חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלון גרנדיור vs. מלון גרנדיום

מלון גרנדיור פראג vs. מלון גרנדיום פראג –
הסקירה המלאה על ההבדלים, היתרונות והחסרונות למטיילים ישראלים!

העיר פראג היא בירת צ'כיה ונחשבת לאחת מהערים היפות באירופה. העיר ממוקמת על גדות הנהר ולטאבה, ולכן ניתן למצוא בה כמה גשרים יפים ומפורסמים – כמו גשר קארל הידוע. העיר מחולקת לשני חלקים עיקריים – העיר הישנה והעיר החדשה. בעיר הישנה נמצאים גשר קארל, הרובע היהודי והחלק העתיק של העיר. 

מבחינת היסטוריה יהודית, ישנה היסטוריה עשירה ביותר בפראג. אחד מסיפורי העם המפורסמים ביותר הנוגעים לעיר קשור בגולם מפראג. מדובר באגדה בה אחד מרבני העיר החשובים, המהר"ל, הקים לתחייה גוש חימר. האגדה על הגולם מפראג הפכה במרוצת השנים לחלק בלתי נפרד מההיסטוריה של העיר, וגם הפכה לסמל של פראג – לא רק בקרב תושביה היהודים. 

פראג נחשבת לעיר שישראלים אוהבים במיוחד לבקר בה. היא משלבת אתרי שופינג רבים, מסעדות טובות ונקודות עניין רבות שבהן ניתן לבקר. בפראג יש לא מעט מלונות טובים שמתאימים ללינה מפנקת של כמה לילות. בחרנו לעשות עבורכם השוואה בין שניים מהמלונות האלה – מלון גרנדיור ומלון גרנדיום.
שני המלונות האלה אהובים על הקהל הישראלי וכדאי להכיר אותם כדי להחליט היכן ללון בנסיעה הבאה לפראג. 

מדריך מקיף השוואה בין גרנדיום למלון גרנדיור - 2 המלונות המומלצים ביותר למטיילים הישראלים!

מלון גרנדיור פראג

לחצו כאן לכניסה לדף המלון בבוקינג

מלון גרנדיור פראג הוא אחד מהמלונות הטובים ביותר שיש לעיר להציע. מודבר במלון בעל דירוג של 5 כוכבים, שנמצא במרכז העיר פראג. חדרי המלון הם מרווחים ביותר ומרוהטים בסגנון קלאסי. החדרים מצוידים באמצעי בידור כמו טלוויזיה רב ערוצית, בשולחן עבודה ובאמצעים להכנת שתייה חמה. עיצוב החדרים הוא יוקרתי, וניתן למצוא בחדר האמבטיה הפרטי מוצרי קוסמטיקה של חברה ידועה בחינם. 

מבחינת מיקום, המלון ממוקם ממש ליד תחנה של החשמלית. לא רחוק מהמלון ישנה גם תחנת מטרו בשם "פלורנס". המלון נמצא קרוב לעיר העתיקה, ובאזור שלו יש מבנים ארכיטקטוניים מרשימים ביותר ומתאימים מאוד ליום טיול. 

מבחינת מתקנים במלון, תוכלו ליהנות בו מספא המציע מגוון טיפולים לגוף ולנפש וכן מחדר כושר מודרני ומצויד שפתוח לאורך שעות היום. גם מהבחינה הקולינרית, ישנה הקפדה במלון על סטנדרטים גבוהים של איכות. הארוחות המוגשות במסעדה במלון הן מוקפדות ביותר ועשירות, וקיים גם בר במלון שניתן לבלות בו בשעות הערב והלילה. 

Booking.com

מלון גרנדיום פראג

לחצו כאן לכניסה לדף המלון בבוקינג

מלון נוסף שישראלים רבים אוהבים לשהות בו בזמן החופשה בפראג הוא מלון גרנדיום פראג. המלון נקרא בעבר מלון "יסמין", והוא נמצא גם כן במיקום מרכזי ביותר, ממש ליד כיכר ואצלב הידועה. ניתן להגיע ממנו בקלות ברגל לאתרים מרכזיים בעיר (כמו לשעון האסטרונומי, למשל). 

המלון מעוצב באופן מרשים והחדרים שלו כולם הם מרווחים ונוחים מאוד. המלון ידוע בארוחות הבוקר המפורסמות שלו, שנחשבות לעשירות ביותר – וודאי ביחס לסטנדרט המקובל במלונות אירופאים אחרים. 

אורחים שמרבים לשהות במלון זה מעידים כי רמת השירות בו גבוהה ביותר וכי הצוות אדיב מאוד ונענה לכל בקשה. המלון הוא אמנם מלון שדירוגו הוא 4 כוכבים, אך התחושה שיש כאשר מתארחים בו היא של מלון בדרג גבוה יותר. בקבלה של המלון תוכלו לקבל הסברים על מקומות אטרקטיביים שכדאי לבקר בהם בסביבה. מבחינת מתקנים במלון, ישנו חדר כושר חדיש וכן מסעדה המציעה אוכל איכותי לאורך כל שעות היום. 

Booking.com

טיפים לנופשים הישראלים במרכז פראג

לשני המלונות, גם לגרנדיום וגם לגרנדיור, יש יתרונות עבור המטיילים הישראלים. היתרון המרכזי הוא המיקום שלהם. מכיוון שהמיקום מרכזי, קל להגיע לכל המקומות השווים ביותר בפראג. מהבחינה הזו למלון גרנדיום יש מיקום מעט טוב יותר, שנמצא ממש בלב העיר העתיקה. 

מבחינת המתקנים ורמת היוקרה, מלון גרנדיור נחשב למעט טוב יותר, כך שאם חשוב לכם ללון במלון המפנק ביותר – ייתכן ותעדיפו מלון זה. בשני המלונות יש אינטרנט אלחוטי בחינם בכל רחבי המלון וניתנים בהם שירותים נוספים – כמו שירות כביסה. מאחר ובמלון גרנדיור יש גם ספא יוקרתי, יש לו יתרון קטן לעומת מלון גרנדיום גם במישור זה. 

לסיכום – אז איזה מלון לבחור?

נסיעה לפראג לחופשה היא דבר שהישראלים אוהבים במיוחד. פראג היא עיר יפה ביותר, עם כנסיות, גשרים יפים, עיר עתיקה מרתקת ומבנים ארכיטקטוניים מרשימים. לעיר מורשת יהודית רבת שנים ומספר מוזיאונים שמנציחים מורשת זו. 

אם אתם מחפשים היכן ללון בזמן הנסיעה לפראג, כדאי לשקול את אחד משני המלונות שהוזכרו כאן. גם מלון גרנדיור פראג וגם מלון גרנדיום פראג הם מלונות ראויים ששווה להתארח בהם. כדאי לבדוק את המחירים ולבצע השוואה בין מחירי החדרים במלונות האלו לפני שמקבלים החלטה. מכל בחינה אחרת, שני המלונות מציעים חוויה איכותית, שירות מצוין ומתקנים נוספים להנעמת השהייה בעיר. 

שני המלונות נמצאים במיקום מצוין, והיתרון המרכזי של מלון גרנדיור עבור המטיילים הישראלים הוא ברמת היוקרה שלו. אם חשוב לכם יותר המיקום בלב העיר העתיקה – כדאי לבחור במלון גרנדיום. בכל מקרה, שני המלונות מבטיחים חוויה מהנה ואיכותית לכל סוג שהוא של הרכב משפחתי.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן