חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוויית מציאות מדומה בפראג

פראג היא עיר שההיסטוריה שלה הולכת מאות שנים אחורה, ביקור בעיר לוקח אתכם למסע שלם של מבנים עתיקים מרשימים במיוחד שנבנו בסגנון גותי או סגנון בארוק, לאורך השנים העיר חוותה אירועים משמעותיים רבים.

דרך מעולה להכיר את פראג הישנה היא באמצעות פראג מסע בזמן חווית מציאות מדומה, מסע שלוקח אתכם אחורה בזמן אל עבר פראג בשנת אלף חמש מאות תשעים ושלוש, זוהי אחת האטרקציות המומלצות ביותר בפראג היא מתאימה לכולם ומאוד כדאי לבקר בה.

מה יש לראות בחווית מציאות מדומה פראג מסע בזמן
מה יש לראות בחווית מציאות מדומה פראג מסע בזמן

מה יש לראות בחווית מציאות מדומה פראג מסע בזמן

פראג מסע בזמן זוהי חווית מציאות מדומה יוצאת דופן הממחישה את העבר של פראג בדרך אטרקטיבית ומהנה ביותר, לאחר שאתם פוגשים את המדריך שלכם ליד גשר קארל המפורסם אתם הולכים אל עבר האטרקציה,

כאשר בדרך אתם עוברים ליד מקומות חשובים כמו ביתו של המתמטיקאי יוהנס קפלר ואפילו עוברים ברובע היהודי שם תוכלו להתרשם מבית הכנסת הפעיל הכי עתיק בעולם, אחת האגדות הידועות של פראג זוהי האגדה של גולם המדריך יספר לכם את הסיפור העומד מאחורי האגדה.

חוויית מציאות מדומה פראג מסע בזמן הוא המתחם הוירטואלי הגדול ביותר באירופה,  זהו מסע בזמן שלוקח אתכם יותר מארבע מאות שנה אחורה אל הרחובות של פראג אתם רואים איך חיו המקומיים ולומדים על שלטונו של הקיסר ששלט באותם ימים בעיר רודולף השני.

מאוד מעניין לראות את פראג כמו שהייתה לפני מאות שנים ובעזרת המציאות המדומה אתם מרגישים שאתם ממש נמצאים בפראג העתיקה, בין הסמטאות הרחובות והאתרים שקרוב לוודאי תבקרו בהם במציאות, חלק מעניין מהמסע בזמן הוא החלק שמגיעים לאזור של הקהילה היהודית שבאותם שנה חיה ושגשגה בפראג וכמובן תפגשו גם את גולם שהיה השומר על יהודי העיר 

מה צריך לדעת על ביקור בפראג מסע בזמן חוויית מציאות מדומה

המתחם כולל גם משחקי ארקייד רבים ומיוחדים, יש שבעה חדרים שונים מחולקים לפי קטגוריות כך שאתם יכולים לבלות שם זמן לא מבוטל בעיקר אם אתם אוהבים משחקי ארקייד, משך הביקור בפראג מסע בזמן הוא שעתיים, מומלץ לרכוש כרטיסים מראש .

את הכרטיסים ניתן לרכוש און ליין והם מאפשרים לכם אפשרות ביטול של עד עשרים וארבע שעות לפני ההגעה לכל מקרה שלא יהיה, מומלץ מאוד לבקר באטרקציה עם ילדים שעבורם זאת תהיה חוויה יוצאת מן הכלל בעיקר האזור של משחקי הארקייד המעולה.

ניתן להגיע בקבוצה של עד עשרים אנשים, שימו לב שהמקום אינו נגיש לכסא גלגלים, כאשר נפגשים עם המדריך יש סיור שעורך חצי שעה בערך, אתם מגיעים בהליכה כך שמי שמתקשה ללכת מרחקים יכול להגיע בתיאום מראש למתחם עצמו מבלי לעשות את הסיור.

אל תפספסו את האטרקציה המדהימה של פראג מסע בזמן זוהי אחת האטרקציות הכי פופולריות בפראג ומבקרים בה מקומיים רבים ותיירים מכל רחבי העולם, מומלץ לרכוש כרטיסים מראש און ליין, לאחר הרכישה אתם מקבלים אותם לטלפון הסלולרי שלכם אשר תצטרכו להציג אותם בכניסה למתחם.

מומלץ לבקר עם ילדים בפראג מסע בזמן
מומלץ לבקר עם ילדים בפראג מסע בזמן

שאלות ותשובות בנוגע לפראג מסע בזמן חוויית מציאות מדומה

מחיר כרטיס כניסה לפראג מסע בזמן עולה החל מ 18 יורו לאדם, הכרטיס כולל כניסה לחווית מציאות מדומה ולאזור של משחקי הארקייד המומלץ.

לפני שמגיעים למתחם עצמו אתם נפגשים עם המדריך שאוסף אתכם מגשר קארל המפורסם אליו תוכלו להגיע בקלות הכתובת של המפגש היא: Křižovnické náměstí, Křižovnické nám., 110 00 Staré Město, Czechia

את הכרטיסים ניתן לרכוש און ליין, לאחר הרכישה אתם מקבלים אותם ישירות לטלפון הסלולרי שלכם ותצטרכו להציג אותם בכניסה למתחם.

כן אפילו מומלץ לבקר עם ילדים בפראג מסע בזמן זוהי אחת האטרקציות הכי פופולריות בפראג והיא מאוד מתאימה לביקור עם ילדים.

כאן ניתן להזמין כרטיסים לפרא מסע בזמן

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן