חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל האורות של פראג

כל מה שצריך לדעת על פסטיבל האורות של פראג

פראג היא עיר שנחשבת בעיני רבים כאחת הערים היפות בעולם, לא סתם היא מושכת אליה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם בכל שנה, אם אתם משלבים את היופי הזה יחד עם פסטיבל האורות של פראג אתם מקבלים חוויה מדהימה ויוצאת דופן ובלתי נשכחת.

מדי שנה נערך בעיר פסטיבל האורות של פראג שצובע את העיר באורות מטריפים, לעיתים התאורה היא העניין ולעיתים דווקא החלק החשוך, זהו אירוע נהדר עבור משפחות שמבקרות בעיר ומדי פעם אתם בעצמכם יוצרים את האמנות בתערוכות אינטראקטיביות.

פסטיבל האורות של פראג נקרא גם סיגנל פסטיבל (SIGNAL LIGHT FESTIVAL) והוא עורך ארבעה ימים, זהו אחד האירועים התרבותיים הגדולים ביותר בצ'כיה, מאוד מומלץ לבקר בפסטיבל כאשר אתם מגיעים לפראג ואף מומלץ לתכנן את הטיול שלכם בימים אלו.

הכל על פסטיבל האורות של פראג
(SIGNAL LIGHT FESTIVAL)

מדי שנה מתקיים בעיר פסטיבל האורות של פראג, חשוב לעקוב אחר התאריכים כי הם משתנים מדי שנה, אך בכל שנה הוא מתקיים בסוף שבוע בין יום חמישי עד ראשון, בכל רחבי העיר ובעיקר באזורים המרכזיים תוכלו למצוא מייצגים מעניינים של אורות מרהיבים.

בכל שנה האירועים משנים מיקום אך יש כמה שתמיד יהיו כמו הכיכר המרכזית של העיר העתיקה שנחשבת למרכז הפסטיבל, בתיאטרון הלאומי, פארק קמפה, טירת פראג, כיכר השלום ועוד מקומות רבים ברחבי העיר.

האירוע מתאפיין במייצגי אור על המבנים ועל מקומות חשובים בעיר, יש תערוכות אינטראקטיביות שאתם בעצמכם משתתפים לכן גם מאוד מתאים להגיע לפסטיבל עם ילדים שעבורם זאת תהיה חוויה נפלאה.

פסטיבל האורות של פראג הוא בחינם אך יש אולי שתיים או שלוש אטרקציות שתצטרכו לשלם עליהן, אך בהחלט רוב האירועים הם חינם, הפסטיבל משתרע על שטח של שתיים עשרה קילומטר, כך שאם אתם רוצים לראות את כולו מומלץ לחלק את הביקור ליומיים או שלושה.

שימו לב כאשר הפסטיבל מתקיים רוב הכבישים נסגרים והרחובות מתמלאים באנשים, לכן אם אתם נמצאים עם הילדים חשוב לשים עליהם לב יותר מהרגיל, מומלץ לקבוע מקום מפגש במקרה ומישהו נעלם. 

פסטיבל האורות של פראג הוא אירוע חדש יחסית אך עם זאת הוא משך אליו כבר יותר משלוש מיליון מבקרים, בכל שנה האירוע מתאפיין בנושא אחר, במשך השנים הפסטיבל גדל והתפרס בעוד מקומות בעיר, כמובן שגם כל העיר באווירת פסטיבל תוכלו למצוא המון מבצעים בחנויות.

כאשר אתם מתכננים את הטיול שימו לב למלון שאתם בוחרים זוהי תקופה מאוד עמוסה בעיר והתפוסה נמצאת בשיאה, לכן מומלץ לתכנן את הטיול ולסגור את המקומות מראש, יש המון מלונות באזור של הפסטיבל כאשר רוב התיירים מתרכזים בדרך כלל באזור של העיר העתיקה.

פסטיבל האורות של פראג כל העיר נצבעת בצבעי הקשת
פסטיבל האורות של פראג כל העיר נצבעת בצבעי הקשת

טיפים לביקור בפסטיבל האורות של פראג

טיפ מעולה לחוות את הפסטיבל הוא בעזרת המפה שתוכלו לקבל מהאתר הרשמי שלו, זוהי מפה המציינת את כל הנקודות בהם יש תערוכות והיא כוללת מסלולים איך להגיע לכל מקום, כדאי לתכנן מראש את הביקור בפסטיבל מפני שמאוד קל להתפזר, כך שיש סיכוי גדול יותר שתפספסו חלק מהתערוכות.

טיפ נוסף הוא לבקר באחת המסעדות באזור הפסטיבל, כדי לברוח קצת מהקור ולהתחמם באוכל צ'כי מסורתי, רוב המסעדות עושות מבצעים מיוחדים וטעימים במיוחד, 

במשך ימי הפסטיבל מתקיימים אירועים רבים בעיר שחלק מהם ספונטניים, לכן כדאי לבקר במרכז התיירים של פראג ולקבל מהם טיפים ועצות על אירועים מעניינים שמתרחשים בעיר בימים בהם מתרחש הפסטיבל.

כאמור הפסטיבל הוא בחינם והוא מאוד מומלץ לביקור עם הילדים, שימו לב שאם אתם סוגרים מלון באזור של הפסטיבל הוא יהיה מעט פחות שקט לכן כדאי לקחת זאת בחשבון אם אתם חושבים שזה משהו שעלול להפריע לכם.

שאלות נפוצות על פסטיבל האורות של פראג

פסטיבל האורות של פראג הוא האירוע התרבותי הגדול ביותר במדינה, זהו פסטיבל מדהים המשתרע על שטח של 12 קילומטר, שבהם תוכלו לראות מיציגי אור מרהיבים ולהנות מתערוכות רבות המתקיימות בעיר.

כן הפסטיבל עצמו הוא בחינם, אך יש מספר קטן של אטרקציות בהם תצטרכו לשלם אם אתם מעוניינים להיכנס אליהן, אך הרוב הגדול של הפסטיבל הוא בחינם.

פסטיבל האורות של פראג הוא פסטיבל של ארבעה ימים, הוא תמיד מתקיים בסוף שבוע החל מיום חמישי עד יום ראשון, שימו לב התפוסה במלונות העיר בתקופת הפסטיבל נמצאת בשיאה לכן אם אתם מתכננים ביקור בפראג בתאריכים אלו מומלץ לסגור מקומות מראש.

במשך הפסטיבל פראג הופכת להיות מקום מדהים הכוללים מופעי תאורה מרשימים ברחבי העיר, תערוכות מעניינות וגם תערוכות אינטראקטיביות בהן אתם אלה שיוצרים את האמנות, זהו אחד האירועים הכי משמעותיים המתרחשים בעיר מדי שנה מבקרים בו אינספור אנשים מרחבי העולם כולו, פסטיבל האורות של פראג נקרא גם (SIGNAL LIGHT FESTIVAL).

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לפראג? השאירו פרטים 👇

חוויה בפראג מתחילה כאן