חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדות מומלצות בפראג

מחפשים מסעדות מומלצות בפראג? מסעדות שוות כמו שישראלים אוהבים? את האוכל הכי הכי טעים בעולם תמצאו בעיר פראג!
אז איפה לאכול בפראג? להלן רשימת מסעדות מומלצות!

בפראג ניתן למצוא הרבה מאוד חנויות בהן ניתן לרכוש קריסטלים, פורצלאנים ומוצרים העשויים מזכוכית המאפיינים את התרבות הצ'כית, במחירים שווים לכול כיס. המסעדות המצויות בשפע מציעות לתיירים מגוון רב של מאכלים. תוכלו ליהנות מאוכל צ'כי טיפוסי (לא כדאי לפספס את הכופתאות המדהימות שלהם) אבל, תוכלו למצוא גם שפע מסעדות של מטבחים אחרים המאפיינים מקומות שונים בעולם.

האוכל זול (לא כמו בולגריה או רומניה) אבל זול ברמה של 50 ש"ח לארוחה לאדם. באופן מפתיע גם בדוכן הקיורטוש הכשר מוכרים אותו ואת היין החם במחירי העיר.

שוק אוכל manifesto market שוק אוכל קטן שהדרך אליו הייתה מדהימה!! בשוק לא היו תיירים כנראה לא שמעו עליו אבל האוכל והאווירה היה וואו!

מסעדות ומקומות של אוכל-
🍼 טיפ קטן : קנינו מלא מים לחדר ואז גילינו שיש להם מים מוגזים כאלה (לא סודה) וקשה להבדיל שימו לב.
☕️🍔🍗🍟 מקדולנס kfc וסטארבקס – יש פשוט כל כמה צעדים מיליון סניפים מכל אחד.
הkfc לא ממש טוב בפראג.
🍭🍬 – קפטן קנדי – חנויות שיש שם מלא גומי בצורות יפות, יש את החנות הזאת בכל מקום בפראג אנחנו קנינו ורק אחרכך גילינו שיש מצב שזה עשוי משומן חזיר.
ה—-מאכל קיורטש- יש אותו גם בכל כמה מטרים בפארג איך תדעו שזה טעים? שזה יוצא ישר מהגחלים זה הכי טעים. אנחנו אכלנו בצד ימין בסוף הגשר ולא היה לנו טעים כי זה היה קר , ושאכלנו חם היה מוצלח.
🍕🍝ואפינו – איטלקי הכי טעים שיש זה חובה! יש כמה סניפים, איך זה עובד? בכניסה מקבלים כרטיס וכל עמדה שהולכים מבקשים מה שרוצים מהמוכר והוא מטעין בכרטיס , בסוף הארוחה משלמים ביציאה, פשוט טעים ברמות! וזול ! הזמנו פיצה פסטה סלט בירה ויין וכל זה ב80 שקל רק!
🍔 גוי בורגר – טעים , לא וואו ולא יקר גם. צמוד לגוי בורגר שהוא במרכז יש את הזברה לא ניסינו.
☕️ קפה אימפרל – קרוב לפלדיום וקרוב מאוד לגרנדיור, מסעדה עצמה בעיצוב שלה ברמה גבוהה , התפריט מאוד מגוון יש שם המון סוגים של חיות חחח 🦌🐰🐷 מי שאוהב, אני לא אהבתי כי לא היה הרבה מה להזמין כי אנחנו לא אוכלים את הדברים האלה, חבר שלי הזמין סטייק שהיה מצויין לטעמו ואני הזמנתי דג, מסעדה קצת יקרה.
🍱 ווק&סושי – נמצא ממול הפלדיום בחוץ, חבר שלי אכל סושי (8) ונודלס, הזמנו 2 פחיות קולה וכל זה רק ב39 שקל ממש זול אבל לא היה כזה וואו מבחינת טעם.
🍩🍩 – בפלדיום בקומה התחתונה יש דוכן של דונאטס ממש טעים ולא יקר.
🥩 הרד רוק קפה- ממוקם באזור הכיכר ואצלב קצת אחרי , מסעדה מטורפת של 5 קומות שירות של המלצר היה מצוין, מקום מאוד חוויתי, הזמנו המבורגר וציפס שהיה טעים מאודדד , טבעות בצל הכי טעימות שאכלתי בחיי, וסטייק 400 גר’ . חיכינו הרבה זמן לאוכל אבל היה שווה כל ביס, מחיר ממוצע 239 שקל כולל טיפ – שווה כל שקל.
🍝🍕פסטה פיצה – מסעדה איטלקית בקומה האחרונה בקניון פלדיום המלצרים מכירים את הישראלים ויודעים מה להציע ממש טעים ולא יקר.
🍦גלידה אמורינו- ממוקם כמה מטרים אחרי גשר קארל, אומרים שזה הגלידה הכי טובה שיש, לא ניסינו.

אנונימוס בר: כל המשקאות מוגשים בצורה מיוחדת – מופע אש, עירוי דם. המלצרים עם מסכות. ממש חוויה! יש להם עוד בר שנקרא shrink's office, לא יצא לנו אבל הוא בקונספט אחר ואמור להיות גם מגניב. מקום קטן יחסית, אחרי 21:00 על בסיס מקום פנוי. קוקטילים מץנחמדים. ביקשתי קוקטיל מיוחד ועשו שם טקס שלם

sasazu – אם אוהבים אוכל אסייתי נחמד להגיע כדי לראות על מה מדובר. תבקשו מסאג אחרי האוכל 😉

jaffa– ביום האחרון הגענו לשם בעקבות ההמלצות. ישר שראה שישראלים דיבר איתנו עברית ופתח שולחן . שילמנו לו 700 קרונות כל אחד (שלושה אנשים) והוא לא הפסיק לפוצץ לנו את השולחן .. סיימתם בקבוק שתיה , מוציא עוד אחד. סיימתם לאכול משהו ישר עושה ריפיל.
בנוסף יש שם אחלה נרגילות (מעשנים בחוץ לא מפריע במסעדה). מומלץ לארוחת צהריים – שירות מחבק בטירוף,אוכל מדהים ואוירה מדהימה!!

ארוחת בוקר אך ורק ב if cafe!! וואו איזה עוגות וקינוחים,ואיזה ארוחות בוקר מדהימות אין דברים כאלו!!! מחירים בהחלט זולים

המבורגר מדהים נמצא במסעדה בשם ג'יימס דין! פשוט וואו!!! אוירה מיוחדת,כל המסעדה מעוצבת באוירת שנות ה 70,המלצריות לבושות כמו בשנות ה 70,ברקע אלויס פרסלי וההמבורגר טעים בקטע הזוי!!!

מסעדת Tiskárna מעולה פלוס, אוכל צ'כי, מסעדה מעוצבת עם מנות לאינסטגרם אבל גם טעימות מאוד.

מסעדה איטלקית La Piccola Perla. ממוקמת צמוד למלון פרלה. חובה להזמין מקום. אוכל איטלקי טעים ביותר, מלצרים סופר אדיבים, ומחיר מגוחך! ממליץ ללכת על הפסטות.
מסעדת בשרים Beef Bar. חובה להזמין מקום. בשרים טעימים רצח! ובמחירים סופר מגוחכים. אכלנו זוג , 3 מנות כולל סטייקים פילה, סינטה, בירות, יין, במחיר של 250 שח לזוג.
המלצרים, אדיבים ביותר.
מסעדה עם אוכל מקומי Mlejnice. יש להם 2 סניפים שקרובים יחסית אחד לשני. חובה להזמין מקום. אוכל טעים מאוד, מנות גדולות וזולות!
vapiano . טרנד נחמד וצעיר, אוכל טעים וממש זול!

איטלקי

Pasta Fresca
Marina ristorante על הנהר

סושי
Yami sushi hause
Sasazu

מקסיקני
Agave restaurant

מקומי
Kolkovna celnice מרק בלחם

בית קפה
Cafe chloe

הכי מומלצת שיש – Sasazu!!! מדהימה, להזמין מקום מראש והדרך הכי נוחה להגיע אליה זה עם מונית/הובר.

• Wine o clock – מסעדה שמגישה פלטת גבינות ופלטת נקניקים כוס יין לבן 😉 שווה.
• Good food – מסעדה שמגישה קיורוטש צבעוני במחירים שווים (בדרך לגשר קארל)
• Pasta fresca – מסעדה איטלקית מומלצת שמגישה פיצות ופסטות ברמה (בדרך לשעון האסטרונומי)
• T.G.I Fridays – מסעדת בורגרים הכי טובה בפראג.
• Wood house shisa longe&bar – פאב נחמד לעשן בו נרגילה ( צמוד למלון)
• Joy burger – מסעדת בורגרים מומלצת (צמוד למגדל אבק השריפה)
• ג'יימס דין – דיינר אמריקאי בבוקר, בערב פאב נחמד מאוד.
• Delmart – נמצא מטר מהמלון שלנו, ארוחות בוקר במחירים זולים מאוד.
• Ovocný Světozor – מסעדת טאפאס כזו שמגישה כריכים קטנים עם כל מיני דברים (כמו שאכלנו בבודפשט, נמצא 10 דקות ברגל מהמלון שלנו)
• Coyotes- מקום מגניב בטירוף, צמוד להארד רוק. מלא סוגי קוקטיילים טעימים, וכל שעה עגולה הברמניות עולות על הבר ועושות מופע אחר
• Vapiano – מסעדה איטלקית שמגישה פסטות שמכינים אותם מול העיינים של הלקוח, אתה בוחר איזה סוג פסטה ובאיזה רוטב, אם לא נאכל בדרזדן נאכל בפראג.
• Jest bagel – מסעדת בייגלים לאכול בה ארוחת בוקר מגניב מאוד (לקחת UBER לשם קצת רחוק ברגל)
• Hard rock cafe – מסעדה אמריקאית עם אוכל מעולה!!

George prime steak
אכלתי סטייק אנטריקוט על עצם, שהיה טוב. לא מושלם, לא מדהים. גרטן תפו"א היה טעים מאוד.
איך שמתיישבים מגישים (בחינם) מאפה גבינה, ואח"כ לפני האוכל סלסלת לחמים עם חמאה.
לפני ההזמנה, בא מלצר ומציג ומסביר על הנתחים, והתחושה שהמקום ממש על רמה.
בסופו של דבר, מסעדה לא זולה בשביל סטייק טוב.
המסעדה באיזור כיכר השעון

Kobe steak grill sushi
במסעדה מציעים סטייקים ואגיו יפני, אוסטרלי, וסטייקים אנגוס סקוטלנד.
לראשונה הזמנתי מנת טרטר (בתפריט כתוב שזה מבשר ואגיו), היה טעים מאוד! טיפה מלוח, אבל זה מתאזן כשאוכלים עם הלחם שמגיע בצד.
העיקרית לקחתי אנטריקוט אנגוס עם ציפס
הסטייק היה פשוט רך ומצויין! מומלץ בחום
וגם הציפס טעים מאוד 
כל כך נהניתי, שהלכתי לשם שום למחרת לאכול עוד סטייק. המחירים נוחים.
המסעדה בכיכר ואוצלב (ראיתי שיש גם במקומות נוספים)

אוכל סורי – Damascus
הלכתי לאורך הנהר, שפתאום ראיתי במקרה את המסעדה
העיצוב בפנים אותנטי ומושקע מאוד.
הבעלים הםמשפחה מסוריה.
לקחתי 3 מנות ראשונות
בוריקה עם גבינות שהייתה נחמדה. הבצק היה מתוק וקצת הזכיר לי טעם של סופגניה
עראיס טלה, שממש לא נראה כמו מה שמכירים בארץ. הפיתה שונה, ופחות עמוסה בבשר – היה מצויין!
ורול מגולגל עם עוף ובצל (נדמה לי שזה מסאחן) וגם היה מצויין!
מאוד נהניתי וממליצה בחום!

מסעדת Pasha מסעדה בשרית נורא נחמדה אכלנו שם טוב מנות של קבבים חזה עוף וכו..

מסעדת kobe ממש בשדרה מבחוץ יש שלט קטן שנראה שמכניס לחלל ממש קטן אבל בפנים יש מסעדה ענקית ומושלמת!!! קונספט של גם סושי וגם בשרים. אהבנו ממש גם שירות מאוד טוב מלווה בחיוכים באמת שווה ביקור! מסעדה קצת יקרה אבל שווה.

מסעדת V cipu וואו מסעדה מהממת מתחת לאדמה, אכלנו שם גולאש בתוך לחם פשוט ווואוווו!!! טעים ברמות אחרות מומלץ בחום.

קיורטוש אכלנו רק בסנייפים של trdlo אהבנו ממש קיורטוש חם ומלא בתותים ושוקולד ממש שווה!

Sasazu!!! מדהימה, להזמין מקום מראש והדרך הכי נוחה להגיע אליה זה עם מונית/הובר.

Sasazu מסעדת שף ישראלי , מסעדה מדהימה וטעימה, הזמנו סך הכל 5 מנות וקינוח עם 2 קוקטיילים וכולל טיפ יצא 190. הקונספט הוא מנות קטנות לכן צריך להזמין לכל אחד 2 מנות. מומלץ להזמין מקום מראש מקום יוקרתי ולא יקר.

La Piccola Perla – מסעדה איטלקית במרכז , בדרך כלל זה בזבוז מבחינתי להזמין פסטה במסעדה אבל זו הפסטה הכי טעימה שאכלתי בחיים שלי והפיצה שלהם מושלמת. ממש מומלץ ומחיר ממוצע למנה 30 שקלים

Cafe chloe – בית קפה פוטוגני , תכלס הולכים לשם בשביל תמונה על קיר הפרחים אבל ממש הופתעתי לטובה קפה טעים וארוחת בוקר נחמדה ממש ותמורה טובה למחיר

Yami sushi bar – סושי נחמד, לא הבנתי את התפריט הזה פשוט הזמנתי מה שראיתי היה טעים לא יותר מזה. יכול להיות שאם הייתי יודעת בדיוק את הרולים הייתי הרבה יותר נהנית. בדרך כלל אני אוכלת שני רולים אבל שם רול אחד ממש משביע וגדול

Black burger cantina – ליד הבית הרוקד , מסעדת המבורגרים ממש טעימה מומלץ וזולה עם בירה צ׳כית וואו
עוד מסעדה מעולה בטירוף מסעדת gran fierro מסעדת בשרים מעולה! גם אליה צריך להזמין מקום מראש.

מסעדה איטלקית – mariana על שפת הנהר. מסעדה מדהימה, נוף הורס, שירות מעולה, אוכל טעים בטירוף! ואפילו זכינו למופע זיקוקים 🙂
Fear house – בר מגניב עם קונספט אימה

מסעדת PASTA FRESCA, מסעדה איטלקית מעולה!!! חשוב להזמין מקום! פסטה שמרגישים שמכינים במקום, ויכולה להגיד שהיא בין הטובות שאכלתי (והייתי כמה פעמים באיטליה😜). 2 מנות ראשונות, 2 מנות פסטה (הפסטה עם הטראפל השחור הייתה כל כך מעולה שפשוט הזמנו אותה פעמיים), שתי כוסות יין לבן מעולה ובקבוק מים מינרלים ויצא לנו בחשבון 250 שקלים- כולל טיפ מכובד(מעל 15%) כי השירות היה מעל ומעבר.

• מסעדת PIZZA NOUVA, מסעדה איטלקית טעימה, הזמנו פסטה קרבונרה ורביולי, 2 כוסות יין לבן, בקבוק מים ויצא לנו בחשבון 150 שקלים כולל הטיפ. השירות פחות היה נעים ונחמד.

• מסעדה YAMI SUSHI, מסעדת סושי טעימה, 4 רולים ובקבוק מים, יצא לנו בחשבון 260 שקלים כולל טיפ, השירות לא היה כל כך נעים הגענו בשעה 21 ורבע למסעדה וקצת זירזו לנו את העזיבה אפילו שהיו בה עוד אנשים, אז אולי כדאי להגיע מוקדם כדי שלא יבעטו אתכם מהדלת🤪

מסעדת Piknik Park … מושלם! פיצה חלומית בכל ביס הרגשתי שאני אוכלת לבנים מהתנור.

la casa argentina. מסעדת בשרים מעולה לא זולה אמנם אבל שווה את המחיר. בעלי נהנה לו מסטייק של 800 גרם משובח מאד. האוירה שם כייפית עם זמרים ורקדנים בלייב. מסעדת לה קאסה ארגנטינה: לחובבי הבשר, מסעדה מעולה!!!! בשר נדיר!! סטייקים מטורפים ואווירה נהדרת(זמרים, רקדני סטפס,רקדניות ואפילו קוסם שעובר בין השולחנות) והמחיר יותר זול מבארץ, בכללי לפראג קצת יקר. מומלץ להזמין מקום מראש.

מסעדה איטלקית טובה pizza nuova .

מסעדה איטלקית שווה la pearla.

VIPIANO– ללא ספק המסעדה המועדפת עלינו!! קונספט מגניב ביותר! מגיעים למסעדה ומקבלים כרטיס (כמו אשראי) בוחרים מנות מהדוכנים (יש פיצות, פסטות, ריזוטו, קינוחים, ועוד מלא דברים שווים) אתה בוחר מה לאכול- והולך לעמדה שאחראית על כך. הטבח מכין לך את זה במקום, שואלים אותך איזה רכיבים להכניס ואיזה לא. ואפשרות לבחירת סוג הפסטה. היה נדיר ביותר!!!!!

Pizza pasta factory– אחלה מסעדה איטלקית, נמצאת על וצלאב (על השדרה של חנות פוט לוקר).
El amir– מסעדה לבנונית.
הבנתי שיש להם סניף בפלדיום. אנחנו אכלנו בסניף שצמוד למלון אמבסדור בוצלאב. פלאפל, חומוס, צ׳יפס וכו׳ למי שמתגעגע קצת לאוכל שלנו. אוירה ממש נחמדה.
Vapiano– אכלנו בסניף של דרזדן אבל יש גם בפראג.
אוכל איטלקי טעים.
Pasta fresca – התעקשתי לטעום את הפסטה במסעדה שכולם פה דיברו עליה.
אכלנו פסטה, טורטליני וסלט.
יכולה לומר שיש יותר טובות ממנה (אבל אולי מהסיבה שאני לא אוכלת בשר בחו״ל אז פספסתי מנות טובות אחרות).
El minute– מסעדה איטלקית מעולה צמוד לשעון האסטרונומי.
Kolkovne– מסעדה ברובע היהודי.
זה יותר נראה כמו פאב מאשר מסעדה אבל אוירה נחמדה ביותר! אכלנו שם את המרק המפורסם בלחם והיה ממש טעים.
(המסעדה נמצאת ברובע היהודי, שדרת המותגים, נכנסים לסמטה שבין פראדה לרולקס וממשיכים ישר עד שרואים את המסעדה).

‏TGI Friday – לא מומלץ / המנה הראשונה הייתה מפציצה, אבל ההמבורגרים היו יבשים ומאכזבים.
‏Salfie Caffee – בית קפה שבו מדפיסים את התמונות שלכם על הקפה, גימיק נחמד, פחות מ100 קרונות לכוס לפי מיטב זיכרוני.
‏Hard Rock Cafe – מומלץ / אחלה מסעדה, אווירה מגניבה, אוכל טעים, נהננו. יש גם חנות של המסעדה בצמוד אליה, דברים נחמדים כדאי להכנס.
‏Joy’s burger – מומלץ / מסעדה נחמדה, אוכל טעים.
‏Wok and sushi – לא מומלץ / לקחנו שתי קומבינציות (שם הם נקראים סטים) ונודלס, הסושי יבש ולא טעים, הנודלס היה בסדר.
Makakiko – נחמד / מסעדת סושי אכול כפי יכולתך בפלדיום, הגענו יותר בגלל האטרקציה (הסושי עובר במסוע נע ואתה לוקח מה שאתה רוצה). הסושי עצמו לא הכי איכותי ואחרי כמה סבבים כבר הכל חוזר על עצמו, אבל יש גם אפשרות לאכול במסעדה רגיל (רולים אחרים ומעניינים), לא ניסינו. לשיקולכם.
Vapiano – מאוד מומלץ / הרבה נאמר עליה ובצדק, מנות טעימות נורא והכי זולות שאכלנו בפראג (יצאנו עם חשבון של 70 ש״ח שכולל שתי מנות עיקריות משביעות ושתי בקבוקי מים).
‏Pasta Fresca – מאוד מומלץ / מסעדה מרשימה בנראות ובגודל, האוכל טעים נורא. חובה להזמין מקום (אחרת תתקעו בשולחן עגול קטן בכניסה). המקום מעט יוקרתי, תתלבשו בהתאם (יצא לנו בסביבות ה300 ש״ח כולל ראשונה קינוח שתייה ושתי עיקריות).
Marina – מאוד מומלץ / שמרתי את הטוב לסוף, מסעדה מדהימה! אם אתם רוצים להתפנק במסעדה יוקרתית זה לגמרי המקום, ותתלבשו בהתאם. האירוח מדהים, המלצר צמוד אליכם מתחילת הערב ולא נותן לכם למזוג אפילו מים לבד, יש להם יינות ממש טובים, האוכל היה מעל ומעבר. הנוף מדהים (בדיוק על הנהר), חובה לעשות הזמנה מראש ככה יש מקומות יותר טובים. המסעדה הכי מוצלחת שהיינו בה בפראג ללא ספק (יצא לנו בסביבות ה300 ש״ח כולל טיפ מכובד יין שתי עיקריות שתי תוספות וראשונה).

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן