חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיסות סקס לפראג

מסתבר שפראג, בירת צ'כיה, היא עולם ומלואו בכול הקשור לאטרקציות המוצעות לתיירים. אין תייר שלא ימצא בעיר הזו משהו הקרוב לליבו. הרבה ישראלים נוסעים ישירות לפראג בכדי לעשות מסיבת רווקים או מסיבת סקס. קלאברים, ימצאו בפראג, הרבה מאוד מועדוני לילה שוקקי חיים, בארים ופאבים עם הרבה אלכוהול, בירה צ'כית משובחת ומוזיקה טובה. שוחרי היסטוריה ותרבות, ימצאו בעיר מוזיאונים, מופעי תיאטרון, מופעי אופרה, ותרבות ארכיטקטונית ענפה. אפשר על נקלה לחוש בעיר הזו, את משק כנפי ההיסטוריה. אבל, מסתבר, גם טיסות סקס לפראג הפכו להיות פופולאריות במרוצת השנים, העיר מציעה לכם שפע של אופציות בתחום.

נערות בצכיה – זירת סקס שוקקת

על מנת למצוא את מבוקשכם, מומלץ להיכנס לפורטלים המתאימים בתחום. פורטל מומלץ הוא Sexindex.cz, שם תוכלו למצוא מגוון עצום של נערות ליווי לכול מטרה שתחפצו. ישנם עוד כמה אתרים המספקים נתונים על נערות ליווי, חשפניות, מועדוני רקדניות. בכול קיוסק בפראג, תוכלו למצוא עיתון בשם Annonce, ויש גם אתר אינטרנט בשם זה הטומן בחובו מגוון של מודעות בתחום הסקס והארוטיקה. בפראג, יש הרבה מאוד סוכנויות ליווי, שם תוכלו למצוא נשים שילוו אתכם לא רק בצ'כיה עצמה, אלא יצטרפו אליכם לנסיעות עסקיות למדינות אחרות. ניתן גם למצוא מגוון רב של מועדוני לילה עם רקדניות, חשפניות המציעות מין זמין ללקוחות. בחלק ממועדונים אלה תמצאו סאונות, ג'קוזי ואמבטיות אדים. כמו כן, ניתן למצוא מועדונים המציעים בידור ארוטי מגוון, מופעי קברט,ריקודים על שולחנות, ריקודים סביב עמוד, ריקודי ברכיים, מופעי לסביות ועוד שלל רב של שעשועים ארוטיים. בין המועדונים המומלצים, ניתן להזכיר את מועדון היהלומים, מועדון לילה בשם אריאדנה ואת קברט אטלס.

אפילו מוזיאון סקס יש בפראג

כן, בפראג ניתן למצוא אפילו מוזיאון סקס הממוקם בלב העיר העתיקה. המוזיאון מתפרס על שטח של 3 קומות ובו תמצאו יותר מ- 200 מוצגים הקשורים לעולם הסקס והארוטיקה. ניתן למצוא בו גם גלריה לאמנות בנושאים ארוטיים, קולנוע עם סרטים ארוטיים ישנים, בגדים ארוטיים, ועוד דברים הקשורים למיניות האדם.

אל פראג למסיבות רווקים, רווקות או מסיבות סקס, ניתן לטוס בכול אחד מימות השבוע, באמצעות חברת התעופה הצ'כית הלאומית, אל-על, או באמצעות טיסות צ'רטר אשר תעריפן מוזל יותר, כמו כאן:

 

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן