חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג לזוגות צעירים

חיילים? סטודנטים? זוגות צעירים? רוצים לטוס לפראג לחופשה של שכרון חושים? זוג צעיר טסים לפראג ואתם רוצים חופשה מושלמת? זוגות צעירים שטסים לפראג הרומנטית הסיכום הזה בשבילכם!
🍾 טיול של זוג צעיר בני 23-24 בעיר פראג
🔹 היינו בפראג שבוע 29.12 – 05.01, תאריכים מיוחדים ובינהם: 31.12 – השנה האזרחית החדשה (מקווה שבקבוצה אנשים מבינים שמדובר בחג לאומי, ולא דתי בכלל) ויום ההולדת של הבן זוג 3.1. בקיצור, תפרתי הכל 🤘
🔹 בזבוזים כ5,000₪ סהכ. בעיקר יורו מזומן שהחלפנו באלפא צ׳יינג׳ בפלדיום, אבל היו מקומות ששילמנו באשראי.
🔹 טיסה עם אל על – עברה יחסית בסדר, הבאנו מחשב נייד קטן עם סרטים שהורדנו מראש (white chicks 1+2) אז הטיסה עברה די מהר, נחתנו ומשם ישר אובר לחדר שלנו. הורדנו גם בולט והשווינו מחירים ובדרך כלל אובר היו יותר זולים (מפתיע, אבל נכון).
🔹 מגורים – אני לא מהמתפשרות כשזה מגיע לאיפה אני ישנה, בעיקר בח״ול. מצאנו דירה מהממת מאייר ביאנדבי. סופר מרכזית!! המון ביקורות חיוביות ומאוד מבוקשת. עם שירותים, מקלחת, מטבח מאובזר וחדר שינה ענק, עלה לכל השבוע כ1000₪ בלבד! ואגב הזמנתי את החדר ביוני.
🔹 מזג אוויר – לבשתי בדיוק ג׳ינס, חולצה ארוכה, מעיל מחמם, גרביים עבות ופרוותיות, בלנדסטון, כפפות והכי חשוב – חמצוואר! יש חימום מטורף בכל מקום וזה מדהים! לדעתי ביגוד תרמי זה די מוגזם…

רשימת האטרקציות:
🔺 גן החיות של פראג – לא לוותר! מקום ענק שהיינו שם שלוש שעות שהרגישו כמו חצי שעה! המון מקומות מגניבים שלא ראיתי אף פעם כמו מאורת עטלפים כשהעטלפים טסים מעלייך! חוויה מהממת! מה שכן עדיף להתחיל מלמעלה ואז לאט לאט לרדת, אחרת כל הטיול יהיה בעלייה וזה לא כזה כיף…
🔺 סיור פראג עם בר – סיור רגלי שעשינו ביום הראשון כדי להכיר את האיזור, היה ממש נחמד ומור ממש מקסימה! נתנה לנו את המספר שלה והיתה זמינה לשאלות שלנו. שימו לב שיש להם פוסטים שרשום שם שהסיור כולל כיבוד, מסתבר שהוא כבר לא כולל כיבוד אז תאכלו לפני ואל תטעו כמונו 😢
🔺 social club cat cafe – בית קפה ממש חמוד מאוד קרוב לבית המרקד. משלמים לפי שעה ונהנים מעוגיות, מאפים חמודים, שתיה חמה וכמובן חתולים שמסתובבים שם ומתיישבים עליך ודורשים ליטוף. כמובן שהכל נקי ובאופן מפתיע אין פרווה בכל מקום.
🔺 ערב השנה החדשה – עלינו על אחד הגשרים שממש צמוד לרובע היהודי. היו המון נפצים וזיקוקים והיה פשוט מטורף. אווירה מדהימה והמון אנשים ובעיקר זוגות שבאו עם בקבוקי שמפניה שבשעה 00:00 העיפו את כל הפקקים באוויר!
🔺 ספא בירה – הלכנו לספא בירה ברנרד במלון מג׳סטיק פלאזה. עלה 3600 קרונות כולל טיפ לשנינו. זה הולך ככה – מחליפים בגדים בחדר הלוקרים, העובד לוקח אתכם לחדר שלכם שיש שם אמבטיה של שמני בירה ועשבי מרפא (כן, לא מדובר בבירה פר סה, אבל הריח משגע). אין מנעול בחדר הזה אבל אומרים שיש פרטיות מלאה, נכנסנו בבגדי ים. המטפלים נכנסים לחדר בבום ושואלים אם אנחנו מוכנים למסאז, בלי לדפוק אפילו.. אחלה מסאז של 20 דק ואז נכנסים לחדר למנוחה. נחנו על המיטה ואז אחד העובדים נכנס (שוב, בלי לדפוק) ואמר ״אני מאוד מצטער אבל נגמר לכם הזמן אתם צריכים לצאת, אנחנו מחכים לכם בקבלה ויש לנו מתנה בשבילכם״. המתנה היו שני בקבוקי בירה שחבר שלי עף עליהם.
בקיצור – אחרי שנתיים בצבא הדבר האחרון שמזיז לי זה הפרטיות שלי, אבל זה לא בדיוק נעים כשרודפים אחריך ככה… נחמד אבל לא הייתי עושה שוב
🔺 תיארון הצללים wow – ממש מגניב אם אתם מסטולים! אם לא, אז חוויה מהממת לילדים. אגב זה מנוהל ע״י ישראלים.
🔺 מוזיאון המתכת ליד ואצלב – אחד המיצגים הכי שווים ומגניבים שראינו! המון רובוטים ודמויות ורכבים בגודל מקורי שעשויים משאריות מתכת, וכן יש גם את האיירון ת׳רון 😁 חבר שלי עף על המוזיאון בקטע אחר! מומלץ מאוד לחובבי האומנות והרובוטריקים.
🔺 מוזיאון העינויים – היה עינוי להכנס (מגזימה, לא היה כזה נורא). פשוט מקום קטן עם פלייליסט מלחיץ והמון גרזנים. אפשר לוותר.
אגב בסוף סמטת האלכימאים יש מן מרתף שאפשר לרדת אליו ושם יש כמה מיצגי עינויים. שוב, לחובבים😊
🔺 מצודת פראג – היינו בחילופי המשמרות של שעה 12. מי שעשה שמירות בצבא כנראה לא יתלהב יותר מידי. כמות אנשים פסיכית!!
הסתובבנו, וממש רצינו להכנס לסמטת האלכימאים אבל מסתבר שכניסה עולה כסף 😢 יש בית קפה ממש צמוד לכניסה לסמטה ושם מוכרים כרטיסים.
הבעיה שאין כרטיס רק לסמטת האלכימאים! אלא למינימום 4 איזורים. עולה 250 קרונות הכי זול. אחלה של סמטה שבהתחלתה יש המון שריונים ונשקים ואפילו שמלות מפעם! ובהמשך יש חדרים משוחזרים וכמובן חנויות מזכרות. אני אהבתי 😁
🔺 מקומות שהלכנו בהם לאיבוד (מבחירה כמובן) – שדרות ואצלב, הכיכר העתיקה, הרובע היהודי, נובה מסטו (איזור עם פארקים יפים) ועוד המון מקומות. פראג פשוט וואו! לכו לאיבוד שם ותתאהבו!
🔺 קניון חודוב ופלדיום ושאר הירקות – היינו בהרבה קניונים בחיפוש אחר שופינג מוצלח והאמת שאין הבדלים במבצעים בכלל. אפילו הפליום היה הכי מוצלח מבין כל הקניונים, למרות שבקבוצה הוא קיבל המון הייט. אבל שורה תחתונה – אין שופינג בפראג.. אל תבואו עם יותר מידי ציפיות בנושא.
🔺 דרזדן עם דניס – סיור חמודי של שעה שאחריה 4 שעות של קניות! היה מהמם והאמת שדרזדן יפייפיה, והראו לנו באמת את התמצות דה בסט של הדה בסט. מומלץ!
🔺 מסעדת לה קאסה ארגנטינה – לסיום הטיול החלטנו לפנק את עצמנו עם כל הכסף שנשאר, והלכנו לאכול סטייק מהמם במסעדה שהמליצו עליה פה המון! אני הזמנתי ריב איי מדיום וחבר שלי ריב איי רר, שניהם היו במידת עשייה מדויקת! יין מדהים ותוספות וואו. בקיצור – הסיומת הכי מהממת שיכולה להיות.

בקיצור – פראג מהממת לזוגות צעירים! תבואו לחוות ולספוג הסטוריה, יופי, ואטרקציות. פחות שופינג. המחירים גם ככה כמעט כמו בארץ 😜

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן