חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השוק הוייטנאמי (סיני) בפראג

פראג היא עיר מלאה בהפתעות לא סתם מגיעים אליה כל כך הרבה תיירים בכל שנה בין האטרקציות הרבות בעיר יש כמה מעניינות במיוחד ששוות ביקור, השוק הויאטנמי בפראג הוא אחד המקומות שאתם פשוט חייבים לבקר בו כאשר אתם מגיעים לטיול בפראג.

למעשה השוק הוייטנאמי בפראג הוא כמו עיר בתוך עיר, עם חנויות רבות ומגוונות, מסעדות אסייתיות, בתי קפה ואפילו בית ספר ובית מקדש. השוק הוא המקום בו נפגשת הקהילה הוייטנאמית של פראג, אוכלת ועושה קניות ומתפללת.

שוק יוצא דופן של הקהילה הויאטנמית שחיה בפראג, שוק סאפה
שוק יוצא דופן של הקהילה הויאטנמית שחיה בפראג, שוק סאפה

מה יש לראות ולעשות בשוק הויאטנמי סיני בפראג שוק סאפה

שוק סאפה בפראג זהו אחד המקומות התוססים בעיר, השוק בנוי מאולמות עם  המון חנויות קטנות, מזנונים של אוכל רחוב, מסעדות אסיתיות וחנויות הפזורות בכל רחבי השוק. 

השוק הוייטנאמי (סיני) בפראג הוא המקום האידיאלי לקניות של מוצרים זולים במיוחד, תוכלו למצוא המון חנויות בגדים שמוכרות ביגוד במחירים מצחיקים אתם גם יכולים למצוא תלבושות מסורתיות של הקהילה הויאטנמית, זאת גם הסיבה שאתם יכולים למצוא בשוק מגוון גדול של מאכלים אסייתים.

דרך מעולה להכיר את השוק היא פשוט לטייל בין החנויות והסמטאות יש סיכוי טוב שתראו דברים שיהיו לכם חדשים לגמרי יש בשוק אינספור מציאות ואתם יכולים למצוא בשוק כמעט כל דבר, הרעיון העומד מאחורי השוק זה שהוא סיטונאי כך שהמחירים יכולים להיות לפעמים ממש זולים.

על אף המחירים הזולים תזכרו שזה שוק כך שנהוג להתמקח על המחירים מבחינת הרוכלים זה מקובל והם רגילים לזאת, אחד האטרקציות של ביקור בשוק הויאטנמי בפראג אלה המסעדות הרבות שיש במתחם, אתם יכולים לבחור בין אוכל רחוב פשוט אך טעים לבין מסעדות ברמה גבוהה.

אם אתם אוהבים אוכל אסייתי שוק סאפה בפראג הוא המקום האידיאלי עבור זה, כמובן שתוכלו למצוא מסעדות וייטנאמיות מעולות אך יש גם מסעדות סיניות ועוד מאכלים אותנטיים מהמזרח הרחוק.

השוק הוייטנאמי סיני בפראג פתוח כל ימות השבוע כך שאתם יכולים לתכנן את הביקור במקום בזמן הכי נוח לכם, כדאי להקדיש לפחות כמה שעות של ביקור בשוק וכמובן לאכול באחת המסעדות המעולות שיש במקום.

אם אתם מחפשים לקנות מזכרות מהטיול חכו לביקור בשוק אתם יכולים למצוא שם את אותן מזכרות שיש במרכז העיר רק בחצי מחיר, כמו כן יש בשוק גם חנויות צעצועים וגאדג'טים רבות כך שאתם יכולים למצוא מציאות לא רעות בכלל במחירים ממש משתלמים.

במקרה ואתם נמצאים בטיול לפראג בדירת אייר בי אנד בי ואתם מעוניינים להכין לעצמכם אוכל אתם יכולים למצוא בשוק מבחר אדיר של אפשרויות החל מפירות וירקות טריים ובעצם כל דבר שאתם חושבים עליו ועוד וכמובן במחירים מאוד טובים, זאת בהחלט אפשרות מעולה.

כדאי לבקר בשוק עם ילדים יש עבורם המון מה לראות ולעשות ,זאת יכולה להיות הזדמנות מעולה לקנות להם מתנות במחירים מעולים, ולבלות יום משפחתי מהנה במיוחד.

אם אתם אוהבים אוכל אסייתי שוק סאפה בפראג הוא המקום האידיאלי
אם אתם אוהבים אוכל אסייתי שוק סאפה בפראג הוא המקום האידיאלי

שאלות נפוצות על השוק הוייטנאמי (סיני) בפראג

השוק הויאטנמי בפראג פתוח כל ימות השבוע בין השעות שמונה בבוקר עד שש אחר הצהריים, שעות השיא של השוק הן באזור שתיים עשרה בצהריים.

השוק הויאטנמי נמצא באזור בפראג ארבע, בדרום העיר, יש לעלות על קו מטרו B ל-Smichovske Nadrazi לרדת בתחנת Smichov ולאחר מכן עלו על אוטובוס 198, ולרדת בתחנת TTTM Sapa Market.

זהו שוק יוצא דופן של הקהילה הויאטנמית שחיה בפראג, זהו שוק הנקרא סאפה והוא תוסס במיוחד מלא בחנויות שונות וכמובן מסעדות אסיתיות מעולות ומומלצות.

כן מאוד כדאי ומשתלם מפני שזהו שוק סיטונאי והמחירים בו פשוט מעולים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן