חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל ימי הפולקלור של פראג – פסטיבל הפולקלור הצ'כי

כל מה שצריך לדעת על פסטיבל ימי הפולקלור של פראג

אחד האירועים המקסימים והמרגשים ביותר בפראג זהו פסטיבל ימי הפולקלור של פראג – פסטיבל הפולקלור הצ'כי, 

פראג עיר הבירה של צ'כיה היא אחת הערים היפות בעולם, עם מבנים בעיצוב בארוק גותי והעיר העתיקה אשר מלאה באירועים היסטוריים.

פראג היא עיר שאוהבת תרבות ופסטיבל הפולקלור מייצג את התרבות הצ'כית בצורה יוצאת מן הכלל, 

פסטיבל ימי הפולקלור של פראג מתקיים בדרך כלל בכל שנה בסוף חודש מרץ ותחילת חודש אפריל לכן אם אתם מתכננים טיול לפראג כדאי לכם לבקר בפסטיבל המדהים.

האירוע המרכזי של פסטיבל ימי הפולקלור של פראג
האירוע המרכזי של פסטיבל ימי הפולקלור של פראג

מה לצפות בביקור בפסטיבל ימי הפולקלור של פראג

פסטיבל ימי הפולקלור של פראג זוהי חגיגה אמיתית עם יותר מאלף חמש מאות משתתפים במפגש המסורתי של הפסטיבל אשר משוך אלין בכל שנה עשרות אלפי אנשים מרחבי העולם וכמובן גם אינספור מקומיים שעבורם זהו חג.

פסטיבל ימי הפולקלור הוא הגדול מסוגו במרכז אירופה, ומתקיים בעיר הקסומה, ההופעות מתקיימות על במות חיצוניות במרכז פראג, והכניסה אליהן היא חופשית באזור של ההופעות יש המון דוכנים שמוכרים מאכלים מסורתיים לצד מזכרות, שווה לטעום את המאכלים הצ'כים המסורתיים והטעימים

לאורך ימי הפסטיבל יש המון אירועים בכל רחבי העיר כאשר האירוע המרכזי מתקיים ברחובות העיר העתיקה ביום שבת בעשר בבוקר עובר מצעד של כל הקבוצות המשתתפות באירוע, זוהי חגיגה של ריקודים מוזיקה ואווירה נפלאה.

מה שהופך את הפסטיבל ליוצא דופן זה שהוא פתוח להרכבי פולקלור חובבים מכל הסוגים להקות שירה, להקות ריקוד  וכן ללהקות צעידה, להקות קרנבל ועוד וכל זאת ללא גיל מינימום כך שאל תתפלאו אם אתם רואים גם ילדים שמשתתפים בפסטיבל.

הרעיון העומד מאחורי הפסטיבל הוא עידוד של צעירים להמשיך את המסורת החשובה וחיפוש אחר כישרונות צעירים, תמיד נחמד לראות כישרונות צעירים שעושים את דרכם הראשונה.

פסטיבל ימי הפולקלור של פראג מתקיים ברחבי העיר כך שזאת הזדמנות מעולה גם לטייל ולראות אותה, ההופעות מתקיימות באולמות הקונצרטים המדהימים, או הופעות בבמות חיצוניות, שווה לטייל בין הבמות וליהנות ממגוון גדול של אומנויות בסגנונות שונים.

מה צריך לדעת לפני ביקור בפסטיבל ימי הפולקלור של פראג

פסטיבל ימי הפולקלור של פראג הוא פסטיבל בן ארבעה ימים והוא נחשב לפסטיבל הפולקלור הגדול ביותר בין מדינות מזרח אירופה, אם תכננתם טיול עם הילדים זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם לחוות טיול משפחתי נפלא.

הפסטיבל מאוד ידידותי לילדים ויש גם המון אירועים, פעילויות וסדנאות בדיוק עבורם, הפסטיבל מושך אליו עשרות אלפי תיירים כך שזה גורם לתפוסה כמעט מלאה במלנות העיר לכן אם אתם מעוניינים לבקר בפסטיבל חשוב לדאוג לזה מראש כדי שלא תישארו בלי מקום להישאר.

רוב ההופעות בפסטיבל הן חינם, אך יש אירועים מסוימים שכן תצטרכו לשם כניסה כדי לראות את ההופעה, יש בעיר גם המון אירועים נוספים המתקיימים בימי הפסטיבל, תוכלו למצוא המון הופעות של הרכבים מקומיים בפאבים וברים ברחבי העיר.

התאריך של הפסטיבל אינו קבוע על אף שהוא מתקיים מדי שנה, המארגנים של הפסטיבל מכריזים על תאריכים מדוייקים מספר חודשים לפני שהאירוע מתקיים, תוכלו לקבל עלון המסביר על האירועים בפסטיבל בכל אחד ממרכזי המידע שפזורים בעיר, כדי להיעזר בעלון כדי שתוכלו לבחור את האירועים שמתאימים לכם וגם תקבלו את הכתובת בו מתקיים האירוע.

פסטיבל ימי הפולקלור של פראג הוא אחד האירועים שלא כדאי לכם לפספס כאשר אתם מגיעים לביקור בפראג, זהו זמן מושלם לנופש משפחתי או זוגי, כל העיר הופכת להיות פסטיבל אחד גדול עם אינספור אירועים, וכל זאת עוד לפני שבכלל הזכרנו את שפע האטרקציות שיש לעיר להציע בלי קשר לפסטיבל.

שאלות נפוצות על פסטיבל ימי הפולקלור של פראג

פסטיבל ימי הפולקלור של פראג הוא פסטיבל האורך ארבעה ימים, הפסטיבל מתקיים בדרך כלל בחודש יולי אך מדי שנה קובעים תאריך מדויק כמה חודשים לפני, שווה לעקוב.

פסטיבל ימי הפולקלור של פראג מתקיים בכל רחבי העיר, תוכלו למצוא במות באוויר הפתוח או הופעות באולמות הקונצרטים המקסימים שיש ברחבי פראג.

האירוע המרכזי של פסטיבל ימי הפולקלור של פראג הוא תהלוכה ענקית שבה צועדים כל אלף חמש מאות משתתפי הפסטיבל, התהלוכה מתקיימת ביום שבת החל מעשר בבוקר והיא יוצאת מרחובות העיר העתיקה, זהו אירוע מומלץ שחבל מאוד יהיה לפספס אותו.

כן מומלץ מאוד, הפסטיבל בהחלט מתאים לטיול משפחתי יש בו המון אטרקציות שמתאימות לילדים עם זה פעילויות מגוונות או סדנאות מעניינות, חשוב לתכנן את הטיול מראש מפני שזוהי עונת שיא בפראג לכן אתם יכולים להישאר בלי מלון או למצוא מלון באזור רחוק ממרכז העיר.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן