חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מושלם בפראג לזוג

פוסט סיכום של טיול מ ו ש ל ם !!!!! זוג צעיר טס בחודש דצמבר לפראג ולכם יש אפשרות לקרא את כל הטיפים וההמלצות!

בן זוגי ואני טסנו בין התאריכים 9/12-16/12 עם אל על. הטיסה הלוך יצאה מטרמינל 1 ובעיכוב של שעתיים אבל לא נתנו לזה לבאס אותנו 🙂
נחתנו באיחור ובכל זאת חיכה לנו הנהג שהזמנו דרך דניס עם שלט ולקח אותנו למלון. לדעתי זאת הדרך הכי נוחה וגם המחיר היה מעולה.
שהינו במלון מלון גרנדיום (grandium) – מלון מדהים! נקי, שירות אדיב, ארוחת בוקר טובה והכי הכי חשוב במרכז וקרוב להכל!!!
רוב הזמן התניידנו ברגל אבל כשרצינו ללכת לגבעת פטרין או לגן חיות (אזורים יחסית מרוחקים) הזמנו נהג דרך אפליקציית בולט. בחרנו אופציה של תשלום במזומן וידענו מראש את עלות הנסיעה. המחירים נוחים מאוד.
מזג האוויר היה קר והיה אפילו יום שירד בו שלג לכמה דקות אבל למזלנו לא ירד גשם ובאמת שהיה כיף לטייל ולנשום אוויר נקי וכמובן שהתלבשנו בהתאם בשיטת הבצל. שימו לב בחנויות, בתי קפה, קניונים – יש חימום!
כסף המרנו באיזה צ׳יינג׳ ליד מלון גרנדיום. היחס שם היה מאוד לא נעים והחלטנו שאת שאר הכסף אנחנו נמיר באלפא צ׳יינג׳ בהתאם להמלצות כאן.
השתמשנו באפליקציה שקוראים לה ממיר לחישוב המחירים והמרות של היורואים לקורונות ותרגום לשקלים. מאוד מומלץ עם שער עדכני.
מבחינת אתרים – היינו בכל האתרים המתבקשים. הכל היה מרהיב ומקושט לכבוד הכריסמס כל רחוב שני היה שוק קטן שהיה כיף לעצור בו ולשתות יין חם. השוק המרכזי והכי יפה היה בכיכר העיר העתיקה (כיכר השעון)
בנוסף, ביקרנו בגן החיות – הייתה חוויה נהדרת של כמה שעות טובות.
תצפית מהמגדל של השעון האסטרונומי – עלינו באחד הערבים למעלה היה נוף מדהים על כל האזור המואר והמקושט.
מוזיאון המין – היה נחמד. העביר שעה בצורה מצחיקה.
גבעת פטרין – הגענו לשם וטיפסנו למגדל רוזלנדה. נגלה לנו נוף מדהים על כל העיר. לאחר מכן ירדנו ברגל לכיוון המצודה של פראג – בשעה 12:00 יש החלפת משמר. בפנים כנסיה ואזורים עתיקים וגם שוק מאוד נחמד. משם ירדנו לכיוון ארמון ואדלשטיין והגנים (שהיה סגור כנראה באותו הזמן אבל שמענו עליו המלצות רבות) לאחר מכן המשכנו לקיר ג׳ון לנון עברנו דרך גשר קארל וסיימנו בארוחת צהריים בהארד רוק קפה.
סיור לדרזדן – סגרנו עם דניס טיול לדרזדן. הסיור היה מעניין ולאחר מכן הסתובבנו באופן חופשי. בילנו בקניון וגם הספקנו ללכת לשוק הגדול של דרזדן – הייתה חוויה מעולה!
ביום האחרון הלכנו לקפה קלואה (מקום חביב לא יותר מזה) משם הלכנו (הרבה) עד לשוק אוכל manifesto market שוק אוכל קטן שהדרך אליו הייתה מדהימה!! בשוק לא היו תיירים כנראה לא שמעו עליו אבל האוכל והאווירה היה וואו! טיילנו עוד קצת באזור וחזרנו בהסעה לאזור המלון. השעה הייתה כבר לקראת שקיעה והחלטנו ללכת לגג לוצרן (בעקבות המלצה שפורסמה כאן) – גם מקום לא מתוייר וממש קרוב לשדרות ואצלב. עלינו למעלה וקיבלנו יין חם (חלק מהכרטיס) ותצפית מהממת על פראג בשקיעה ואחר כך שנהיה חשוך העיר נדלקה אורות – מדהים!

המלצות –
שישי בערב הלכנו למסעדה איטלקית – mariana על שפת הנהר. מסעדה מדהימה, נוף הורס, שירות מעולה, אוכל טעים בטירוף! ואפילו זכינו למופע זיקוקים 🙂
Fear house – בר מגניב עם קונספט אימה
תאכלו קיורטוש בכל הזדמנות – פשוט טעים!
תטיילו תהיו ספונטנים ותראו שבכל יום תגלו ותראו דברים חדשים.
אל תלכו רק לקניות – פראג מהממת ורומנטית.

מקווה שהמידע יעזור לכם כפי שאתם עזרתם לנו!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן