חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון העיוורים בפראג

כל מה שצריך לדעת על מוזיאון העיוורים בפראג

ביקור בפראג זוהי חוויה שמפעילה את כל החושים, המראות היפים, הריחות, האוכל הטעים תארו לעצמכם שהיו לוקחים לכם את אחד החושים כמו למשל את הראייה.

אחת האטרקציות המובילות של  העיר זהו מוזיאון העיוורים בפראג, אחד המוזיאונים יוצאי הדופן והמעניינים ביותר כאשר אתם מגיעים לביקור בפראג אל תוותרו על סיור במוזיאון העיוורים זהו אחד מאתרי התיירות המומלצים והטובים שתוכלו למצוא בפראג.

ביקור במוזיאון העיוורים בפראג הוא מסע אינטראקטיבי ייחודי לעולם הבלתי נראה
ביקור במוזיאון העיוורים בפראג הוא מסע אינטראקטיבי ייחודי לעולם הבלתי נראה

למה לצפות בביקור במוזיאון העיוורים בפראג

ביקור במוזיאון העיוורים בפראג הוא מסע אינטראקטיבי ייחודי לעולם הבלתי נראה, שבו בחושך מוחלט אתם צריכים למצוא את הדרך החוצה אך רק על ידי מגע, צלילים ריח ושמיעה, כל שאר החושים שלכם מתחדדים וזוהי חוויה מיוחדת במינה בצורה יוצאת דופן.

הסיור במוזיאון אורך שעה אבל זה בהחלט מספיק כדי לשנות את כל הגישה שלכם לחיים, כאשר אתם מגלים את העולם בדרך חדשה באמצעות מגע, 

שמיעה וריח בלבד, אתם לומדים איך לחצות כבישים או לשלם על קפה כאשר הראייה שלכם נעלמת אתם נפתחים לעולם חדש של חוויות חושיות.

 

מוזיאון העיוורים בפראג חוויה של חושים בפראג

להזמנת כרטיסים

לאורך הדרך תשמעו שעון מדבר, במכונת כתיבה ברייל וגם תגלו על מכשירים שבהם משתמשים עיוורים, תהיה לזה יותר משמעות בעיניכם לאחר שתעברו את החוויה אפשר לומר מטרית החושים של ביקור במוזיאון העיוורים בפראג.

המטרה של התערוכות במוזיאון היא לעודד את המודעות בנושא של אנשים עיוורים ברחבי העולם ולשפר את איכות חייהם, הסיור המלא במוזיאון בהחלט מעביר את המסר הזה בצורה מעולה ואינטראקטיבית, הסיור אורך שעה וחצי כאשר אתם נמצאים שעה שלמה בחושך.

חשוב להצטייד בנעלי הליכה טובות ונוחות, מומלץ להזמין כרטיסים מראש כדי לחסוך לעצמכם את הכאב ראש של ההמתנה בתורים, ניתן לרכוש כרטיסים און ליין.

הכניסה למוזיאון מתאימה לילדים החל מגיל שבע וזוהי בהחלט אטרקציה מומלצת לביקור עם הילדים, ביקור במוזיאון הוא גם כיף אך הוא גם חינוכי עם מסרים חשובים בעיקר עבור ילדים

 

מומלץ לבקר במוזיאון העיוורים עם הילדים עבורם זאת חוויה חינוכית מעולה.
מומלץ לבקר במוזיאון העיוורים עם הילדים עבורם זאת חוויה חינוכית מעולה.

שימו לב, שמוזיאון העיוורים בפראג לא פתוח כל השבוע בימי ראשון ושבת המקום סגור, אם אתם מגיעים כקבוצה גדולה ניתן לרכוש כרטיס קבוצתי שיכול בהחלט לחסוך לכם כסף.

בקרבת המוזיאון תוכלו למצוא אטרקציות מעולות כמו למשל בית העירייה החדש, אחד המבנים היפים והמרשימים בפראג, מומלץ לעלות על המגדל בעיצוב הגותי אשר מתנשא לגובה של שבעים מטר ומעניק נוף פנורמי מדהים על פראג.

אז אם אתם מגיעים לביקור בפראג קחו בחשבון את מוזיאון העיוורים זהו אחד המקומות המלהיבים שרוב הסיכויים לא תצטערו על הביקור אם כבר ההפך.

מוזיאון העיוורים בפראג חוויה של חושים בפראג

להזמנת כרטיסים

שאלות ותשובות בנוגע מוזיאון העיוורים בפראג

מחיר כרטיס כניסה למוזיאון העיוורים בפראג עבור אדם בוגר עולה שלושים וחמישה שקלים, לילדים עד גיל שמונה עשרה כרטיס כניסה עולה שלושים שקלים.

המוזיאון פעיל בימים שני עד שישי בין השעות שתיים עשרה בצהריים עד שמונה בערב, בסופי שבוע וחגים שעות הפתיחה הן החל מעשר בבוקר עד שמונה בערב.

מוזיאון העיוורים בפראג נמצא בכתובת: Karlovo nám. 1/23 – Charles square 1/23 120 00 Praha 2 – Prague

הכניסה למוזיאון העיוורים בפראג היא לילדים החל מגיל שבע, מומלץ לבקר במקום עם הילדים עבורם זאת חוויה חינוכית מעולה.

כאן ניתן לרכוש כרטיסים

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן