חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל הקולנוע בפראג

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי פֶבּיוֹפֶסט – Febiofest

אם אתם אוהבים סרטים ואתם מתכננים לבקר בפראג, פסטיבל הקולנוע של פראג הוא אירוע שאתם לא רוצים לפספס, 

פסטיבל הסרטים הבינלאומי של פראג פסטיבל (Febiofest) נוסד בשנת תשעים ושלוש על ידי פאביו, חברת קולנוע וטלוויזיה עצמאית מקומית הפסטיבל החל כאירוע מאורגן בהתלהבות, 

כמעט ללא תקציב עבור זוג חברים וחובבי קולנוע, פסטיבל הקולנוע בפראג גדל בשנים האחרונות לאחד מפסטיבלי הסרטים הגדולים בצ'כיה.

פסטיבל הקולנוע בפראג מושך אליו מדי שנה אינספור חובבי קולנוע מקומיים וגם תיירים מכל רחבי העולם, הפסטיבל מסודר להפליא ויש במתחם את כל השירותים הנצרכים, יש השקעה גדולה בחווית הצפייה ובכל הפורמטים האיכות מעולה.

פסטיבל הסרטים הבינלאומי של פראג פסטיבל (Febiofest)
פסטיבל הסרטים הבינלאומי של פראג פסטיבל (Febiofest)

למה לצפות מביקור בפסטיבל הקולנוע בפראג

פסטיבל הקולנוע בפראג הוא תחרות בין סרטים באורך מלא, בפסטיבל מוצגים סרטים מקומיים וסרטים של יוצרים מכל העולם, התחרות מתמקדת בעיקר ביוצרים צעירים שבדרך כלל מציגים את היצירות הראשונות שלהם, מה שהופך את הפסטיבל מעניין וחדשני.

הרבה מהסרטים שמוצגים בפסטיבל הגיעו אליו דרך תחרויות שונות ומפסטיבלים ידועים מרחבי העולם, המטרה של הפסטיבל היא להעביר מסר של שלום, אחת התחרויות בפסטיבל היא בתחום של סרטי קומדיה שהמוטו שלה הוא לשנות את העולם באמצעות צחוק ולא מלחמה.

חלק ניכר מהסרטים בפסטיבל עוסקים בנושאים חשובים כמו למשל זכויות אדם, חופש הביטוי ומאבק לחיים טובים יותר ומכובדים, הפסטיבל אורך שמונה ימים בהם מוקרנים מאות סרטים, ניתן לקנות  שלושה סוגים של כרטיסים, כרטיס לשלושה ימים, לחמישה ימי או לכל הפסטיבל שמונה ימים.

אם אתם פעילים בתחום הקולנוע אתם יכולים להירשם לאירועים מיוחדים שיש עבור אנשי התעשייה הכוללים סדנאות, הרצאות, כיתת אומן וכניסה חינם לאירועים כמו למשל מסיבות עיתונאים עם במאים מפורסמים או שחקנים ידועים.

מה צריך לדעת על פסטיבל הקולנוע בפראג

פסטיבל הקולנוע בפראג (Febiofest) הוא אירוע קולנוע המתקיים בפראג בתקופת האביב, עם אירועי המשך שמתקיימים לאחר מכן בכל רחבי צ'כיה, הפסטיבל אורך שמונה ימים בהם מוקרנים מאות סרטים, ניתן לקנות  שלושה סוגים של כרטיסים, כרטיס לשלושה ימים, לחמישה ימי או לכל הפסטיבל שמונה ימים.

את הכרטיסים ניתן לרכוש בפסטיבל עצמו או לרכוש באינטרנט, בכל מקרה כדי לרכוש כרטיסים מראש ולחסוך לעצמכם את כאב הראש של לחכות בתור, הכרטיס מקנה לכם כניסה לפסטיבל ולכל הסרטים שמוקרנים בו, כדי לבדוק את התוכנייה ולבחור את הסרטים שהכי מעניינים אתכם מפני שיש הקרנות מקבילות של סרטים.

מחיר הכרטיסים לשלושה ימים יעלה לכם מאה ועשר שקל לאדם, מחיר כרטיס לחמישה ימים עולה מאה וחמישים שקלים וכרטיס לשמונה ימים יעלה לכם, מאתיים שלושים וחמישה שקלים, בשלב הראשון המכירה של הכרטיסים תתאפשר רק בקופות של בתי הקולנוע ובהמשך המכירה תיפתח לרכישה גם באופן מקוון.

שימו לב את הכרטיסים שרכשתם אתם אוספים  בקופות של בית הקולנוע עליכם להציג את הרכישה בטלפון הסלולרי שלכם ולהראות שהיא בתוקף, אם אתם שואלים את עצמכם האם כדאי לבקר בפסטיבל עם ילדים זה לגמרי תלוי בכם בגדול ספק אם לילדים קטנים יהיה מה לעשות אך לבני נוער יש בהחלט כמה אטרקציות מלהיבות.

מדי שנה הפסטיבל בוחר נושא עיקרי עליו הוא מתבסס ובכל שנה יש המון תוכן מעניין ואווירה נפלאה, כמובן שיש במתחם גם בית קפה ומסעדה שאתם יכולים לאכול ולנוח בה בין לבין, שווה לתכנן מראש את הביקור ולבדוק את התוכנייה כדי לבחור את מה שמעניין אתכם.

אז אם אתם חובבי קולנוע ומתכננים טיול לפראג פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של פראג הוא יותר מסתם המלצה עבורכם זהו אחד הפסטיבלים המוערכים ביותר באירופה שמספק הרבה רגעי הנאה בעיקר לאלה שאוהבים קולנוע איכותי.

פסטיבל הקולנוע בפראג (Febiofest) הוא אירוע קולנוע המתקיים בפראג בתקופת האביב,
פסטיבל הקולנוע בפראג (Febiofest) הוא אירוע קולנוע המתקיים בפראג בתקופת האביב,

שאלות נפוצות על פסטיבל הקולנוע בפראג

פסטיבל הקולנוע של פראג מתקיים בתקופת האביב אך שימו לב שמדי שנה יכולים להיות מעט שינויים במועד בו הפסטיבל יתקיים, כדאי לבדוק מספיק זמן מראש את התאריכים המדויקים.

פסטיבל הקולנוע בפראג הוא אירוע החוגג את הקולנוע זהו אחד הפסטיבלים המוערכים באירופה והוא מציג מגוון גדול של סרטים, סדנאות והרצאות מעניינות מדי שנה מוצגים בפסטיבל סרטים של יוצרים צעירים מכל רחבי העולם, הפסטיבל הוא תחרות בין היוצרים השונים בעיקר של סרטים באורך מלא אך יש גם אזור העוסק בסרטים קצרים.

הכרטיסים מתחלקים לשלושה סוגים, כרטיס לשלושה ימים שיעלה לכם מאה ועשר שקלים, כרטיס לחמישה ימים במחיר של מאה וחמישים שקלים, או כרטיס לשמונה ימים (כל אורך הפסטיבל) שיעלה לכם מאתיים שלושים וחמישה שקלים.

לא הפסטיבל נערך בכמה בתי קולנוע ברחבי העיר, שימו לב כאשר אתם מתכננים את הביקור איפה מוצג כל סרט בתוכנייה של הפסטיבל תקבלו את כל המידע הנדרש והכוונה איך להגיע לכל אתר בו מתקיים הפסטיבל.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן