חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פראג היא עיר עם מסורת ארוכת שנים בטח בכל מה שקשור לבירות ויין, בין האירועים הרבים שמתקיימים בעיר מדי שנה יש אירוע מיוחד, פסטיבל היין של פראג חגיגות הסתיו המסורתיות אשר מתרחשות מדי שנה בעונת הסתיו לאחר שמסתיימת עונת קטיף הענבים.

פסטיבל היין של פראג מתקיים בחודש ספטמבר מדי שנה כאשר ברחבי העיר יש אירועים רבים הקשורים ליין, על אף שזהו פסטיבל יין הוא מאוד מתאים למשפחות יש המון אירועים לילדים כמו הצגות רחוב סדנאות שונות ומגוונות וגם פעילויות כמו רכיבה על סוסי פוני ותחרויות עם פרסים.

ספטמבר זהו חודש מעולה לביקור בפראג כך שאם אתם לא סגורים מתי הכי טוב לטוס קחו בחשבון את אירועי פסטיבל היין של פראג זוהי תקופה מצוינת לבקר בעיר.

כל מה צריך לדעת על ביקור בפסטיבל היין של פראג
כל מה צריך לדעת על ביקור בפסטיבל היין של פראג

למה כדאי לבקר בפסטיבל היין של פראג

פסטיבל היין של פראג מתקיים כבר שנים רבות בכל שנה בעונת הסתיו בחודש ספטמבר כאשר הקטיף של הענבים נגמר וחוגגים זאת בפסטיבל יין מיוחד מאוד אירוע שמאוד כדאי לבקר בו.

מדי שנה בכל רחבי פראג יש אירועי יין רבים, בפסטיבל משתתפים ייננים מכל רחבי אירופה והם מציעים את היינות הייחודים שלהם, מדינות כמו איטליה, סלובקיה, אוסטריה, בוסניה, רומניה, סרביה, פולין ועוד מדינות כך שמבחר הטעמים הוא פשוט יוצא מן הכלל.

בין האירועים הרבים שמתקיימים בימים של הפסטיבל תוכלו ליהנות ממגוון גדול של הופעות חיות ברחבי העיר, כמובן שיש גם ביתנים רבים של מקומיים שמוכרים מאכלי רחוב מעולים שהולכים טוב עם היינות שקרוב לוודאי תטעמו במשך הביקור בפסטיבל.

כאמור אם אתם מתכננים טיול משפחות מומלץ מאוד לבקר בפסטיבל היין של פראג עם ילדים, מלבד ההופעות הרבות יש הצגות תיאטרון המציגות הצגות ילדים אטרקטיביות, תוכלו לעשות פעילויות רבות הכוללות סדנאות מעולות שמתאימות לכל המשפחה ליהנות מתהלוכות רחוב או להירגע במתחם המיוחד עבור ילדים.

כמובן שיש גם אירועים רשמיים של עיריית פראג זה קורה בכיכר העיר העתיקה במרכז העיר, מדי שנה יש נושא מסוים שמייצג את הפסטיבל כמו למשל פסטיבל יין בנושא סרטים והחיבור שלהם ליין כך שתוכלו לראות אירועים הקשורים לסרטים וליין.

מה צריך לדעת על ביקור בפסטיבל היין של פראג

פסטיבל היין של פראג הוא האירוע המתוייר ביותר של העיר מדי שנה מבקרים בו אינספור תיירים מרחבי העולם כך שאם אתם מעוניינים לבקר בפסטיבל מומלץ לתכנן זאת מראש כדי שתוכלו למצוא בית מלון או פתרון לינה אחר כי בתקופה הזאת של השנה פראג נמצאת בתפוסה מלאה.

שימו לב שיש המון אירועים ברחבי העיר שלא כולם מתפרסמים כך שמומלץ גם לטייל בעצמכם ולמצוא אטרקציות מעניינות תוכלו למצוא דברים מעניינים אפילו בסמטאות העיר, בין המקומות ששווה לבקר בהם בזמן הפסטיבל אלה הם הפארקים הנמצאים ברחבי העיר בדרך כלל יהיו בהם אירועים והופעות רוק ועוד סגנונות כמו ג'אז ופופ.

כמובן שפסטיבל היין של פראג הוא בחינם ובאמת יש גם המון אטרקציות חינם ברחבי העיר אך בהחלט יש גם אטרקציות רבות שתצטרכו לשלם עליהם אך בדרך כלל המחירים סבירים ואפילו זולים.

כדאי לבדוק לפני הנסיעה על כרטיס משולב של תחבורה ציבורית ואטרקציות זה יוריד מכם המון כאב ראש בעיקר בתקופה שהעיר כל כך מלאה וזה גם יכול לחסוך לכם לא מעט כסף, יש כל מיני אפשרויות של כרטיסים משולבים כך ששווה לבדוק איזה כרטיס הכי מתאים לכם.

לסיכום פסטיבל היין הוא אחד האירועים הפופולריים ביותר בפראג וכדאי מאוד לבקר בו במיוחד אם אתם חובבי יין אבל גם אם לא זהו פסטיבל מקסים שמתאים לכולם, כדאי לקחת בחשבון שבזמן הפסטיבל פראג נמצאת בתפוסה מלאה כך שאם אתם מעוניינים לבקר באותה תקופה מומלץ לתכנן ולסגור טיסות ומלון מראש.

למה כדאי לבקר בפסטיבל היין של פראג
למה כדאי לבקר בפסטיבל היין של פראג

שאלות ותשובות בנוגע לפסטיבל היין של פראג

פסטיבל היין של פראג זהו האירוע הכי מתוייר בעיר, הוא מתרחש מדי שנה בחודש ספטמבר כדי לחגוג את סוף עונת קטיף ענבים ותחילת הסתיו, בכל העיר יש אירועים הופעות וכמובן דוכנים רבים.

כן מאוד מומלץ לבקר עם ילדים בפסטיבל היין של פראג, יש אינספור אירועים ואטרקציות שמתאימות להם ולכל המשפחה ואפילו תוכלו למצוא מתחם ילדים שתוכלו לנוח ולהירגע בו.

אחד המאפיינים של פסטיבל היין בפראג זהו כמות המבקרים הגדולה שמגיעים אליו מדי שנה, זה אומר שהעיר נמצאת בתפוסה מלאה וחשוב לתכנן את הטיול שלכם מראש אם אתם מעוניינים לבקר בפראג בתקופה הזו.

אחד המאפיינים של פסטיבל היין בפראג זהו כמות המבקרים הגדולה שמגיעים אליו מדי שנה, זה אומר שהעיר נמצאת בתפוסה מלאה וחשוב לתכנן את הטיול שלכם מראש אם אתם מעוניינים לבקר בפראג בתקופה הזו.

האירוע המרכזי של פסטיבל היין של פראג מתקיים בכיכר העיר העתיקה, אך מעבר לזה אתם יכולים למצוא אינספור אירועים שמתרחשים ברחבי העיר, אין ספק שכדאי לבקר בפסטיבל היין של פראג זהו אירוע מקסים שחבל לפספס.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן