביי אטרקציות יש הרבה טיולים למשל ברובע היהודי יש שם מס' בתי כנסת,בית העלמין הישן עם קבר המהר"ל מפראג,בית הכנסת שבעליית הגג טמון הגולם מפראג,בית הכנסת הרפורמי המדהים ביופיו וכדו.
ישלך את השוק הויאטנמי אם את אוהבת זיופים של המותגי על..אם תשאלי איך להגיע אליו ,תאמרי שאת צריכה להגיע ל "ילוו מרקט"- הצ'כים קוראים לויאטנמים האנשים הצהובים.
ישלך את פריז הקטנה שזה תצפית+רכבל.
ישלך תצפית מדהימה גם "דנסינג האוס"-בניין עם אריכטקטורה מדהימה.
ישלך מחוץ לפראג 40 דק נסיעה את הארנה אאוטלט,מתחם מותגי על במחירים שווים!
יש טיול יומי לדרזדן בגרמניה 30£ לאדם את גם מבקרת בגרמניה וגם נהנת משופינג טוב-פריימארק לחובבים-3 קומות!
ישלך שייט בנהר שבדרך כלל מלווה עם גשר קארל.
יש את כיכר ואצלב שיש בה את מלוא המותגים
יש את קניון חודורב וקניון נוסף נובי סמיחוף
ישלך טיול יומי לקרלובי וארי,מדהים,ציורי,אגדה זו עיר מעיינות שמרוחקת מפראג משהו כמו שעה וחצי תלוי בפקקים טיול יומי עם הדרכה 30£ גם כן אבל שווה!!!
אגב בפארג אם את משתמשת בתחבורה ציבורית ואינלי ספק שזה יקרה ממליצה לך לקנות חופי יומי/שבועי לכל התקופה זה כרטיס שאת יכולה לעלות איתו לרכבת,לחשמלית,לאוטובוס,לרכבל,ואפילו לשייט,כל מה שמוכר כאמצעי תחבורה בפראג בעיקרון למעט שירות vip .

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן