חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שצריך לדעת על מוזיאון השוקולד בפראג

אם אתם אוהבים שוקולד ומתכננים ביקור בפראג בזמן הקרוב יש מוזיאון שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס, מוזיאון השוקולד של פראג, חגיגה של טעמים ריחות וצבעים, מוזיאון השוקולד של פראג נמצא בעשירייה הראשונה של מוזיאוני שוקולד ברחבי העולם והוא אחד המוזיאונים המתויירים ביותר בעולם.

אתם בטח שואלים את עצמכם האם ביקור במוזיאון השוקולד גם כולל טעימות, ובכן התשובה היא ברור הביקור במוזיאון כולל טעימות של חמישה סוגי שונים של שוקולד מרחבי העולם, ביקור במוזיאון השוקולד בפראג הוא אחת החוויות הכי כיפיות וטעימות שאפשר לבקש.

שווה לקחת בחשבון ביקור במוזיאון השוקולד בפראג, כאשר אתם מתכננים את הטיול שלכם, בעיקר אם אתם אוהבים שוקולד ורוצים להכיר את ההיסטוריה שלו מקרוב.

סיור במוזיאון השוקולד בפראג
סיור במוזיאון השוקולד בפראג

למה לצפות בביקור במוזיאון השוקולד בפראג

מוזיאון השוקולד בפראג הוא אחת האטרקציות הכי פופולריות בעיר, מי מאיתנו לא אוהב שוקולד קשה להאמין שיש הרבה כאלה ובמוזיאון אתם לומדים על תהליך הייצור של השוקולד ועל ההיסטוריה המעניינת שלו.

ההיסטוריה של השוקולד אולי תתפלאו לשמוע הולכת יותר משלושת אלפים שנים אחורה, במוזיאון תלמדו איך מכינים שוקולד כיום ותראו איך מייצרים פרלינים ועוד המון סוגים של שוקולדים בשלל צורות וטעמים

מוזיאון השוקולד בפראג הוא הראשון בצ'כיה אשר מציג בנוסף להיסטוריה המעניינת של שוקולד וקקאו יש גם תערוכה מהמפורסמות בעולם של אוסף ייחודי של מאה ציורים שצוירו בשוקולד לבן, מריר ושוקולד חלב על ידי פרופסור לאמנות ידוע אחת האטרקציות המומלצות ביותר זה ללא ספק תערוכה ייחודית ויוצאת דופן. 

נראה שמיותר אפילו לציין שמוזיאון השוקולד הוא המקום האידיאלי לבקר בו עם ילדים, זהו אחד המוזיאונים הכי פופולרים לילדים בצ'כיה כולה, באופן טבעי ילדים מסוקרנים מהנושא של השוקולד הטעים אך מעבר לזה יש עבורם אטרקציות רבות במוזיאון סדנאות ופעילות אינטראקטיבית.

שווה לתכנן את היום שלכם המוזיאון נמצא באזור מרכזי של העיר כך שכדאי לתכנן את היום שתספיקו לראות ולעשות עוד דברים בעיקר אחרי ביקור במוזיאון השוקולד כולל טעימות של חמישה סוגי שוקולד שונים מה שרוב הסיכויים יתן לכם בוסט של מרץ להמשך היום.

אם אתם מבקרים בפראג בעונת החורף ביקור במוזיאון השוקולד בפראג הוא חובה מה יותר טוב מלהתפנק על כוס שוקו הכי טעימה וחמה כאשר בחוץ טמפרטורה מקפיאת עצמות, כמובן שבכל עונה שווה לבקר בבית הקפה שבמקום וליהנות מחוויה ברמה אחרת 

שימו לב בעונת השיא יכול להיווצר לחץ ואף יכול להיות מצב שלא יהיו מקומות, הזכרנו קודם שמוזיאון השוקולד בפראג הוא אחד המוזיאונים הכי מתויירים בעיר לכן מומלץ במידה ואתם מעוניינים לבקר במקום להזמין כרטיסים מראש את הכרטיסים ניתן להזמין און ליין.

מוזיאון השוקולד בפראג הוא אחת האטרקציות הכי פופולריות בעיר
מוזיאון השוקולד בפראג הוא אחת האטרקציות הכי פופולריות בעיר

שאלות ותשובות בנוגע למוזיאון השוקולד בפראג

מחיר כרטיס כניסה למוזיאון השוקולד בפראג הוא 14 יורו, והוא כולל כניסה למוזיאון ללא תור, טעימות של חמישה סוגים שונים של שוקולדים מרחבי העולם, וסיור וירטואלי.

מוזיאון השוקולד נמצא במרכז פראג במרחק של שתי דקות הליכה מכיכר העיר העתיקה בכתובת: Celetna 10, לא אמורה להיות לכם כל בעיה למצוא את המוזיאון לאחר שהגעתם לכיכר העיר העתיקה מפני שיש שלטי הכוונה ברורים.

מוזיאון השוקולד בפראג פתוח כל ימות השבוע בין השעות תשע וחצי בבוקר ועד שבע בערב, שימו לב כניסה למוזיאון תתאפשר עד שעה לפני הסגירה.

כן המוזיאון נמצא באזור באחד האזורים היותר מרכזיים של פראג, כך שתוכלו למצוא אינספור אטרקציות באזור של המוזיאון, שווה לתכנן את היום שלכם כך שתספיקו לבלות במוזיאון ואטרקציות נוספות באזור.

כאן ניתן לרכוש כרטיסים למוזיאון השוקולד בפראג

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן