חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיי לילה

בא לכם לצאת בלילה בפראג למועדון ריקודים ? מחפשים בר / פאב לשתות קוקטייל, בירה או יין? לפניכם רשימת ההמלצות בתחום חיי הלילה של פראג! אז לאן לצאת בפראג? לפניכם הרשימה המלאה:

בכללי: הבירה בפראג יותר זולה ממים אז ממליצה לשתות והרבה. אפרופו מים, תרגישו חופשי לשתות מים מהברז, הם מאוד טעימים וקרים (בתור אחת ששותה בארץ רק מים מינרלים או מפולטרים).

ברים טובים:
Duplex bar
Black angel cocktail bar
Coming soon מקומי זול
Fat cat
Anonymous bar
Dlouha רחוב של ברים

Hemingway Bar – בר קטן קרוב לגשר קארל ובו מגישים קוקטיילים מיוחדים ויפים מאוד. נהננו מאוד שווה ביקור.

נ.ב.
יש דאנס בר אחד שנקרא ג׳יימס דין, בקומה למטה הייתה מוזיקה בריטית כזאת ולא רקידה. נשארנו שם קצת ואז הלכנו למקום שנאמר לי שהוא חדש ונמצא ממש כמה צעדים משם. אני לא רואה את השם שלו אבל יש בו מוזיקה הרבה יותר רקידה ושומר כזה בכניסה עם חבל אדום (זה סתם בשביל הרושם, שומדבר מלחיץ). בקיצור, שם הייתה מוזיקה אמריקאית סטייל יותר. פשוט תשאלי באזור הג׳יימס דין איפה יש עוד מועדון קרוב. הוא אמור להיות ממש בהמשך הרחוב.

ספא בירה bernard – הזמנתי חודש מראש דרך האתר אינטרנט והוספתי מסאג'. חוויה מדהימה ומיוחדת, בהחלט שווה את המחיר. בסניף שנמצא בעיר העתיקה. ממליצה לך בחום להיכנס ולהתעדכן שם. בגדול, אמבטיית עץ ג'קוזי עם שמן שקדים ושמרי בירה. ושותים הרבה הרבה בירת תוך כדי.1/2 שעה בג'קוזי מעץ חבית עם שמרי בירה ושמן שקדים, זמן הרגעות על מזרן מחומם (לא זוכרת כמה זמן במדוייק) ועוד 1/2 שעה מסאג' שהזמנתי אקסטה. וכמובן שותים בירה חופשי. עלה לנו לזוג 3400 קורונות שזה 136 יורו. בסוף כל אחד מקבל בקבוק בירה מתנה… 🍻 אני הזמנתי גם מסאג'. נמצא ברחוב Tyn 10 בעיר העתיקה.

מועדון הדופלקס נפתח ב22:00 הרופטופ פתוח כל היום
שאר הברים גם 21:00-22:00 תלוי איזה בר, לא הרגשנו שם בעייתיות

* דופלקס– הרבה דיברו עליו כמועדון ללילה אבל חד משמעית ללכת אליו ביום!!!! בין 12:00-18:00 האפי הוואר והקוקטיילים ב99 קורונות ויש שם רופטופ מדהים שמגיש גם אוכל בתוך איגלו מחומם בעיצוב היסטרי! וכמובן בלילה המועדון ברמה מאוד גבוה, כשאנחנו היינו- בנות חינם עד 12:00 בלילה, בנים 300 קורונות. מועדון לא צפוף מדי, יש את הקומה של הבר והמרפסת כל שמי שרוצה יותר רגוע יכול ולמעלה המועדון מושקע ביותר (היה ערב בנושא מיתולוגיה) אפילו השירותים היו ממש נקיים, בלי תור שזה פעם ראשונה בשבילי כזאת השקעה 😂

*קרייזי דייזי- חד משמעית ללכת! קוקטיילים מיוחדים, אווירה מגניבה, לא לפספס! כל המקום בעיצוב ייחודי כולל השירותים.
תפריט מהמם שכל קוקטייל מפורט ומאוייר כך שאפשר לראות את הכוס המיוחדת שלו, רמת המרירות, חמיצות, מתיקות וסוג האלכוהול והתבלינים. מומלץ!

*בר ג׳יימס דין- מגניב ממש בעיצוב של דיינר אמריקאי, שווה ביקור.

Cafe 80's זה דאנס בר אחד הכיפים
 
רשימת סעדות, ברים, ספא, מוזיאונים, אתרים, בתי קפה, שווקים ועוד – כל המקומות השווים בפראג שאפשר לטייל ולצאת אליהם – ללחוץ על התמונה להגדלה:

מה לעשות בפראג?

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן