חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אסף חילו ממליץ על פראג

יש כל כך הרבה דברים לעשות בעיר העתיקה של פראג, שאתה יכול לבלות שם יום שלם, אבל יש רק כמה מקומות שאתה יכול לבקר בהם ולעשות לסיורים, כך טוען אסף חילו מדריך הטיולים. העיר העתיקה מציעה אטרקציות רבות אחרות, בתי קפה ומסעדות שתוכלו ליהנות מהם, וכדי לסיים אותה, בקרו באתרי התיירות האופייניים. יש כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בפראג בקיץ ותוכלו לבלות שם ימים שלמים. לנוח בפארק פראג הוא אחד הדברים שרבים מהמקומיים עושים בסופי שבוע, זו דרך נהדרת להירגע ולהירגע.

אם אתם מחפשים טיול בעיר אירופאית קלאסית אסף חילו ממליץ על פראג, וינה האוסטרית, ריגה הלטבית וגם על זאגרב הקרואטית!

אחד הבניינים המפורסמים ביותר בפראג וזה אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בפראג.

זו אחת הפעילויות המהנות בפראג ויש בה אווירה רגועה ואמנותית במיוחד. המסלול דומה במידה רבה, אך הוא מלא בתיירים, אז בדקו זאת אם אתם רוצים להיות בעיר.

פראג מחולקת למחוזות, כך שיש 22 מחוזות ורבים מהאטרקציות הטובות ביותר נמצאות בשאר המחוזות שעוברים לאורך נהר הוולטאבה. הכייסים הם תמיד איום בכיכר ואצלב, שם מתקיימים ערבי נשים.

הימנעו מכל הדברים התיירותיים בפראג ותיהנו מבירה אחת אחרי השנייה. תוכלו למצוא 24 חלופות לפעילויות הטובות ביותר ולינה משתלמת במחיר שלנו רשימתנו. כללנו גם כמה אטרקציות נוספות שתוכלו לעשות או לבקר בהן אם אתם נשארים יותר בעיר יפה.

עיינו במאמר שלנו על יציאה מפראג והסתכלו בכמה תמונות מדהימות של פראג ל קבל מושג טוב יותר למה לצפות כשאתה מגיע. אם אתה מטייל או חוגג לבד לפראג או לבודפשט, תזדקק להוסטל בפראג ובבודפשט, אז בדוק את הדברים הטובים ביותר לעשות בפראג ובסביבתה. פראג שרוב התיירים לעולם לא יראו ולחקור כמה מהאתרים החשובים ביותר והמקומות המובילים ביותר. נמצאים שם בפעם הראשונה או בפעם השנייה, בררו אודות המראות העיקריים שעליכם לבקר ואילו מהם באמת כדאי לכם לראות, ואחד מהם המקומות הטובים ביותר לבקר בעיר.

ע"פ אסף חילו, שתו את דרככם במוזיאון הבירה של פראג בעיר העתיקה ותמצאו אבני חן נסתרות ודברים לעשות בזמן שתיית בירה. מוזיאון הבירה הצ'כי ממוקם בפינה קטנה של העיר, בפאתי פראג, רק כמה רחובות ממרכז העיר.

יש הרבה דברים ייחודיים ומגניבים בפראג שלא תבזבז עליהם שקל, אז רצינו לתת לך כמה טיפים לטיולים על כמה דברים בחינם הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לבקר בפראג על תקציב אם אתה רוצה לבקר במראות העיקריים של פראג. אלה רק חלק מההמלצות האישיות שלנו לשעות פנאי טובות וחינמיות בבירת צ'כיה. אם התגעגענו לאחד מהדברים הללו כשטיילנו לבירות צ'כיה, הגיע הזמן לשתף את ההמלצות האישיות שלנו.

אם אתם מחפשים דרך לארגן את הטיול שלכם, הנה רשימה של 20 אתרים ופעילויות בפראג. גלה את אחד היעדים הטובים ביותר לחג המולד באירופה, קרא את המדריך שלנו ל -20 אטרקציות חג המולד הפופולריות ביותר בצ'כיה וראה מה אתה יכול לעשות ברחבי פראג בדצמבר בחינם ובמחיר שפוי.

סמן את מסלול פראג לשלושה ימים שלך והלך דרך שכונת מאלה סטראנה, שהיא אחד החלקים העתיקים ביותר בפראג. מבקרים בפראג מחויבים כמעט לבקר בגן הארמון ובטירת פראג.

השעון האסטרונומי של פראג (השעון הצ'כי) נבנה בשנת 1410 והוא חובה מוחלטת בפראג. ראה את הזמן והכיר את הרחובות המרוצפים של פראג העתיקה כשאתה מבקר בכיכר העיר העתיקה, אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות בעיר.

כפי שהשם מרמז, טוען אסף חילו, המוזיאון הלאומי של פראג הוא המקום הנכון להבין את המורשת וההיסטוריה של פראג. בהתחשב באפשרויות החינמיות הרבות שמציעה פראג, ביקור בבירת צ'כיה יכול להיות גולת הכותרת של כל מסלול אירופי. כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, המהווה את המרכז ההיסטורי של פראג ומתוארך למאה ה -9, מצודת פראג היא חובה לכל מי שמבקר בפראג!

אם יש לך רק 3 ימים בפראג (או פחות), אנו ממליצים לך לבקר בה כדי לחוות חוויה בלתי נשכחת שאתה לא רוצה לפספס. אם אתה רוצה להאריך את הביקור שלך ולראות יותר את צ'כיה, תוכל למצוא את המקומות הטובים ביותר לבקר במדריך שלנו כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה, התרבות והמראות של פראג. ביקור בפראג הוא בהחלט ביקור בפני עצמו, אך אנו ממליצים לכם להקדיש לפחות יום אחד למסלול הטיול בפראג לביקור בקתדרלת סנט ויטוס. זו עיר אירופית יפהפייה, מעוטרת בפלאי בארוק, בפאבים קורים ועוד.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן