חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג חודש ספטמבר 6 ימים

רוצים לטוס אל פראג בחודש ספטמבר? לפניכם סיכום טיול למטייל הישראלי בפראג! 6 ימים קסומים בעיר פראג מתחילים כאן! מסלול טיול בפראג שישה ימים למטיילים:

שישה וחצי ימים דרך WIZZAIR.
# הגעה משדה התעופה- הגענו לפראג בצהריים לכן לא הייתה בעיה לנסוע בתחבורה ציבורית- ניתן לקנות כרטיס נסיעה שתקף ל90 דקות ב32 קרונות ביציאה משדה התעופה. נסענו בקו 110 ואחר כך במטרו למלון. מניחה שהדרך קצת שונה לכל מלון אך באמת ממליצה בחום, הגענו תוך ארבעים דקות למלון במחיר מצחיק של כ5 שקלים.
# מלון- התארחנו במלון AXA, נמצא ממש ליד מלון גרנדיור שפופולארי פה בקבוצה. מלון פשוט אך במקום מרכזי בטירוף(דקה מהפלאדיום), צוות מקסים, נקי ועם ארוחת בוקר מגוונת.
# אוכל- האוכל בפראג טעים ולא התאכזבנו אפילו פעם אחת. יש אוכל מקומי, איטלקי, תאילנדי, מקסיקני, סושיות, מזון מהיר ומה שרק תרצו. המלצות למסעדות ספציפיות:
catina- מסעדה מקסיקנית מתחת לגבעת פטרין
crazy cow- מסעדת בשרים מעולה בעיר העתיקה
grosseto- מסעדה איטלקית מעולה בפראג 2, נסיעה של כמה תחנות באוטובוס
ristoranto italiano buschetto- ממש על כיכר ואצלב
be bop bar lobby- הומלץ בעבר, קוקטיילים מיוחדים ומעולים!
tkalcovsky dvur- בירידה ממצודת פראג, מסעדה עם הרבה בשר, יותר מקומית ביחס להרבה מסעדות באזור שמרגישות כמו מלכודות תיירים.
colluseum- ליד הפלאדיום, מסעדה איטלקית טעימה
ovocny svetozor- רשת שפזורה ברחבי פראג, מגישה מבחר מטורף של לחמים עם כל מיני תוספות ועוגות מדהימות ביופי ובטעם! בעיקר לארוחת בוקר או נשנוש במהלך היום
*המלצות נוספות*-
לא אפרט את המסלולים שעשינו כי יש קבצים כאלה בשפע בקבוצה. כמה נקודות שיכולות להוסיף:
# אם נוסעים בתחבורה ציבורית נסיעה קצרה אפשר לקנות כרטיס של חצי שעה ב24 קרונות.
# קיורטוש ניתן למצוא בכל פינה בעיר, לרוב ממש טריים ומעניין לראות גם באיזו מקצועיות המוכרות מכינות את הקיורטוש.
# המרת כסף- גם אנחנו המרנו את הכסף באלפא ציינג' ליד הפלאדיום כי הוא קרוב למלון שלנו, הסתכלנו קצת על צ'יינגים אחרים וחלקם מציעים גם הם שער המרה הוגן- כדאי לברר, בטוחה שאלפא הוא לא הצ'יינג היחיד.
# ברחבי העיר יש שווקים שמוכרים מזכרות ואוכל רחוב. במהלך השהות שלנו רק סביב כיכר הרפובליקה ליד הפלאדיום התחלפו 3 שווקים. שווה להסתובב ולהנות מהדוכנים המגוונים ומהאווירה שמזכירה קצת את הכריסמס באירופה…
# קניון צ'רני מוסט- לא הגענו במטרה לעשות שופינג כך שלא אוכל לייעץ הרבה בנושא, אבל רצינו לקנות בדקתלון אז נסענו לצ'רני מוסט במטרו. קניון מפואר, ענק ועם רוב המותגים. בדקתלון יש מבחר רחב של ציוד ספורט, טיולים וספורט אתגרי- במחירים אטרקטיביים בסך הכל. למעוניינים בסופר- בקניון יש סופר מרקט עצום(!!!) אז כדאי לעבור.
# מצודת פראג- אנחנו קנינו את הכרטיס הבסיסי, B- ההסתובבות במצודה ממש פשוטה וקורת בעצמה.. עוברים ליד האתרים המרכזיים באופן טבעי. מהמצודה ירדנו רגלית דרך רחוב cihelna, רחוב מהמם עם מסעדות, פסל של האנשים המשתינים על מפת צ'כיה, וחנות מדהימה של עוגיות במיליוני צורות שמייצרים ממש במקום- גם טעימות וגם מזכרת שווה להביא לארץ! pernikovy panacek. באותו רחוב גם תמצאו את ה"רחוב הצר בעולם" שמוביל למסעדה. אפשר לרדת לראות!
# תיאטרון שחור- הלכנו למופע africana של תיאטרון image, היה מצחיק וחוויתי. ממליצה!
# מזרקות מזמרות- אנחנו ממש התאכזנו, מופע סביר, מקום קצת מרוחק ולא הכי נעים להגיע אליו.
# גבעת פטרין- אפשר להגיע לתחנת הרכבת החשמלית(קצת כמו הכרמלית בחיפה), ולעלות בה במקום לעלות רגלית(פשוט צריך כרטיס רגיל של תחבורה ציבורית). נוח מאוד.
# נסיעה לדרזדן- נסענו דרך חברת student agency, יום לפני הלכנו לתחנת מטרו florenc וקנינו כרטיסים הלוך חזור (690 קרונות). הנסיעה עוברת מהר, הנוף יפהפה והאוטובוס נוח, ממש כמו מטוס. כמו שאמרתי, הגענו פחות בשביל שופינג ויותר כדי לראות קצת מחוץ לפראג- דרזדן יפה וקלה להתמצאות, רוב האתרים ההיסטוריים מרוכזים במקום אחד. גם שם יש שוק רחוב ענק עם מלא אוכל חם- ארוחת צהריים מצויינת! וכמובן שעברנו בפריימרק ולא התאכזבנו.
# גן החיות של פראג- הטיול שלנו היה ארוך יחסית, לכן היה לנו זמן לצאת מחוץ לעיר. נסענו בתחבורה ציבורית לגן החיות, שימו לב שיש אופציה להגיע גם בשיט במחיר די אטרקטיבי. גן החיות ענק! אנחנו מיצינו תוך כשעתיים אבל אפשר להעביר שם לפחות חצי יום. סביב גן החיות יש מסעדות פשוטות אך לא רעות..
לסיכום- פראג יפהפייה, כיף להסתובב ולהאבד ברחובות… בכל מקום בו הלכנו היה מה לראות. תהנו!!!!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן